چلمزفورد سبز prepping برای Virginia Tech در FCBL

لین در یک ابری drizzly بعد از ظهر سه شنبه تاریخی فریزر درست شد یک بار دیگر مصرف با صدای شیرین از بیس بال.ساحل

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

لین در یک ابری drizzly بعد از ظهر سه شنبه تاریخی فریزر درست شد یک بار دیگر مصرف با صدای شیرین از بیس بال.

ساحل شمالی دریانورد عضو آتی دانشگاهی لیگ بیس بال خود برگزار شد 2020 رسانه های بعد. لبخند رویت شد بیش از همه ballpark را به عنوان بازیکنان را دیدم که خود را از فصل بهار به طور ناگهانی در پایان مارس به دلیل COVID-19 همه گیر شد و آمدیم به به پشت بر روی زمین دوباره. بازگشت به رقابت برای هر ورزش فوتبال در کشور هرگز تضمین این سال و از طریق یک فصل کامل در حالی که coronavirus باقی می ماند در پس زمینه است که هنوز هم بی ثبات وضعیت.

هنوز دریانورد باز خواهد شد تا خود را 39-بازی FCBL فصل در پنج شنبه شب در جاده ها در برابر Nashua نقره ای شوالیه. این FCBL امیدوار است که تنها بازی در شهر محلی برای طرفداران بیس بال حداقل در حال حاضر را جلب طرفداران به استادیوم.

برای چلمزفورد بومی گریفین سبز می شود بسیار مهم است ، آن را نهایی tune-up برای 6-پا-3, 210 پوند راست دست پارچ قبل از اول سر به Virginia Tech به بازی در توانا ACC.

"ذهنیت است که همیشه بیرون رفتن وجود دارد و عمل مانند من نقش داشته و در حال حاضر او یک رهبر" گفت: سبز.

پس از فارغ التحصیلی در سال 2019 از چلمزفورد دبیرستان که در آن او با بازی سه سال از تیم اول دانشگاه یا دانشکده بیس بال به صورت افسانه ای کاپیتان مایک اوکیف سبز صرف 2019-20 سال تحصیلی به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد در فیلیپس اندوور. اما این ویروس از بین برود فصل بیس بال سبز و هرگز تن به تن به صورت فیلیپس.

او به عنوان رتبه شماره 15 بازیکن در این منطقه در سال 2020 ارشد کلاس های آمادگی بیس بال گزارش. راتگرز پیت شمال شرقی و UMass همه علاقه مند بودند اما سبز نمی تواند عبور کند تا شانس بازی در, VT.

"من رفتم پایین وجود دارد و دانشگاه بود و کاملا زیبا" گفت: سبز. "(سر) مربی (جان) Szefc و مربی (رایان) Fecteau انجام چنین کار بزرگی را با کوزه. مربی Fecteau است که در واقع یک (New Hampshire) و این که چگونه ما برای برقراری ارتباط زیادی است. من فقط می دانستم که از سمت راست شروع شد که جایی که من می خواستم برای رفتن."

به عنوان ارشد در چلمزفورد بالا, سبز, کمک شیرها پیشرفت به بخش 1 شمالی نیمه نهایی جایی که آنها از دست داده 5-4 به احتمالی شمالی قهرمان لینکلن-سودبوری. او خاطرات خوشی از بازی در CHS.

"یکی از لحظات مورد علاقه بود — از همه مربی اوکیف سال مربیگری مانند 25 سال -- او تا به حال هرگز به ضرب و شتم سنت جان را در دبستان" به یاد می آورد سبز. "من به یاد داشته باشید من ارشد سال ما تا به حال یک نبرد با سنت جانز دبستان و ما به پایان رسید تا آنها را ضرب و شتم. یکی از رفقا آمار مطلق مخزن بیش از سمت چپ میدان دیوار. اولین پیروزی بیش سنت جان در کار خود را و سپس او به پایان رسید تا بازنشستگی پس از آن فصل است."

سبز که شد همچنین یک گلف standout در چلمزفورد تکامل یافته است تا به عنوان یک پارچ پس از آن روز. او در حال حاضر یک کم 90s fastball و یک نوار لغزنده است که می تواند لمس 87mph که او را دوست دارد به استفاده از به عنوان یک زمین. او همچنین یک شکاف بیش از سه ماه گذشته است و changeup در آرسنال است.

او می گوید: تمرکز اصلی در این تابستان با Navs برای ادامه کار در آن شکاف.

"من قطعا می خواهید که برای دریافت آماده زیرا که می خواهد زمین را در ACC" گفت: سبز.

سبز تنها چلمزفورد محصول در ساحل شمالی فهرستی. اما او خواهید دید برخی از قدیمی خود را به هم تیمی های دبیرستان در روز پنج شنبه به جاش Roberge (ویتون) شیا رایان (فرض) و مایکل Untracht (منگو) همه بازی برای Nashua.

ویلمینگتون را دنی Gracia خواهد شد که تاریخ و پارچ در فرانکلین پیرس دانشگاه و دراکات تام کراولی خواهد شد که یک مقام ارشد ابزار بازیکن در Merrimack, کالج, هستند, همچنین بازی دریانورد به عنوان سابق Austin دبستان ستاره پارچ کم سیگوین خواهد شد که یک دانشجوی سال دوم در UMass Lowell.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن