Charlebois: کوپن می تواند کمک به صنعت رستوران گرسنه برای کسب و کار

محتوای مقاله در ادامهاگر اجرا شود دولت ما باید انتظار چیزی از اپراتورهای هر چند. به عنوان یک شروع رستوران ها ب

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

اگر اجرا شود دولت ما باید انتظار چیزی از اپراتورهای هر چند. به عنوان یک شروع رستوران ها با بهره گیری از این برنامه نیاز به انجام بخشی خود را با ارائه دستمزد مناسب به کارکنان. یک پایه یا درآمد قابل توجهی جهانی درآمد یارانه خواهد بود به طور گسترده تر موثر است اما هیچ گونه برنامه وجود دارد هنوز رتبهدهی نشده است.

منو و قیمت ها نیز باید بر این اساس تنظیم. از ژوئن تاکنون بسیاری از گزارش ها نشان می دهد منو و قیمت ها بالا رفته نه پایین. کوپن به طور بالقوه می تواند فشار قیمت بالاتر از اپراتورها می دانید کاربران تنها نیاز به پوشش نیمی از هزینه های. برنامه های عمومی می تواند به ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان به بیرون رفتن اما رستوران اپراتورها خواهد نیاز به انجام بخشی خود را به عنوان به خوبی حداقل برای مدتی. پس از این است که در مورد مواد غذایی و مردم آنچه در خطر است این برنامه زمینه های اخلاقی. برخی از وضوح تحت تاثیر انتظارات برای هر دو صنعت و دولت موجه است. در پایان همه کانادایی ها خواهد پرداخت هزینه برای این کار پس از آن باید درست انجام شود. هیچ چیزی به عنوان ناهار رایگان.

خط پایین این است: آن زمان برای دریافت خلاق در مورد چگونه ما را دریافت کنید اقتصاد ما به کار می کنند. Incentivizing مصرف کنندگان به بیرون رفتن با خیال راحت و شرکت در اقتصاد ما به حمایت از رستوران اپراتورها و کارآفرینان در حال حاضر مهم تر از همیشه. پس از همه آن است که مواد غذایی ارائه شده به کانادایی ها و بسیاری از ما نیاز به کمک و استراحت از خود ما ، اگر تنها به صورت ذهنی ما دولت است.

Sylvain Charlebois است که مدیر ارشد کشاورزی-مواد غذایی آنالیز آزمایشگاه در دانشگاه Dalhousie.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن