بزرگترین دروغ به بازوبند شنا

خمیازه ۵. بهمن ۶. در ۱۷ بهمن ۱۳۴۸ تاج برای دومین مرتبه در ۱۳۴۸ به مصاف پرسپولیس رفت. این نخستین بازی تاج در ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

خمیازه ۵. بهمن ۶. در ۱۷ بهمن ۱۳۴۸ تاج برای دومین مرتبه در ۱۳۴۸ به مصاف پرسپولیس رفت. این نخستین بازی تاج در برابر باشگاه تازهتأسیس پرسپولیس و نقطهٔ شروع شهرآورد آبی و قرمز تهران بود. غلامحسین مظلومی در نیمهٔ نخست تاج را جلو انداخت اما حریف با گل اصغر شرفی بازی را برابر کرد. ایرج داناییفرد در بازی دوم برابر اسکاتلند و حسن روشن در بازی سوم برابر پرو گلزنی کردند. در تابستان ۱۳۴۸ مرحله نهایی جام باشگاههای تهران ۴۸-۱۳۴۷ با هدف ردهبندی باشگاههای تهران برای شناخت نمایندهٔ ایران در سومین دورهٔ جام باشگاههای آسیا برگزار شد که تاج با هدایت علی داناییفرد به عنوان تیم اول تهران شناخته شد. مرحله نهایی بازیها در بهار ۱۳۴۱ با شرکت پنج تیم برگزار شد. علیرغم تمام پیشنهادها (بهعنوان مثال آرسنال یا باشگاه لیدز یونایتد با رقمی نجومی) او با عقد قراردادی پنج ساله به ارزش پنج میلیون یورو به پاری سن ژرمن در لیگ ۱ فرانسه پیوست. بازی برگشت نیز بدون گل تمام شد تا بارسلونا با درخشش رونالدینیو به فینال بازیها راه پیدا کند. او سپس در جام کنفدراسیونها ۱۹۹۹ به میدان رفت و تا فینال این جام، در تمام دیدارها گلزنی کرد.

رونالدینیو ابتدا فوتبال حرفهای را در باشگاه گرمیو برزیل آغاز کرد و سپس در بیست سالگی به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست و نیز پس از درخشش در این تیم در سال ۲۰۰۳ به بارسلونا اسپانیا انتقال یافت. او در هنگام شوتزنی چندبار دروازهبان و مدافعان چلسی را فریب داد و سپس توپ را به گوشهٔ دروازه فرستاد و گل دوم خود را به ثبت رساند که این گل مورد شگفتی بسیاری قرار گرفت. ژائو در هشت سالگی رونالدینیو، هنگام شنا در استخر خانوادگی دچار حملهٔ قلبی شد و ۲ روز بعد درگذشت. • همیشه هنگام قرار گرفتن در آب یا نزدیک استخر و ساحل بر کودکان نظارت کنید. بازوبند شنای کودک استخر کودک در دو سایز کودکان ۳ تا ۶ و کودکان ۵ تا ۱۲ سال موجود می باشد. مسابقات فصل ۱۳۳۵ به شیوهٔ «دو حذفی» در دو گروه و با شرکت ۱۳ تیم برگزار گردید. در فصل ۱۳۴۳ مسابقات قهرمانی باشگاههای تهران ۱۳۴۳ که چند هفته از آن سپری شده بود، به علت حضور تیم ایران در المپیک تعطیل شد.

فصل ۱۳۵۴ با حضور در سومین دورهٔ لیگ تخت جمشید از ۱۰ اسفند ۱۳۵۳ به راه افتاد و تا آذر ۱۳۵۴ ادامه یافت. او بعد از گذشت سه فصل درحالیکه اُفت کرده بود، به لیگ فوتبال برزیل بازگشت و در مدت زمان حضور خود در اتلتیکو مینیرو قهرمان جام لیبرتادورس و بازیکن سال فوتبال آمریکای جنوبی در سال ۲۰۱۳ شد. رونالدینیو در فصل ۰۴-۲۰۰۳ از همان ابتدا هنر خود را در بارسلونا نشان داد. رونالدینیو را یکی از بهترین بازیکنان نسل خود و حتی تاریخ فوتبال میدانند که در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵، دو بار پیاپی از سوی فیفا به بازیکن سال فوتبال جهان برگزیده شد. او در نیمهنهایی مقابل بوردو دو بار گلزنی کرد تا پاری سن ژرمن ۲-۰ برندهشود و در فینال این جام نیز درخشید. جلوهٔ دیگر رونالدینیو در ۱۸ آوریل ۲۰۰۶ و در بازی رفت نیمهنهایی مقابل آث میلان بود که رونالدینیو با پاس خود، پایهگذار تک گل بازی توسط لودویک گیولی شد. در آن زمان، سیستم جوانان و تیمهای پایهٔ باشگاه تاج به گونهای سازمان یافته بود که به ندرت بازیکنی در ردهٔ بزرگسالان از باشگاههای دیگر به ترکیب تاج راه پیدا میکرد و عمدهٔ نیازهای تیم اصلی باشگاه از تیمهای پایه و زیرمجموعهٔ تاج برآورده میشد. Con᠎te᠎nt was gen​er ated wi​th GSA Con tent G​ener​at or Demoversi​on​.

ترس از آب، عدم اطمینان به خود یا به مربی و بسیاری از عوامل دیگر ممکن است در دشوارتر کردن این فرایند سهیم باشند. در پیاسجی او با سرمربی تیم، لوئیس فرناندز مشکلاتی داشت و مربی مدعی بود که او بیش از حد درگیر زرق و برق پاریس و مسائل حاشیهای است. نخستین مربی او فیلیپه اسکولاری بود که بعدها در جام جهانی ۲۰۰۲ نیز مربی او شد. او بعدها قهرمان جام جهانی زیر ۱۷ سال با تیم برزیل شد. برادر بزرگ رونالدینیو، روبرتو، در سطح حرفهای و برای باشگاه فوتبال گرمیو بازی میکرد اما مصدومیت باعث شد فوتبال را کنار بگذارد و البته بعدها مدیر برنامههای رونالدینیو شد. تاج با برتری یک بر صفر قهرمان شد. او در بازی تدارکاتی مقابل آث میلان نخستین گل خود را برای بارسا به ثمر رساند و از پایههای پیروزی ۲ بر صفر تیمش بود. ۱۹ نوامبر ۲۰۰۵ در بازی ال کلاسیکو، هواداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد دریبلها و هنرنماییهای رونالدینیو، و دو بار گلزنی انفرادی توسط او بودند که باعث پیروزی سه بر صفر بارسلونا مقابل رئال مادرید شد و باعث تشویق و تحسین قرار گرفتن او توسط هواداران رئال شد. رونالدینیو پس از به ثمر رساندن دو گل انفرادی دیدنی در بازی الکلاسیکو، تبدیل به دومین بازیکن پس از دیهگو مارادونا شد که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مورد تشویق و تحسین تماشاگران رئال مادرید قرار میگیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن