گروه کر من است جامعه:' U R کر پیوستن به ایجاد مجازی عملکرد

محتوای مقالهبرای الکس کلارک, آواز خواندن در گروه کر در مورد خیلی بیشتر از موسیقی است.آن هم در مورد جامعه و در

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

محتوای مقاله

برای الکس کلارک, آواز خواندن در گروه کر در مورد خیلی بیشتر از موسیقی است.

آن هم در مورد جامعه و در نظر گرفتن زمان برای آرام کردن و ایجاد چیزی زیبا با افراد دیگر.

کلارک که یک علم کامپیوتر مربی آزمایشگاه در دانشگاه Regina شروع به آواز خواندن در گروه کر به عنوان یک نوجوان و متوقف نشده پس به دنبال آنها را در هر کجا که او می رود. برای 13 سال گذشته او شده است یک عضو U R مجلسی خوانندگان گروه کر.

فقط به عنوان گروه ramping تا تمرینات پیش از آن نهایی عملکرد عمده در پایان سال تحصیلی به COVID-19 pandemic مجبور کلاس های دانشگاه به حرکت می کند به طور کامل آنلاین و جلسه با هم به خواندن غیر ممکن است.

"این تکان دهنده بود ... همه چیز را تعطیل و به طور ناگهانی آن را روشن بود که قرار بود به هیچ چیر در همه دیگر و برخی از ما فقط مانند, 'چه کنیم؟'" گفت: کلارک.

"برای من کر است که جامعه من مناسب است ؟ که آنچه که من انجام. این چیزی است که من دوست دارم و احساس می کنم مثل من تا به حال یک هفته خوب مگر من بروید و من به نشستن در یک گروه کر و آواز من با مردم وجود دارد."

به عنوان ساسکاچوان رفت و به مستند دیگر نقاط جهان در حال حاضر به حال تجربه شده است تنگ محدودیت برای هفته ها. از کسانی که در کشورهای کلارک شروع به دیدن ویدئوها از ایجاد کر مجازی اجرای برنامه با داشتن اعضای خود را ضبط قطعات به صورت جداگانه و پس از آن لا به لا گذاشتن آنها را با هم. برخی از کر بودند و حتی انتشار چگونه به فیلم ها به کمک دیگر آواز گروه انجام همان.

در حال حاضر برخی از تجربه ایجاد پروژه های چند رسانه ای و نرم افزار های مورد نیاز برای ویرایش فایل های صوتی و تصویری — کلارک تصمیم به سعی کنید ساخت U R اولین گروه کر مجازی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب