Chamundeshwari حوزه کشاورزان اهدا سبزیجات, مواد غذایی, غلات

میسور/Mysuru: کشاورزان مختلف گرم Panchayats در Chamundeshwari حوزه تحت رهبری MLA G. T. Devegowda (GTD) اهدا مق

توسط ATSHNEWS در 6 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: کشاورزان مختلف گرم Panchayats در Chamundeshwari حوزه تحت رهبری MLA G. T. Devegowda (GTD) اهدا مقدار زیادی از مواد غذایی سبوس دار و سبزیجات برای توزیع در میان نیازمندان و همان بود که به دست دولت های منطقه دیروز با MLA G. T. Devegowda و منطقه وزیر S. T. Somashekar در جیپورا گرم Panchayat محل.

در حالی که از 4000 کیلوگرم کلم 2000 کیلوگرم کدو تنبل 1000 کیلوگرم موز, 1,000, گوجه فرنگی 800 کیلوگرم فلفل سبز, 3,000 کیلوگرم نمک از 7000 کیلوگرم پیاز 130 quintal برنج 1000 کیلوگرم آرد گندم 3,500 کیلوگرم dal, 100 kg ragi, 3,100 لیتر روغن پخت و پز و 3,250 کیلوگرم هندوانه جمعآوری شده از اهدا کنندگان در روستاهای آمدن در جیپورا گرم Panchayat در مجموع 145 quintal برنج جمع آوری شد از مختلف گرم Panchayats در Mysuru taluk محدودیت.

در ضمن MYMUL رئیس جمهور که بیش از مواد غذایی سبوس دار و سبزیجات به ارزش بیش از Rs. 16 لاخ بود که جمع آوری شده از سمت خود گفت که این اعتبار باید به روستاییان که اهدا مواد غذایی سبوس دار و سبزیجات به توزیع به نیازمندان و افزود که او توزیع از 1000 لیتر شیر به ساکنان محله های فقیرنشین در هر روز است. مواد غذایی سبوس دار کیت توزیع شد نمادین به نیازمندان به مناسبت. Mysuru Taluk Tahsildar K. R. Rakshith گفت که از 7000 کیت های توزیع شده به نیازمندان تا کنون.

کشاورزان ستایش

کشاورز Kallahalli Rajanna از جیپورا Hobli اهدا 1 تن گوجه فرنگی Swamy از Baradanapura: 800 کیلوگرم سبز و فلفل و ماهش از Ballahalli: 1 تن موز و ماهش از Ballahalli: 3 تن کدو تنبل, محمد علی از HMI میوه ها در جیپورا اهدا 3 تن هندوانه. جدا از بالا, بسیاری از کشاورزان اهدا سبزیجات آنها رشد کرده بود. منطقه وزیر S. T. Somashekar که دریافت مواد غذایی سبوس دار و سبزیجات از کشاورزان از آنها تشکر و پرسید: خود را به خوبی بودن.

منطقه وزیر موجب اقتدار GTD

به عنوان MLA G. T. Devegowda گرفته بود کشاورزان در حوزه خود را به اعتماد به نفس و جمع آوری مقدار زیادی از مواد غذایی سبوس دار و سبزیجات به توزیع به نیازمندان منطقه وزیر S. T. Somashekar ستایش GTD از طرف دولت.

کشاورزان واقعی خدایان

"کشاورزان داده اند موز کلم و سبزیجات دیگر آنها رشد کرده بود و همچنین مواد غذایی مختلف غلات رایگان از هزینه با وجود آنها در مواجهه با بسیاری از مشکلات است. کشاورزان وام گرفته اند مواجه شده محصول از دست دادن و گرفتن نیست حداقل پول برای خود تولید کند. با وجود این همه آنها اهدا آزادانه و آن را نمی خواهد اشتباه است اگر کشاورزان به عنوان واقعی خدایان" اظهار GTD.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب