CFTRI و آن بخش ارائه تغذیه-مواد غذایی غنی از مهاجر کارگران

میسور/Mysuru: CSIR-مرکزی غذایی موسسه پژوهش فن آوری (CFTRI), Mysuru پیوست دست با مالیات بر درآمد (it) در بخش (ک

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

میسور/Mysuru: CSIR-مرکزی غذایی موسسه پژوهش فن آوری (CFTRI), Mysuru پیوست دست با مالیات بر درآمد (it) در بخش (کارناتاکا و گوا) در ارائه کمک غذایی به مهاجران کارگران تحت تاثیر COVID-19 مستند.

موسسه عرضه پنج تن میوه میله 500 کیلوگرم اسپیرولینا chikki و پنج تن از طعم آب به آن بخش است که تغذیه نزدیک به 10 ، 000 مهاجران در هر روز است.

"این موارد در طولانی ماندگاری مواد غذایی که نیز همراه با برخی از ضروری تغذیه. اما در مورد COVID-19 امداد ملی مستند به ارمغان می آورد یکی دیگر از چالش است. غذاهای همچنین نیاز به ارائه ریز مغذی است که کمک در افزایش ایمنی. این ممکن است ممکن است در مورد جرم تغذیه و از این رو مکمل با چنین مواد مغذی ضروری که ذینفع هستند قفل شده در یک مکان برای مدت طولانی ضروری می شود می گوید:" Dr. K. S. M. S. Raghavarao مدیر CSIR-CFTRI.

هل-طعم آب بطری.

نگه داشتن این را در نظر CSIR-CFTRI قرار داده است با هم یک چند مواد غذایی که ارائه یک یا دیگر مکمل های غذایی مورد نیاز برای حفظ سیستم ایمنی بدن در زمان پریشانی. CFTRI تامین زیر پنج غذایی:

1. 50,000 Nutri انبه, میوه, نوار حاوی مواد مغذی ضروری مانند کربوهیدرات carotenes و همچنین اضافه شدن ویتامین C و روی است که شناخته شده برای بهبود ایمنی. انبه میله نزدیک به 75 درصد از ویتامین C و 30% از روی مورد نیاز یک فرد در هر روز است.

تغذیه مخلوط میوه میاره.

2. 50,000 Nutri مخلوط, میوه, نوار شبیه به انبه میله های زندان. هر دو این محصولات تا شش ماه گذشته.

4. 10,000 بطری هل طعم آب عرضه شد. CFTRI است که با استفاده از آن به عنوان یک وسیله نقلیه برای ارائه عطر و طعم اسانس از گیاهان سنتی آن نیز شناخته شده ایمنی بدن-بوستر.

اسپیرولینا Chikki.

5. 15,000 تعداد اسپیرولینا Chikki یک میان وعده فراهم می کند که خوب پرمصرف از اسپیرولینا به عنوان به خوبی به عنوان خوشمزه و مغذی بادام زمینی پروتئین است. آن را فراهم می کند زیستی در دسترس ریز مغذی مانند ویتامین A و بتا کاروتن و به راحتی قابل هضم جلبکی پروتئین است.

تغذیه انبه میوه میاره.

امداد آماده سازی مواد غذایی بود خصوصی-عمومی سازمانی که در آن CSIR-CFTRI با استفاده از دانش خود را به تدوین و فرموله کردن مواد غذایی و برخی از آن مجوز ارائه امکانات خود را برای تولید مواد غذایی در یک زمان کوتاه است.

"در زمان مستند زمانی که نیروی انسانی و جنبش محدود هستند که این مدل به ما یک راه حل عملی" می گوید: دکتر Raghavarao.

"بدون تدارکات و پشتیبانی ارائه شده توسط این تیم تلاش های ما را درباره نیازمندان و من از آنها تشکر می کنم از صمیم قلب برای کمک به ما" دکتر Raghavarao اضافه شده است.

آن کارکنان بخش توزیع مواد غذایی به نیازمندان است.

آن بخش از کارناتاکا و گوا جلو آمد برای کمک به تدارکات از تهیه مواد غذایی به نیازمندان است. این گروه در حال حاضر در محل مجموعه یک سیستم است که ارائه مواد غذایی پخته شده به حدود 10 ، 000 نفر در هر روز است.

"CFTRI پیشنهاد به مکمل با ارائه طعم آب اسپیرولینا chikkies و میله میوه داده است افزایش تلاش های ما در قالب این افزایش ایمنی مواد غذایی است که ضروری است برای ما جمعیت هدف برای حفظ خود را در سلامت خوب در طول این بی سابقه تایمز" گفت: دكتر توماس اصلی آن کمیسر کارناتاکا و گوا.

"این قابل ستایش است که در این فوری ساعت CFTRI ارائه مواد مغذی مواد غذایی برای نیازمندان است. بیشتر چه ستودنی است که CFTRI است استفاده از آن دانش تخصصی روز به مطمئن شوید که بچه ها, زنان, پلیس, سلامت کارگران عاری از مواد مغذی ضروری است. آن را نیز دلگرم کننده برای دیدن که اسپیرولینا chikkies و انبه میله ها بسیار لذت می برد توسط کودکان و نوجوانان. ما قصد داریم به گسترش این همکاری ها در روزهای آینده از مستند" گفت: Nishanth مشترک کمیساریای (it) در بنگلور.

این مواد غذایی توزیع شد و در Sampigehalli فرودگاه منطقه Bagalur, Kottanooru, Annapurneshwari ناگار Nagarabhavi, Jnanabharathi, Amruthahalli, Mallathahalli چاندرا طرح Kamakshipalya, Hennur, Chickbasti, بنگالورو Amarajyothinagar و Byatarayanapura مناطق بنگلور, با توجه به آزادی مطبوعات از A. S. K. V. C. Sharma, Co-ordinator, اطلاعات و تبلیغات CFTRI, Mysuru.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب