کاروان افتخارات دستیار پزشکی برای بیش از 40 سال از تعهد

لوول — هیلدا Bettencourt به خاطر اینکه در اوایل 20s او هنگامی که او مصاحبه شد برای پر کردن یک موقعیت به عنوان

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

لوول — هیلدا Bettencourt به خاطر اینکه در اوایل 20s او هنگامی که او مصاحبه شد برای پر کردن یک موقعیت به عنوان یک پرتغالی مترجم در لوول جامعه مرکز بهداشت در سال 1978.

Bettencourt می گوید او استخدام شد همان روز.

پس از بیش از چهار دهه کار برای مرکز بهداشت در حال حاضر 65 سال Bettencourt کار کرده و آخرین روز خود را در روز جمعه رسما بازنشسته شد.

"من هرگز فکر نمی کردم من در آنجا خواهد بود 41 1/2 سال" Bettencourt گفت. "آن را مانند یک خانه است."

دوست داشتم با همکاران و بیماران بازنشستگی جشن Bettencourt به نظر می رسید مانند آشکار گام بعدی. اما با تهدید ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس گزینه های محدود شد.

Bettencourt همکاران را در بر داشت یک راه است.

ماشین کاروان از لوول جامعه مرکز بهداشت کارکنان جمع آوری در مودی مدرسه ابتدایی و درایوهای دلپذیر خیابان, خانه دستیار پزشکی هیلدا Bettencourt که فقط بازنشسته پس از 41-1/2 سال در LCHC. رئیس بهداشت جامعه و سیاست شیلا Och از متوئن شمار با او امضا کند. (SUN/جولیا Malakie)

در روز سه شنبه حدود 30-ماشین کاروان سوار توسط Bettencourt خانه در خیابان دلپذیر در لاول trumpeting خود شاخ و brandishing نشانه ای از قدردانی به عنوان یک خراشیده Bettencourt ایستاده بود در خم شدن و جذب عشق.

"من شوکه شده بود. آن شگفت انگیز" Bettencourt گفت. "این به شما نشان می دهد چقدر لوول جامعه مرکز بهداشت در مورد مراقبت از کارکنان خود را. آن را مانند یک خانواده است."

Bettencourt و خانواده اش به ایالات متحده از آزور — پرتغالی الجزایر — در سال 1968. Bettencourt بود که 12 سال در آن زمان گفت که مشکل خروج از دوستان او و نه دانستن یک کلمه از زبان انگلیسی.

"همه چیز خیلی متفاوت" Bettencourt گفت. "اما پدر و مادرم می خواستند ما را به یک زندگی بهتر است."

Bettencourt را در مسیر زندگی او منجر به یک زندگی حرفه ای او ستایش در مرکز بهداشت که در آن او کار می کرد به عنوان یک دستیار پزشکی.

ماشین کاروان از لوول جامعه مرکز بهداشت کارکنان جمع آوری در Mooday مدرسه ابتدایی و درایوهای دلپذیر خیابان, خانه دستیار پزشکی هیلدا Bettencourt که فقط بازنشسته پس از 41-1/2 سال در LCHC. (SUN/جولیا Malakie)

با توجه به پاتریشیا Dykstra که با این نسخهها کار در مرکز اطفال بخش Bettencourt یکی از اولین دستیاران پزشکی برای تکمیل رسمی مترجم آموزشی ارائه شده توسط مرکز. Bettencourt است سه زبان اسپانیایی در علاوه بر این به پرتغالی و انگلیسی.

اعداد ارائه شده توسط مرکز بهداشت نشان می دهد یک سوم از آن 34,500 بیماران بهترین خدمت هستند در یک زبان غیر از انگلیسی.

"جامعه پرتغالی زبان در لوول در نظر هیلدا یک دوست بزرگ و منابع و خانواده ها می دانند که آنها می توانید تماس بگیرید هیلدا اگر آنها سوالی در مورد مرور گیج کننده پزشکی آمریکا چشم انداز" Dykstra گفت. "او همیشه مایل به کمک به هر خانواده به خصوص همکار او Azoreans و در بیشتر سال های اخیر بسیاری از خانواده برزیلی در حال حرکت به لوول."

Dykstra افزود: از طریق سال های Bettencourt خواسته شده بود به مادر تعمیدی بسیاری از بچه ها را به مرکز بهداشت.

"او خواهد شد از دست رفته بسیار با هر دو کارکنان و خانواده ها در اطفال" Dykstra گفت.

Bettencourt گفت: او را از دست آنها را به عنوان به خوبی.

"من به برخی از بیماران من شناخته شده از آنها کودکان بودند و در حال حاضر من از دیدن فرزندان خود را, و در برخی از مورد خود را نوه" Bettencourt گفت.

ماشین کاروان از لوول جامعه مرکز بهداشت کارکنان جمع آوری در Mooday مدرسه ابتدایی و درایوهای دلپذیر خیابان, خانه دستیار پزشکی هیلدا Bettencourt راست که فقط بازنشسته پس از 41-1/2 سال در LCHC. در سمت چپ Bettencourt همسایه لیزا سوسا که با این نسخهها کار در greeter میز در LCHC. (SUN/جولیا Malakie)

هر چند واضح درک که وجود دارد Bettencourt هنوز هم شگفت زده همکاران او در زمان زمان برای برگزاری یک درایو بازنشستگی حزب در روز شنبه.

برای حفظ کاروان جشن یک راز در حالی که در همان زمان برگشتاندن Bettencourt خارج از خانه خود را بازنشسته را دوست و همسایه لیزا سوسا کاهش یافته است برای بازدید. سوسا سپس پرسید Bettencourt برای رفتن به خارج برای کمی.

Bettencourt اشاره او تقریبا ندانسته ضربه زدن به ترمز در این جشن برنامه های, به عنوان او می خواست به ماندن در داخل و منتظر یک تماس تلفنی از او انتظار داشتم. سوسا قادر به متقاعد کردن Bettencourt به ماندن در خارج فقط به عنوان ماشین شروع به فرو ریختن خیابان دلپذیر.

"من نمی دانستم آن را برای من بود تا احتمالا پنجم ماشین سوار توسط" Bettencourt گفت. "من کاملا شوکه شده بود که آن اتفاق می افتد. وقتی دیدم ماشین اومد من گفت: "اوه خدای من!'

"من خیلی سپاسگزار هستم," او اضافه شده است. "من نمی باید کلمات به اندازه کافی از آنها تشکر می کنم."

ماشین کاروان از لوول جامعه مرکز بهداشت کارکنان جمع آوری در Mooday مدرسه ابتدایی و درایوهای دلپذیر خیابان, خانه دستیار پزشکی هیلدا Bettencourt که فقط بازنشسته پس از 41-1/2 سال در LCHC. LCHC مدیر عامل سو Levine دست Bettencourt یک بسته. در عقب است Bettencourt همسایه لیزا سوسا که با این نسخهها کار در greeter میز در LCHC. (SUN/جولیا Malakie)

ماریا کونها که شناخته شده Bettencourt از دوران کودکی (مادران خود هستند و هر دو از همان منطقه از پرتغال) و عضو لوول جامعه مرکز بهداشت هیئت مدیره گفت: این کاروان نبود راه آنها امیدوار به جشن می گیرند.

"اما آن را خوب است برای دیدن مردم در یک بعد از ظهر شنبه در 30-به همراه اتومبیل های سواری توسط او به آرزو های خوب" کونها گفت. "او آن را سزاوار. من امیدوارم که او سال های بسیاری از بازنشستگی برای لذت بردن از زندگی است."

Bettencourt اشاره او ندارد هیچ برنامه فوری و حالا که او بازنشسته شد. Coronavirus همه گیر ایجاد کرده است مسائل را با تدوین هر برنامه ای فراتر از "ایمن ماندن و مصرف آن آسان است," او گفت:.

اما روزی به زودی Bettencourt امیدوار است او می تواند بازگشت به لوول جامعه مرکز بهداشت و پیشنهاد همکاران او مناسب وداع پس از بیش از 40 سال در کار است.

"من می خواهم به همه تشکر می کنم و آنها را به آغوش" Bettencourt گفت.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن