Bulldogs خدمت: 10 فرصت های داوطلبانه در دریک دانشگاه

Des Moines مترو پر رونق و پر جنب و جوش و در حال رشد با تعدادی از سازمان ها در حال کار سخت را به بازگشت به جامع

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

Des Moines مترو پر رونق و پر جنب و جوش و در حال رشد با تعدادی از سازمان ها در حال کار سخت را به بازگشت به جامعه است. مقدار زیادی از فرصت های داوطلبانه در انتظار برای دریک دانشجویان دانشگاه به تفاوت هر دو در و خارج از محوطه دانشگاه. آیا شما به دنبال برای کار با کودکان و نوجوانان خدمت به وعده های غذایی خود را با دوستان و یا فقط تمایل به یک باغ جامعه, وجود دارد راه های بسیاری برای به خدمت می کنند. اگر چه جهان ممکن است به نظر می رسد آخرالزمانی در حال حاضر نگه داشتن این فرصت در ذهن برای ترم بعد و رسیدن برای اطلاعات بیشتر اگر شما قصد دارید که داوطلب در طول بیماری همه گیر.

بررسي فايلهاي 10 فرصت های داوطلب در سراسر Des Moines جامعه است که مناسب برای دریک دانش آموزان است.

1. تاثیر

The Drake mascot, Griff, sits in the aisles of the IMPACT food pantry.
facebook.com

حق در سراسر خیابان را از دریک نهفته است تاثیر یک ادعا ساختمان است که باعث بزرگ (شما حدس زده آن) تاثیر بر جامعه اطراف است. تاثیر کمک می کند تا کم درآمد افراد دیدار با نیازهای اولیه خود را با ارائه برنامه هایی مانند مواد غذایی و کمک های بهداشت شخصی دستیاران انرژی کمک و بیشتر. داوطلبان خدمت به جامعه خود کمک به خانواده فروشگاه و حرکت food pantry. "وقتی که شما شنیدن در مورد افرادی که نیاز به آن را بسیار متفاوت از زمانی که شما در واقع کمک به کسی که در نیاز" گفت: هانا نلسن جامعه تعامل هماهنگ کننده برای تاثیر. "درک خود را از پایین و با درآمد ثابت یا افرادی که استفاده از مواد غذایی pantries ایده آل تغییر خواهد کرد. ما نوع امید به داوطلبان ما طرفداران برای خانواده های ما و خدمات ما تنها از طریق قرار گرفتن در معرض به عنوان به خوبی." داوطلب در اثر همچنین کمک می کند تا دانش آموزان دریک تعامل با اعضای جامعه و از یاد بردن ننگ در برابر غذا pantries. در حالی که هفت تاثیر سراسر دفاتر مرکزی آیووا دریک محل صرف دقیقه به دور از پردیس, ساخت آن آسان برای حتی شلوغ ترین دانش آموز کالج به شما کمک کند.

2. وعده های غذایی از قلب

Volunteers package meals
facebook.com

اگر شما به دنبال برای داوطلب خود را با دوستان خود را با شتاب هم اتاقی و یا خواهر و سر را به وعده های غذایی از قلب. وعده های غذایی از قلب یک سازمان ساخته شده از داوطلبان که بسته به وعده های غذایی برای تحویل به مردم گرسنه در آیووا به عنوان به خوبی به عنوان در سراسر جهان است. در سال 2019 به تنهایی غذا از قلب ارائه شده 23,112,864 وعده های غذایی به کسانی که نیاز دارند. داوطلبان ثبت نام می توانید به کمک در باز کردن بسته بندی رویداد در وست دس موینس بسته بندی مرکز و کار در گروه های 7 تا 10 نفر است. در پایان خود را دو ساعته تغییر, خود را در جدول بسته حدود 4000 وعده های غذایی. حتی یک مقدار کوتاه از زمان می تواند یک تفاوت بزرگ.

3. جوانه باغ

Students volunteer at the Sprout Garden
facebook.com

اگر شما خود اعلام کرد "گیاه مادر' داوطلبانه در جوانه باغ است راست تا کوچه شما. یک انجمن غیر انتفاعی یادگیری باغ جوانه باغ به عنوان یک فرصت برای کودکان به یادگیری در مورد غذا خوردن سالم. "آن را کمی متفاوت تر از بسیاری از باغ جامعه به عنوان هدف ما این است که در واقع به کودکان آموزش عادات غذا خوردن سالم, چگونه به رشد مواد غذایی خود را و نوع که در آن مواد غذایی خود را می آید از" گفت: جوانه باغ هماهنگ کننده Carissa Dannen. "ما امیدواریم که که ما آموزش کودکان و نوجوانان آنها را به خانه و پدر و مادر خود را در مورد آن و شاید شروع یک بهتر است مواد غذایی سالم چرخه." این جوانه های باغ همکاران با بچه های گروه هایی مانند پسران و دختران باشگاه و دختر بچه پیشاهنگی. داوطلب می تواند در آموزش گروه آمده است که از طریق باغ یا تست انگشت شست سبز خود را از طریق باغبانی اساسی وظایف. همه تولید از باغ می رود به داوطلبان و یا به نزدیکی کمی Free Food pantry.

