ساختمان خود را با نام تجاری: Q&A با دیجیتال خالق گلپر آهنگ

با نزدیک به ده هزار مشترک در یوتیوب و بیش از 3.1 میلیون لایک در Infinite, گلپر آهنگ's دیجیتال پلت فرم روزانه ر

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

با نزدیک به ده هزار مشترک در یوتیوب و بیش از 3.1 میلیون لایک در Infinite, گلپر آهنگ's دیجیتال پلت فرم روزانه رشد می کند. اختصاص خود به کمک به آینده و دانشجویان فعلیاین دانشگاه کالیفرنیا در برکلی junior تصمیم ساخت خود با نام تجاری آنلاین کمک خواهد کرد او را رشد خلاقانه و حرفه ای. خوشبختانه برای ما او پاسخ برخی سوالات در مورد ایجاد نام تجاری خود را چگونه او با استفاده از حساب برای خوب بیشتر و که در آن او خودش را می بیند در یک دهه.

نگه داشتن خواندن برای مشاوره از "تو کالج sis" در مورد ساختمان خود را در رسانه های اجتماعی با نام تجاری.

girl smiling social media brand
instagram.com

کالج مجله: چه چیزی الهام بخش شما برای شروع ساختمان خود را در رسانه های اجتماعی با نام تجاری و ایجاد محتوای دیجیتال مانند Infinite & YouTube فیلم ها ؟

گلپر آهنگ: من همیشه به حال یک قلب برای کمک به دانش آموزان برای کالج پذیرش کارآموزی/کار مشاورهو بهره وری به طور کلی راهنمایی. این چیزی است که من در زندگی عادی روزمره و مردم همیشه به من برای مشاوره در این چیزها. من می دانم که هر کس این امتیاز و فرصت برای پرداخت هزینه مشاوره, مشاوره, کمک, بنابراین من می خواستم برای به اشتراک گذاشتن همه آگاهی که من انباشته. انجام آن در یک دیجیتال [افزاری] به من اجازه داد تا برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر و کمک به مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. به عنوان کسی که علاقه مند در زمینه های حرفه ای در بازاریابی و من فکر کردم آن را تنها اتصالات شروع به ساخت که "تو کالج sis" با نام تجاری برای خودم آنلاین. من می دانم که در حال رشد و هنوز هم در حال حاضر این نوع از مطالب من لذت بردن از تماشای بنابراین من می خواستم برای کمک!

سانتی متر: آنچه که آمد اول: ایده برای ساخت یک نام تجاری و یا فقط ساخت محتوا به طور طبیعی است ؟ چه رفت و تصمیم خود را رو به رشد خود را زیر ؟

عنوان: قطعا فقط ساخت محتوا به طور طبیعی برای اولین بار آمد. وقتی که من اولین بار آغاز شده Infinite & YouTube, من یک کمی از همه چیز; اما متوجه شدم که من و راهنمایی مصاحبه همیشه برداشت و تا به حال یک پاسخ بزرگ. که زمانی که من شروع به درک این چیزی است که برای من کار می کند و مردم در حال آمدن به من برای این نوع از محتوا است. من تصمیم به شروع به رشد من تمام حساب های در ژانویه سال 2020 و پس از آن من در حال حاضر (اردیبهشت سال 2020) را 100K followers on Infinite, 9K در یوتیوب و 4K در Instagram. این ممکن است کوچک در مقایسه با دیگر سازندگان, اما آن را بزرگ برای من چون من نمی هر گونه حضور رسانه های اجتماعی قبل از این.

سانتی متر: آنچه ناگفته قوانین/دستورالعمل شما مواجه می شوند که به عنوان آشکار نیستند و باید بیشتر معمولا خطاب (که آیا آن را به طور خاص برای یک ویدیو, پست های رسانه های اجتماعی ،

عنوان: اهمیت تعامل معتبر با ارائه یک ارزش برای مردم است. همین دلیل است که مردم دوباره به تماشای مسائل خود را است که شما آنها را ارزش: کمدی, نکات, مد, و غیره! همچنین, آن را واقعا آشکار است که مردم خرید پیروان و یا نامزدی و اگر چه آن ممکن است jumpstart خود را در حضور رسانه های اجتماعی اگر شما در آن برای دراز مدت است که احتمالا بهترین راه برای رفتن است. برندها می خواهید معتبر و صادقانه سازندگان حتی اگر این بدان معناست که کوچکتر زیر!

سانتی متر: آیا شما همه را تشویق به شروع یک نام تجاری رسانه های اجتماعی و یا باید آن را متعلق به کسانی که با هدف خاص مخاطبان?

عنوان: من همه را تشویق به شروع یک نام تجاری رسانه های اجتماعی اگر آنها علاقه مند هستند به دلیل آن را چنین زمان زیادی را برای آزمایش آن. حتی اگر شما نمی خواهید برای رفتن به "محتوا ایجاد" دنیای حرفه ای است که همه چیز در مورد ساختمان نام تجاری خود را به عنوان به خوبی. بنابراین ساختمان رسانه های اجتماعی خود را با نام تجاری واقعا می تواند برای هر کسی: دانشجویان و پزشکان و معلمانو غیره! در حال حاضر به دلیل برنامه هایی مانند Infinite آن باعث می شود آن را مناسب برای هر کسی که برای رفتن ویروسی و ساخت یک مخاطب. من فکر می کنم با آزمون و خطا شما شروع به دانستن چه نوع از محتوا از مردم می خواهم برای دیدن از شما. من سعی می کنم برای ایجاد یک ترکیب از قرار دادن چیزهای من واقعا دوست دارم و پس از آن نیز مسائل من می دانم که به ارزش.

CM: شما چه مشاوره برای مبتدیان در تلاش برای ساخت یک زیر ؟

عنوان: به عنوان قشنگ آن را به عنوان قوام! فداکاری یک جزء کلیدی از رشد هر چیزی. من همچنین توصیه می کنیم که شما یک مصرف کننده از هر پلت فرم شما در حال تلاش برای رشد. به این ترتیب شما قادر به مطالعه روند ببینید که چه کسی در حال انجام چه ویروسی است و آنچه مرسوم است. البته خود را ایجاد محتوای منحصر به فرد, اما همچنین آگاه باشید از آنچه که در حال کار برای موفق ارقام و آنچه در بازار است که خواستار حق در حال حاضر.

سانتی متر: چگونه می توانم شما را مدیریت به سمت خلاق (ایجاد ارزش محتوا) و کسب و کار جانبی (مشارکت و چیزهایی مانند آن)?

عنوان: من آن را بسیار روشن به مارک های من با آنچه من محتوای تجاری باشد: ارائه شیوه زندگی & بینش علمی برای دانشگاه/بزرگسالان جوان مردم. این محدوده هر چیزی از کالج دبستان کتاب یا بهترین دبیرستان روال مراقبت از پوست — من سعی کنید تا مطمئن شوید همه چیز را در خط با نام تجاری شیوه زندگی به عنوان "تو کالج sis." کار با برندهای قطعا می تواند به چالش کشیدن اما من یاد گرفتم که آن را طول می کشد چند عقب و جلو تجدید نظر برای رسیدن به یک محل هر دو طرف به توافق برسند خلاقانه.

girl eating social media brand
instagram.com

سانتی متر: برخی از تصورات غلط در حال یک "گذار" است که شما فکر می کنید نیاز به افشا و خنثی? آیا هر یک از مفروضات مشترک درست است ؟

عنوان: Haha خوب من قطعا نمی خواهم برای خودم یک تاثیر گذار چرا که من احساس می کنم در حال حاضر این چنین معنایی منفی به آن است. اما من می گویم یک تصور غلط رایج این است که آن را فوق العاده آسان است. و من هنوز هم چنین کوچک "خالق" یا "گذار" در مقایسه با بازیکنان بزرگ و آن را بسیار وقت گیر و حتی برای من برای قرار دادن یک 15-دوم Infinite. من فقط می توانید تصور کنید که چگونه سخت تر از آن است که برای مگا اثرگذارندهها. مطمئن شوید که هر کسی می تواند خلاق باشد اما خلاقیت با یک دستور کار به طور مداوم می تواند تخلیه و دلسرد.

در پی افزایش تظاهرات و رسانه های اجتماعی جنبش در تلاش برای ترویج Black Lives Matter جنبش و محکوم کردن خشونت پلیس ما رسیده به آهنگ دوباره او را در چگونه دنیای دیجیتال را به بازی می آید اجتماعی و سیاسی.

سانتی متر: در این هفته که گذشت از ما گذشته صحبت کرد, چگونه باید به شما شده است با استفاده از پلت فرم خود متفاوت است ؟ گزارش این آگهی

عنوان: من شده است با تمرکز بر برجسته سیاه صداها و تجربه در طول این زمان برای آموزش خودم و مخاطبان است. من هم تصمیم گرفت به هر آگهی/اسپانسر پول و کمک به پل باعث می شود در ماه مه/ژوئن.

سانتی متر: چگونه است که پس از خود را در حال حاضر ؟ این است که افزایش طبیعی در زیر برای زمانی که به تصویب رسید ؟

عنوان: من 9.4 K در یوتیوب و 110K followers on Infinite. این نرخ رشد ثابت و مداوم! اما همیشه وجود دارد قله ها و نرخهای پایین.

سانتی متر: چگونه می بینید نام تجاری شخصی خود را در آینده 5, 10 و یا 20 سال ؟ آیا شما خودتان را در کار با رسانه های دیجیتال برای همیشه لطفا برای ؟

عنوان: من خیلی دوست دارم برای ادامه ساخت پلت فرم من به کمک مخاطب اصلی من [از] 13 [به] 25 ساله زندگی بهترین زندگی خود را. این می تواند از بالا مدرسه راهنمایی یا کالج راهنمایی و یا حتی تجربه های شخصی به عنوان یک جوان کار حرفه ای. آن دیوانه به من چقدر در رسیدن به مطالب من است و من دوست دارم به ادامه انجام این کار تا زمانی که من می تواند به توانمند سازی نسل بعدی.

سانتی متر: چگونه امر شما را تشویق مردم به استفاده از رسانه های اجتماعی برای ریختن نور را در مسائل مهم مانند تجاوز جنسی و تبعیض نژادی و خشونت پلیس?

عنوان: آن را خوب نمی دانم هر چیزی در ابتدا. فقط داشتن به خود را عدم آگاهی یک گام اول است. من می خواهم بگویم تمرکز بر خواندن و یادگیری به عنوان آنجا که می توانید. البته به اشتراک گذاری منابع و لینک های مهم هستند اما من فکر می کنم ایجاد تغییرات کوچک در زندگی شخصی خود به عنوان یک بهتر متحد است که از آن شروع می شود. هیچ کس کامل نیست; من کامل نیست. اما ما باید سعی کنید بهترین های ما برای یادگیری به عنوان آنجا که ما می تواند به روشن و صدای داستان است.

سانتی متر: آنچه که روند خود را پشت پرداختن اجتماعی یا سیاسی موضوع بدون ارسال محتوا است که می تواند تلقی بحث برانگیز است ؟

عنوان: آموزش خود را. انجام تحقیقات. تماشای فیلم است. وجود دارد بنابراین مقدار محتوای رایگان آنلاین است که وجود دارد هیچ بهانه ای نیست. سپس من شروع به اشتراک گذاری منابع و سپس مراحل عملی کار من به بخشی از این تغییر.

سانتی متر: چه چیزی شما را در رسانه های اجتماعی با گرایش هایی مانند #BlackoutTuesday یا خاص رقص در Infinite? آیا شما شرکت کنند ؟ چگونه می توانم شما را مدیریت برای ایجاد محتوا به سرعت به اندازه کافی است که شما ارسال و در حالی که این روند هنوز هم مربوطه ؟

عنوان: من واقعا فکر می کنم این مسائل چه افکار من در #BlackoutTuesday چرا که من یک بخش از جامعه است. و جامعه سیاه و سفید خود را بسیار متنوع و بزرگ است که من فکر نمی کنم حتی یک پاسخ در #BlackoutTuesday. من شرکت بیشتر از آن با ارسال منابع های سیاه داستان و تشویق پیروان من به مراحل عملی — حتی اگر آن را کوچک.

سانتی متر: آیا شما هر گونه جدید مشاوره به من بدهید ؟

عنوان: نوع به خودتان و آن را روز به روز.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن