چلمزفورد فرش شرکت صاحب پنجه نرم می کند گناه به تقلب مالیاتی

چلمزفورد — صاحب یک چلمزفورد فرش شرکت گناه التماس کرد به یک مالیات بر حقوق و دستمزد طرح که منجر به 300.000 دلار

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

چلمزفورد — صاحب یک چلمزفورد فرش شرکت گناه التماس کرد به یک مالیات بر حقوق و دستمزد طرح که منجر به 300.000 دلار از دست دادن مالیات برای IRS با توجه به آزادی مطبوعات از وزارت دادگستری.

Robert W. جویس, 59, از کارلایل چهره به پنج سال زندان و پس از او التماس کرد گناه در 19 ژوئن به شکست برای جمع آوری و پرداخت مالیات انتشار متحده است.

با توجه به وزارت دادگستری برای مالیات سال 2012 به حداقل 2014, جویس پرداخت بخشی از حقوق و دستمزد به کارکنان خود را دو شرکت — متفقین هموار و تجهیزات متفقین — "زیر میز." او این کار را با پرداخت پول آنها را از خود حساب بانکی شخصی و نه از طریق حسابهای کسب و کار انتشار متحده است.

با استفاده از یک شخصی حساب بانکی جویس را جمع آوری حساب و یا پرداخت IRS درآمد خودداری فدرال و قانون سهم بیمه و مالیات او به عنوان کارفرما.

59-ساله نیز باعث متفقین هموار و تجهیزات متفقین به پرونده مالیاتی با IRS که underreported واقعی دستمزد او پرداخت کارکنان خود را به عنوان به خوبی به عنوان مالیات اشتغال با توجه به IRS.

جویس باعث از دست دادن به IRS حداقل $331,060 انتشار متحده است.

در علاوه بر این به یک حکم تا پنج سال را در زندان جویس نیز سه سال تحت نظارت آزاد و خوب از 250.000 دلار یا دو بار ناخالص به دست آوردن یا از دست دادن هر کدام که بیشتر است.

جویس است که برنامه ریزی شده بود محکوم به اعدام در Oct. 20.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis

آخرین مطالب