4. مدرس قهرمانان در Evelyn S. Davis مرکز

A student sits with their tutor.
commons.wikimedia.org

رویای یک معلم ؟ در اینجا شانس خود را برای به دست آوردن برخی از تجربه عملی. Evelyn S. Davis مرکز برای کار به خانواده ها ارائه می دهد یک داوطلب-اجرای خدمات تدریس خصوصی مدرس قهرمانان, به محلی نمرات دانش آموزان 7-12. به اشتراک گذاشتن مهارت های خود را و خدمت به عنوان یک مربی به تلاش دانش آموزان توسط وام دست به عنوان یک معلم خصوصی. شما می توانید انتخاب کنید که موضوع مناطق شما می دانید بهترین و Evelyn S. Davis مرکز شما منطبق با یک دانش آموز. جلسات درسی رخ می دهد سه شنبه و چهارشنبه پس از آن تکرار فرصت برای کسانی که با زمان در دسترس در برنامه خود را. حال یک معلم نه تنها کمک می کند تا نوجوانان در مدرسه بهتر است اما آنها را می دهد در نقش یک مدل برای نگاه کردن به.

5. دوره بعد غذا بازیابی شبکه

The Next Course Food Recovery logo features illustrations of students completing food recoveries.
facebook.com

تا کنون فکر که در آن مانده لازانیا از Hubbell می رود ؟ که در آن دوره بعد غذا بازیابی شبکه در می آید. دوره های بعدی است که یک فصل از ملی مواد غذایی بهبود شبکه. هدف آن مبارزه با هر دو گرسنگی و زباله های مواد غذایی توسط نقاهت پس مانده غذا از سالن ناهار خوری و اهدای آن به محلی آژانس های همکار. برنامه relocates این منابع برای اطمینان از مردم در سراسر Des Moines مترو دسترسی به تمام وعده های غذایی. از زمان تاسیس آن در سال 2011 دوره های بعدی و دریک دانش آموزان را بهبود بیش از 30 ، 000 پوند است. از مواد غذایی است. "بازیابی سریع و آسان راه را برای تاثیر معنی دار در جامعه ما" گفت: دوره بعد خدمات و آموزش سفیر Ashly فریزر. "شرکت در دوره های بعدی نه تنها اجازه می دهد تا برای شما برای یادگیری در مورد گرسنگی زباله های مواد غذایی و محیط زیست ما تاثیر, اما آن را نیز شما کمک می کند تا مبارزه با این مسائل." مواد غذایی بهبود را در روزهای دوشنبه چهارشنبه و جمعه. اگر آن را اولین بار خود را داوطلبانه با دوره های بعدی نگران نباشید; مواد غذایی بهبود همیشه تکمیل شده توسط حداقل دو نفر بنابراین شما باید در هر مرحله از راه است.

6. تدریس خصوصی در Tawba مرکز اسلامی

The Tawba Islamic Center logo features an illustrated graphic of the building.
https://tawbaislamiccenter.com/

نه تنها یک راه عالی برای به بازگشت داوطلبانه همچنین به شما می آموزد در مورد فرهنگ های متفاوت از خود. این امر به ویژه برای تدریس در Tawba مرکز اسلامی. این مرکز به نظر می رسد برای داوطلبان به معلم دانش آموزان در ریاضی و خواندن و نوشتن در روزهای یکشنبه از ساعت 2:30 بعد از ظهر تا 3:30 بعد از ظهر و سه شنبه ها از ساعت 6:00 بعد از ظهر تا 8:00 p. m. تبدیل شدن به یک معلم خصوصی برای کودکان و نوجوانان در Tawba اسلامی مرکز اجازه می دهد تا شما را به ایجاد یک ارتباط با کودکان و ایجاد تفاوت در زندگی خود را. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد تفاوت های فرهنگی و دین اسلام از طریق تجارب خود را در این مرکز است. در پایان روز هیچ احساس بهتر از دیدن یک بچه نور تا پس از آنها به شکل مناسب پاسخ دهد.

7. گرگوری و سوزی گلیزر برت پسران و دختران باشگاه

Children play at the Burt club playground
drake.edu

آیا شما چیزی است که شما در مورد پرشور? این گرگوری و سوزی گلیزر برت پسران و دختران باشگاه می خواهد در مورد آن را بشنوند. علاوه بر جدید به پردیس های برت باشگاه گرفت و عنوان دوم پسران و دختران در این کشور واقع در یک کالج خصوصی یا دانشگاه. این باشگاه در خدمت بیش از 200 نفر از کودکان و نوجوانان در دریک محله. ماموریت آن این است برای ارائه کودکان و نوجوانان با نقش الگوهای مثبت و امن و حمایتی afterschool محیط زیست است. اما باشگاه به دنبال ندارد برای نگهداری از کودکان; آنها می خواهند داوطلبان که آماده هستند به طور فعال شرکت کنند. این که آیا شما یک متخصص یوگا و یا شما می خواهید به سرب آزمایش های علمی استعدادهای خود را خواهد بود به خوبی مورد استفاده قرار. "ما صدها نفر از فعالیت های در یک هفته" گفت: مدیر واحد Kendra آلن. "به عنوان طولانی به عنوان کسی است که پرشور در مورد یک موضوع خاص آنها به طور معمول انجام این کار واقعا خوبی برای ما به عنوان داوطلب." باشگاه می پرسد که داوطلبان متعهد به 10 داوطلب ساعت در طول ترم به شما اجازه می دهد به شکل واقعی در ارتباط با کودکان و نوجوانان. به علاوه داوطلبانه با این باشگاه است که بدون شک یک پایاپای تجربه. هر داوطلب است که مطمئن شوید که برای راه رفتن با یک لبخند بر روی صورت خود.

8. جنس زنبق و سوسن خوانش

Recording equipment aids students in recording newspaper readings.
unsplash.com

داوطلب می تواند بدون یک ماشین اما خوشبختانه شما می توانید داوطلب راست در محوطه دانشگاه. دانش آموزان می توانند داوطلب با جنس زنبق و سوسن به سادگی با رفتن به مردیت زیرزمین. جنس زنبق و سوسن مخفف رادیو آیووا خواندن اطلاعات خدمات برای نابینایان و چاپ معلول. این خدمات رادیویی که پخش اطلاعات چاپ شده به بیش از 3000 نسخه قابل چاپ-غیر فعال شنوندگان در سراسر آیووا. دانشجو, داوطلبان, در, دریک صرف دو ساعت از صبح خواندن کانسیل بلوففس روزانه غیر Pareil. داوطلبان کمک به نگه داشتن خوانندگان متصل به جوامع خود و آنها نمی نیاز به ترک دانشگاه به آن را انجام دهد. همه شما نیاز دارید این است که دو ساعت و برخی از لباس های راحت و بهترین خود را به خواندن با صدای.

9. دریک دانشگاه شروع به سر

A child works on a drawing in class.
unsplash.com

این که آیا شما یک زبان اصلی و یا آموزش و پرورش عمده دریک دانشگاه شروع به سر ارائه می دهد چیزی برای شما به مقابله با. دریک دانشگاه شروع به سر بزرگترین سر شروع grantee در ایالت آیووا. این سازمان در خدمت خانواده ها با فرزندان جوان از طریق دو برنامه: اوایل شروع برنامه (طراحی شده برای کودکان از بدو تولد تا سن سه سالگی) و سه و چهار ساله پیش دبستانی برنامه. سه و چهار ساله برنامه به تنهایی در حال حاضر در خدمت بیش از 900 کودکان در شش آیووا, شهرستان. به عنوان یک مدرسه آمادگی برنامه شروع به سر بر چندین رشد و نمو مناطق از جمله اجتماعی/عاطفی, سواد و رشد شناختی. شروع به سر نیز فراهم می کند خدمات و آموزش و پرورش به آماده شدن خانواده ها برای حمایت خود را. داوطلبان می توانند در تعدادی از وظایف. آموزش رشته های ممکن را انتخاب کنید برای کمک به در شروع کلاس درس. انگلیسی رشته می تواند کمک در نوشتن گرانت و روابط عمومی دانش آموزان می توانند در خانواده فرآیند استخدام. شروع به سر فراهم می کند انواع مختلف فرصت های که کمک به دانش آموزان دریک دادن به خانواده ها در جامعه خود را.

10. مرکزی آیووا سرپناه و خدمات

Volunteers serve lunch at Central Iowa Shelters and Services.
facebook.com

بزرگترین پناهگاه بی خانمان در ایالت آیووا است که فقط یک درایو کوتاه دور از پردیس و آنها همیشه به دنبال برای داوطلبان. ماموریت مرکزی آیووا سرپناه و خدمات است که به ارائه سرپناه ، غذا و خدمات پشتیبانی بدون هیچ هزینه ای برای بزرگسالان دچار بی خانمانی و تسهیل حرکت خود را به خودکفایی. CISS ارائه می دهد تعدادی از فرصت های داوطلبانه از جمله کار در شربت خانه مواد غذایی, کمک به خدمت به وعده های غذایی و یا کار در گنجه لباس خود را. هر دانش آموز باید قادر به پیدا کردن چیزی است که برای منافع خود و برنامه, و آنها می تواند کمک به جامعه در حالی که انجام آن. "کار داوطلبانه باعث می شود شما احساس خوب دانستن شما کمک کرده اند کسی است که به عنوان خوش شانس به ما گفت:" ملیسا Gradischnig داوطلب و هماهنگ کننده کمک های مالی برای CISS. "این هم یک تجربه بزرگ برای دیدن چیزهایی از خود هنجاردیدن چگونه با دیگران زندگی می کنند و درک چرا ما باید بی خانمانی." دانش آموزان علاقه مند به داوطلب شدن در CISS باید با پر کردن درخواست آنلاین در وب سایت خود. مهم نیست که چه فرصت داوطلبانه شما انتخاب می کنید شما مطمئن هستید برای ایجاد اختلاف در جامعه خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن