`Bummed کردن': SpaceX راه اندازی scrubbed به دلیل آب و هوای بد

توسط مارسیا دونناسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — راه اندازی یک موشک SpaceX کشتی با دو فضانورد ناسا در یک ت

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

توسط مارسیا دونن

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — راه اندازی یک موشک SpaceX کشتی با دو فضانورد ناسا در یک تاریخ ساخت پرواز به مدار نامیده می شد با کمتر از 17 دقیقه در شمارش معکوس روز شنبه به دلیل thunderclouds و خطر رعد و برق.

شروع شد دوباره برای شنبه بعد از ظهر.

این فضاپیما طراحی شده ساخته شده است و متعلق به SpaceX — مجموعه بود به انفجار خاموش در بعد از ظهر برای ایستگاه فضایی بین المللی, باز کردن یک دوره جدید در پروازهای فضایی تجاری. آن را نیز مشخص شده اولین بار در نزدیک به یک دهه است که ایالات متحده راه اندازی شد فضانوردان به مدار از خاک آمریکا.

اما رعد و برق برای بسیاری از روز تهدید به زور به تعویق افتادن و این کلمه در نهایت پایین آمد که جو طوری بود شارژ الکتریکی است که فضاپیما با فضانوردان ناسا داگ هرلی و باب Behnken سرنشین در معرض خطر بود از گرفتن ضربه توسط یک پیچ از رعد و برق.

"هیچ راه اندازی برای امروز — ایمنی برای ما خدمه @Astro_Doug و @AstroBehnken اولویت ما است" ناسا مدیر جیم Bridenstine توییتی با استفاده از یک رعد و برق از emoji.

این دو نفر قرار بود به سوار شدن در کشتی SpaceX براق گلوله به شکل کپسول اژدها در بالای یک موشک فالکون 9 از همان سکوی پرتاب استفاده می شود در طول ماه آپولو ماموریت های نیم قرن پیش است.

هر دو رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس وارد شده بود به تماشا. مغلوب ساختن پیشی جستن که قبل از پرواز به تعویق افتادن شگفت زده در"شکوه" چشم از این موشک بر روی پد بعد توییتی که او باز خواهد گشت برای تلاش بعدی.

"با تشکر از شما @ناسا و @SpaceX برای کار سخت خود را و رهبری است. نگاه به جلو به عقب با شما در روز شنبه!" او گفت:.

پرواز — طولانی-برگزار رویای SpaceX بنیانگذار Elon Musk — مشخص شده اند اولین بار یک شرکت خصوصی ارسال انسان به مدار.

آن را نیز به پایان رسید راه اندازی خشکسالی برای ناسا. همیشه از شاتل فضایی بازنشسته شد در سال 2011 ناسا با تکیه بر سفینه های فضایی راه اندازی شد از قزاقستان به آمریکا فضانوردان از ایستگاه فضایی.

در طول روز سر و صدا از رعد و برق شنیده می توان به عنوان فضانوردان ساخته شده راه خود را به پد ناسا در مرکز فضایی کندی و یک گردباد هشدار صادر شد, لحظات پس از صعود آنها را در کپسول.

"ما می توانیم برخی از قطرات باران بر روی ویندوز و فقط نمیفهمد که هر چه در آن بود بیش از حد نزدیک به سکوی پرتاب در زمان ما به آن نیاز نمی باشد" Hurley, فضاپیما فرمانده گفت: پس از پرواز بود و پاک. "درک می کنم که همه احتمالا یک کمی bummed ، که فقط بخشی از معامله است. ... ما دوباره آن را انجام دهد من فکر می کنم در روز شنبه."

"قدردانی انعطاف پذیری خود را نشسته در خودرو" یک کنترل کننده پاسخ داد.

Behnken پاسخ داد: "هیچ چیز بهتر از اینکه نخست خدمه یک سفینه فضایی است."

فضانوردان مجبور به باقی می ماند بسته در صندلی خود را تا زمانی که تمام سوخت در موشک خود را تخلیه شد و اضطراری فرار سیستم خلع سلاح شد.

راه اندازی و آماده سازی محل در سایه شیوع کروناویروس که منجر به کشته شدن حدود 100 ، 000 آمریکایی.

با این ماموریت "هر کس می تواند نگاه کردن و بگو:" نگاه به آینده ای بسیار روشن تر از حال حاضر وجود دارد. و من واقعا امیدوارم که این الهام بخش جهان" Bridenstine گفت.

پرواز را مشک و SpaceX در همان لیگ به عنوان تنها سه spacefaring کشورهای روسیه و ایالات متحده و چین که همه باید ارسال فضانوردان به مدار.

"آنچه امروز در مورد reigniting رویای فضا و گرفتن مردم از کار اخراج شدند تا در مورد آینده" مشک گفت: در ناسا مصاحبه قبل از به تعویق افتادن.

جدی صدایی مشک و گفت: او احساس مسئولیت بیشتر به شدت هنگامی که او را دیدم فضانوردان همسران و فرزندان فقط قبل از راه اندازی تلاش. او گفت که او به آنها گفت: "ما به انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که پدران خود را دوباره OK."

ناسا تحت فشار قرار دادند به جلو با آماده سازی با وجود شیوع ویروسی اما نگهداری لیست مهمان در کندی بسیار محدود و خواسته تماشاگران به ماندن در خانه. هنوز ماشین ها و rv ها صف جاده های اطراف کیپ کاناورال با مردم ردی از مشاهده لکه های.

آژانس فضایی نیز حدود 1.7 میلیون نفر از مردم به تماشای راه اندازی فرآورده های آنلاین.

در میان تماشاگران بود ارین Gatz که آماده برای هر دو باران و همه گیر. همراه با او 14 ساله دختر 12 ساله و پسر او به ارمغان آورد و ماسک و یک چادر کوچک.

او گفت: کودکان مبتلا به ضعف خاطرات از تماشای فرد در یکی از آخرین شاتل راه اندازی تقریبا یک دهه پیش زمانی که آنها پیش دبستانی است.

"من می خواستم آنها را به سمت تلنگر و برای دیدن دوره بعدی سفر به فضا" گفت: Gatz زندگی می کند که در دلتنا فلوریدا. "این هیجان انگیز و امیدوار."

ناسا استخدام SpaceX و بوئینگ در سال 2014 به طراحی و ساخت سفینه برای حمل فضانوردان به ایستگاه فضایی در یک نوع جدید از مشارکت عمومی-خصوصی با هدف پایین آوردن هزینه ها و ترغیب نوآوری است. بوئینگ کپسول Starliner است و انتظار نمی رود به پرواز فضانوردان به فضا تا اوایل 2021.

در نهایت ناسا امیدوار است برای ارسال فضانوردان به ماه در چند سال آینده و پس از آن سفر به مریخ در 2030s.

"ما در حال انجام آن متفاوت از ما تا کنون آن را انجام داده قبل از" Bridenstine گفت. "ما در حال تبدیل چگونه ما انجام پروازهای فضایی در آینده است."

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن