ضمیمه خود را به آنچه واقعا مهم

در حال حاضر همه ما در آینده است. و در عین حال در همان زمان ما به تمرکز بر آنچه در رفتن در حال حاضر ما فراموش م

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

در حال حاضر همه ما در آینده است. و در عین حال در همان زمان ما به تمرکز بر آنچه در رفتن در حال حاضر ما فراموش می کنیم (و یا نمی دانید که چگونه) از پیش برنامه ریزی. ما اضطراب در مورد آن چرا که ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد بعدی. ما نمی دانیم که چه چیزی "جدید" است که به مانند. ما نمی دانیم که چه خواهد شد از این عجیب و غریب و ترس در زمان. چشم ما ممکن است به دنبال به جلو دیوانه وار حتی, اما آنها دیدن نیست خیلی. این دیدگاه بیش از حد کم نور برای ما حتی به لبه های آن است. پیش بینی های ما در حال شل و ول در بهترین حالت.

اما ما طلب بدانید که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد بعدی. ما احساس می کنیم کمی منصفانه از اضطراب هنگامی که ما نمی. ما با تکیه بر افرادی که پیش بینی آینده در تمام انواع از راه. هواشناسان به ما بگویید چه فکر می کنند آب و هوا در حال رفتن به می خواهم. تحلیلگران سیاسی به ما بگویید چه فکر می کنم آنها در حال رفتن به آینده اتفاق می افتد در سیاست است. مورخان و جامعه شناسان به ما بگویید چه فکر می کنم آنها خواهد شد در آینده اتفاق می افتد در جامعه ما است. تمام این پیش بینی ها بر اساس آنچه که در گذشته اتفاق افتاده است.

این است که به نام prognostication. این یک کلمه فانتزی است که وسیله ای برای پیش بینی آینده. و مردم را به مقدار زیادی از پول با مطالعه گذشته پس دقت است که آنها با توجه به قدرت پیش بینی آینده ما است. اما آنها معمولا به یک درجه و یا دیگر. در حال حاضر حتی بیشتر از آن. Frustratingly هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد بعدی.

این کاملا وحشتناک برای بسیاری از مردم است. اما آن را ندارد به این باشد که راه. اگر ما جلوگیری از قرار دادن انرژی زیادی در تلاش برای پیش بینی حرکت هدف آینده ما و قرار دادن آن در ساخت بسیاری از آنچه اتفاق می افتد در اینجا و در حال حاضر آینده را تکامل خود را در آن. درست مثل آن را همیشه می کند. اما شخصیت است که در آینده می تواند تکامل را در راه است که واقعا به نفع ما اگر ما تغییر انتظارات ما یک بیت. نه آنها را پایین تر فقط به نوبه خود آنها را کمی در جهت های مختلف به آن را کمی آسان تر است.

وجود دارد چند غور و سنت های معنوی که ما بخواهید به فکر ما "پیوست." بسیاری بر این باورند که دلبستگی ریشه همه درد و رنج. من فکر می کنم وجود دارد برخی از ارزش به آن است. اما این نیز مهم است به یاد داشته باشید که ما همیشه متصل به همه چیز و مردم نتایج و رویاها. ما انسان ها همواره تمایل تصور یا ناامید. (بله ما حتی خودمان متصل به ناامیدی. ناامیدی بیشتر ثابت از امید. آن هرگز نتواند آمد که نام.)

بنابراین توصیه عدم دلبستگی می تواند گمراه کننده است چرا که ما احساس می کنیم که ما باید تبدیل به مانند روبات که تنها پاسخ به محرک و پاسخ به سوالات و در عین حال هرگز فرم پیوست به هر کس یا چیزی و یا ایده. این باعث می شود ما احساس به عنوان اگر مشاوره از عدم دلبستگی است نه عشق. ما را تا در تمرین عدم دلبستگی به دلیل آن را می سازد هیچ حس به ما. ما احساس شکست قبل از ما حتی آغاز شده است.

ترفند این است که برای اولین بار درست می شود با این واقعیت است که ما موجودات پیوست. تبدیل به nonresistant به آن است. دلبستگی به ما معنا و ارزش در زندگی ما است. ما به سادگی نمی تواند آن را بدهد تا دیگر از ما می تواند ما قلب یا کبد. توانایی ما به شکل فایل پیوست بخشی از انسانیت ما.

اما دیگر شاید حتی بیشتر مهم بخشی از انسانیت ما است ما رایگان خواهد شد. ما باید یک انتخاب در مورد چگونگی درک ما از همه چیز. ما می توانید انتخاب کنید ما در فایل پیوست به مراتب بیشتر از ما درک می کنیم. ما می توانیم تغییر تفکر ما در مورد آینده و همچنین بیشتر آگاهانه انتخاب بخش هایی از آن به که ما با خیال راحت می توانید ضمیمه خودمان.

این هنوز هم ممکن است صدای کمی گیج کننده است. اما فکر می کنم در مورد آن. چه هستند شما متصل است ؟ یک حس آزادی و یا خاص ماشین جدید شما فکر می کنید خواهد بود که تنها راه برای به دست آوردن این آزادی را شما می خواهید ؟ اگر شما در حال متصل به ماشین شما به احتمال زیاد نا امید از اگر شما در حال متصل به ایده آزادی به طور کلی. به جای قرار دادن تمام تمرکز خود را بر روی دستیابی به ماشین های جدید در همه هزینه ها, اگر شما در حال اتصال خود را به یک حس آزادی شما ممکن است باز به اندازه کافی برای کشف که ماشین هرگز رفتن به آن را مدیریت کند. این فقط یک ماشین. آزادی از درون می آید.

بیایید آن روبرو زمین به طور مداوم در تغییر زیر پای ما در حال حاضر. آن اتفاق می افتد شده است برای برخی از زمان قبل از همه گیر رسید. این است که فقط در رشته-جهان در حال تغییر وقایع است که ما تجربه کرده اند در طول چند سال گذشته. گاهی اوقات من دیدن اخبار قدیمی کلیپ از چند سال پیش (هک از چند هفته پیش!) که به نظر می رسد ساده در حال حاضر در حال حاضر منسوخ شده است. که در آن بودند prognosticators پس از آن ؟ بسیار کمی از آنچه که پیش بینی شده اتفاق افتاده در راه آنها تصور است. گاهی اوقات آن را دید. اما نه به اندازه کافی به ما بدهد یک طرفه اعتماد به نفس.

کسانی که تکامل برای بهتر در طول این زمان خواهد بود کسانی که محل فایل خود را بر روی چیزهای مختلف. آنها محل فایل خود را در آماده سازی برای فردا. نه برای روز قیامت اما برای یک عصر طلایی. آنها سهام و ارزش عاطفی آمادگی دانش سنتی بدن حفظ قدرت درونی و دلسوزی برای دیگران است. این جعبه ابزار به صورت طبیعی جدید آمده است.

و بنابراین من باید یک قطعه از توصیه های برای شما. نخ. آره. نخ دندان در هر روز است. قرار دادن دلبستگی خود را بر چه خواهد شد بهترین در خدمت شما در هر آینده آمده است. لبخند خود را. سلامت خود را. سلامتی خود را. وجود نماز در این فعالیت به تنهایی. وجود دلبستگی به آینده ای که در آن شما لبخند و سلامت ارزش داشته باشد.

و چیزی که حتی بیشتر مهم است: فرزندان ما. جای خود را به فایل های پیوست در آمادگی دانش حفظ قدرت و دلسوزی برای فرزندان ما. تلاش برای پیش بینی آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد, برای خاطر خود را تنها به طبقه بندی آنها را به آینده آنها ممکن است برای خود ایجاد کرده اند. به آنها اضطراب از طریق بی پایان پیش بینی از آینده ای که هرگز به تصویب آمده در راه ما پیش بینی است نه معنوی مناسب نخ.

ما باید آگاهانه خودمان متصل به چشم انداز سمت راست. عشق. پرورش تفکر انتقادی و تخیلی فکر می کردم. توسعه خلاقیت و نوآوری است. ضمیمه خود را به آن. ضمیمه خود را به انعطاف پذیری و nimbleness. ضمیمه خود را به تعادل درونی. فرزندان ما آموزش مهارت ایستاده بر روی زمین است که به طور مداوم تغییرات زیر پای ما. آموزش آنها را اگر شما به عنوان مثال چگونه به ضمیمه خود را به صلح است.

و به یاد داشته باشید به نخ دندان های خود را. همه باید به خوبی.

ویل Darcangelo M. Div., وزیر در محله UU کلیسای فیچبرگ و از اولین کلیسای مسیح, کلیسای, در لنکستر و تولید کننده UU مجازی کلیسای فیچبرگ و لنکستر در یوتیوب. ایمیل wildarcangelo@gmail.com. او را دنبال کنید در توییتر @wildarcangelo. وبلاگ خود امیدوار تفکر را می توان در یافت www.hopefulthinkingworld.blogspot.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب