اطمینان کسب و کار در حال افزایش است پس از ملال انگیز بهار

بوستون – اطمینان کسب و کار باقی مانده در بدبینانه خاک اما تحلیلگران میگویند که یک کارفرمای بزرگ بررسی است شروع

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

بوستون – اطمینان کسب و کار باقی مانده در بدبینانه خاک اما تحلیلگران میگویند که یک کارفرمای بزرگ بررسی است شروع به نشان دادن نشانه هایی از یک روشن کننده نمایش در حال حاضر که در ماساچوست شروع به راه اندازی مجدد فعالیت های اقتصادی.

دولت مجبور کسب و کار خاموش شدن ناگهانی فرستاده کسب و کار, اعتماد به نفس خوانش کاهش به قلمرو منفی در مارس و مالی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر کوروناویروس بیشتر کاهش نیافته و چشم انداز اقتصادی در ماه آوریل است. اما مرتبط با صنایع ماساچوست کسب و کار و شاخص اعتماد به نفس اندکی افزایش پیدا کردند در ماه مه افزایش 3.7 امتیاز به 42.1 که کارفرما گروه اشاره کرد این است که "و زیر 50 نقطه علامت دلالت یک چشم انداز خوش بینانه در اقتصاد است."

هدف گفت: افزایش اعتماد به نفس آمد به رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر اعلام کرد که دولت چهار فاز طرح بازگشایی و شروع به شل محدودیت در فعالیت های کسب و کار. راه اندازی مجدد سیستم از اقتصاد ساخته شده است با بهبود COVID-19 بهداشت عمومی اطلاعات و صندلی هدف از هیئت مشاوران اقتصادی گفت که خوب و سلامت عمومی داده های خوب برای کسب و کار.

"کارفرمایان تشویق می شوند که ماساچوست بوده و قادر به متوسط تعداد COVID-19 موارد" ریموند Torto گفت. "ما گفت: در تمام طول که بحران اقتصادی کنونی است که رانده شده توسط بهداشت عمومی بحران و این چیزی است که ما در اینجا می بینیم."

شاخص های منحصر به فرد را تشکیل می دهند که کسب و کار و شاخص اعتماد به نفس بودند "یکنواخت بالاتر" در ماه مه با هدف گفت. ماساچوست شاخص است که به ارزیابی شرایط کسب و کار تنها در درون دولت و افزایش 2.9 امتیاز به 37.4 در مه — 23.5 امتیاز پایین تر از در مارس 2019 اما هنوز هم بهتر خواندن از شاخص های ایالات متحده که اندازه گیری در 36 ماه گذشته.

اگر کارفرمایان شد اعتماد به نفس بیشتری در اقتصاد دولتی از اقتصاد ملی شاخص است که اقدامات شرایط در سراسر کشور به دست آورد 3.9 امتیاز در ماه مه در حالی که دولت شاخص رشد در سرعت کندتر از 2.9 امتیاز.

بررسی این شاخص در حال حاضر که ارزیابی کلی شرایط کسب و کار در زمان بررسی شد تا 4.9 امتیاز به 36.1 در حالی که آینده شاخص که ابزار اندازه گیری انتظارات شش ماه از صعود 2.6 امتیاز به 48.2 هدف گفت.

"واقعیت این است که آینده شاخص 12 امتیاز بالاتر از این شاخص در حال حاضر نشان می دهد که برخی از کارفرمایان بر این باورند که آنها قادر خواهد بود به رزومه قابل قبول حجم کسب و کار به عنوان ویروس باقی مانده تحت کنترل" الیوت Winer اقتصاددان ارشد در Winer اقتصادی مشاوره و BEA, عضو, گفت:, و اضافه کرد که هر یک چشم انداز مثبت در کارفرما احساسات مهم است که پس از ماساچوست اقتصاد قرارداد در حدود 6.1 درصد نرخ سالانه در طول سه ماهه اول.

هدف کار با بیکر دولت بازگشایی گروه مشورتی به رهبری سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito و توسعه اقتصادی وزیر مایک Kennealy به تدبیر استراتژی برای امن راه اندازی مجدد اقتصاد است. هدف رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت جان ریگان گفت: مرحله به مرحله بازگشایی طرح مشخص شده "تشویق گام اول" اما گفت: کسب و کار باید یک راه طولانی پیش رو به عنوان آنها در انطباق با جدید ایمنی مورد نیاز است.

"ما متوجه است که هر کارفرما در ماساچوست خیلی دوست دارم به شنیدن این که آنها می توانند بازگشایی بلافاصله" ریگان گفت. "اما ما همچنین اذعان کرد که مرحله به مرحله بازگشایی تعادل نیاز به راه اندازی مجدد اقتصاد با نیاز به مدیریت بحران بهداشت عمومی است که در ادامه به ادعای بسیاری از زندگی یک روز در ماساچوست است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب