ایجاد یک رابطه سالم با خودتان در قرنطینه

ما می بینیم همه این عناوین: "در چک های خود را با دوستان" و "همیشه در ارتباط ماندن آنلاین" اما هنگامی که آخرین

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399

ما می بینیم همه این عناوین: "در چک های خود را با دوستان" و "همیشه در ارتباط ماندن آنلاین" اما هنگامی که آخرین باری که شما را در بررسی با خودتان ؟ داشتن یک رابطه سالم با خودتان مهم است که همیشه به خصوص در حال حاضر. چگونه می تواند به شما انجام این کار ؟

پیدا کردن آنچه که کارشناسان باید بگویم و چگونه دانش آموزان حفظ رابطه با خود را در طول این بیماری همه گیر.

شروع صبح خود را با

relationship with yourself
giphy.com

فکر می کنم در مورد چگونه شما معمولا شروع روز خود را. شما از خواب بیدار و بلافاصله گوشی خود را با شتاب به حرکت در رسانه های اجتماعی. شما آمار دکمه چرت زدن 50 بار قبل از اینکه شما حتی می توانید چشمان خود را باز کنید. اگر شما شروع روز خود را با چک کردن در با خودتان و واقعا تلاش برای کشف کردن چگونه شما احساس می کنید ؟ "به همین دلیل است که بسیاری از اوقات ما به خصوص در حال حاضر قرنطینه زمان باعث می شود ما احساس اضطراب بدون هیچ دلیل" سلامت رفتاری کارشناس و مجری مقابله با آن! پادکست تریسی Crossley گفت. "چک در با خودتان هر روز صبح, 'چگونه می توانم احساس می کنید؟' بدن انجام اسکن و پیدا کردن آنچه که احساس تنگ و یا تاکید کرد. این به شما می دهد احساس آرامش کسی به شما توجه–شما می باشد." به این ترتیب شما شروع روز خود را با درک که در آن سر خود را به در و چگونه بدن خود را احساس می کند. این اجازه می دهد تا شما را به رفتن را از طریق روز خود را با این در ذهن و توانایی ایجاد تغییرات درآمده است.

پیدا کردن آنچه باعث می شود شما مبارک

relationship with yourself
giphy.com

همچنان به انجام این کار در طول روز بیش از حد. شما تنها کسی است که می داند شما نمی توانید بستگی دارد دیگران به شما احساس بهتر است. در حال حاضر همه ما احساس تحت فشار برای همیشه مولد در حالی که جدا شده است. اما فراموش نکنید که به برخی از زمان برای انجام کارهای شما لذت بردن از. "شنبه من تصمیم به انجام یک اره منبت کاری اره مویی پازل با شوهرم. آن را سخت به کار نیست اما من احساس آرامش بیشتری پس از" Crossley گفت. "شما باید حداقل پنج دقیقه اینجا و آنجا, اما همچنین دوره های طولانی تر از یک ساعت یا بیشتر به زمان برای خودتان." اره منبت کاری اره مویی پازل, نوشتن در مجله خود را, رفتن برای پیاده روی, همه این چیزها و بیشتر به شما کمک کند پاک کردن سر خود و تمرکز بر افکار و احساسات خود. "من می خواهم به گوش دادن به موسیقی به خارج کردن آن واقعا به من کمک می کند نگه داشتن در تماس با چگونه من احساس" دانشگاه کنتاکی junior Kaylee Poling گفت. پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود و انجام کاری برای خودتان هر روز.

ایجاد تغییر شما می خواهید برای دیدن

relationship with yourself
giphy.com

شما نمی توانید صبر کنید برای تغییر اتفاق می افتد, شما باید برای شروع به آن را در خود. "ما یک عادت در انتظار چیز دیگری را به ما بگویید 'در حال حاضر زمان برای تغییر" اما ما را به آن زمان. بسیاری از مردم ترجیح می دهند که فقط دراز بر روی نیمکت و تماشای تلویزیون برای فرار اما شما احساس می کنید پیش فرض پس از" Crossley گفت. "چک خود را با بدن است. ما نگه داشتن احساسات در بدن ما نه سر ما. آیا شما احساس ؟ آنچه را که شما به جای انجام می شود ؟ زمانی که من میخوام به خودم اجازه برای انجام چیزهایی که من دوست دارم؟" خودتان این سوالات را بپرسید در طول روز به یک دقیقه برای متوقف کردن و داد چگونه شما احساس می کنید.

گوش دادن به خودتان

relationship with yourself
giphy.com

مطمئن نیستید اگر شما یک رابطه خوب با خودتان ؟ فکر می کنم در مورد که صدای در سر خود را. آن چه گفته به شما ؟ آیا شما خودتان ضرب و شتم ؟ آن را آرام ؟ "به طور مداوم شکایت که همه چیز شما را انجام دهد اشتباه است. از آن مهم تر چه شما با منتقد درونی خود. من شروع به احساس بد ؟ من شروع به جر و بحث با خودم ؟ من میخوام چیزی که من پیدا کردم لذت بخش است اما در حال حاضر من فقط می خواهم به رختخواب بروید. گوش دادن به مغز خود را و سپس درک چگونه واکنش نشان می دهند به آن" Crossley گفت. اجازه ندهید که خود را منتقد درونی نشستن وجود دارد و ضرب و شتم شما گوش دادن به آنچه که آن را به می گویند آن را قبول و در حرکت است.

آیا شما یک کمال گرا? مردم pleaser? این باورها می تواند نگه داشتن شما را از تشکیل یک رابطه خوب با خودتان است. "ساخت خود را ارزش. توقف تلاش برای کامل شود. این سخت است برای انجام اما مفید است. همواره در تلاش برای انجام درست کارها باعث می شود شما را خسته و عصبانی است. اگر شما نمی توانید به انتخاب شما نمی توانید اعتماد خود را. یک راه آسان برای گفتن [اگر شما یک رابطه سالم] است که چقدر خود را در کلمات و اعمال مسابقه" Crossley گفت. آیا شما به خودتان بگویید شما را به کار کردن بیشتر ؟ شروع یک رژیم غذایی ؟ آغاز روزنامه نگاری روزانه? چوب به وعده های شما را به خودتان و ایجاد یک الگوی اعتماد چرا که اگر شما نمی توانید اعتماد خود را که می تواند به شما اعتماد کند ؟

ارتباط من با خودم ضعیف است در حال حاضر چه ؟

relationship with yourself
giphy.com

فکر می کنم ارتباط خود را ممکن است verging در طرف ضعیف تر? استرس نیست...هنوز. تصدیق کرد که شما ممکن است یک فقیر رابطه با خودتان اولین گام است. برخی از نشانه هایی است که ارتباط خود را ممکن است ضعیف دائما دوم حدس زدن خود و داشتن کمی به خود آگاهی. سعی کنید واقعا لحن با خودتان و کشف کردن اگر این چیزی است که شما را به طور مداوم.

اصلا ترس وجود دارد راه های شما می تواند در بهبود این رابطه بیش از حد. این مهم است به یاد بگیرند که آن را خوب به احساس ناراحت کننده است. "این درست است که ناراحت کننده بود چرا که در طرف دیگر صلح است. با ضعیف رابطه سعی توقف انجام چیزی است که شما انجام دهید که دیگران را خوشحال می کند اما باعث می شود شما احساس بد/ناراحت/عصبانی [مردم خشنود]. شما احساس می کنید مانند شما نمی تواند متوقف شود اما دیگر کسی انتظار آن را," Crossley گفت. این چیزها می تواند کوچک یا بزرگ همه که مهم است این است که شما چیزی است که شما را خوشحال می کند. "من واقعا فکر می کنم affirmations مثبت کمک زیادی به من کرد. من می دانم که قشنگ اما خودتان گفتن که شما چگونه می خواهید به احساس کمک خواهد کرد که شما در نهایت احساس می کنید که راه" دانشگاه کنتاکی ارشد پاییز پین گفت. شما باید به طور فعال تغییر طرز فکر خود را از آنجا که هیچ کس دیگری آن را انجام دهد برای شما.

"یک روز به خودتان بگویید که شما لازم نیست برای انجام این کار. نشستن طریق احساسات ناراحت کننده و آگاه باشید که چگونه شما احساس می کنید و آنچه شما فکر. شما نمی, مرگ, جهان نمی منفجر" Crossley گفت. "آیا چیزی است که شما به طور معمول نمی خواهد انجام دهد. یک ریزه کوچک است که آن را ندارد به اصلی. خودتان را اصلاح و تبدیل به مسئول احساسات خود را." شاید شما تمام ظروف در خانه خود را اغلب روزها و احساس نمی مانند آن را انجام امروز. یا با شما تماس مادر خود را هر روز اما فقط در خلق و خوی نیست یک روز است. اجازه رفتن از این ترس از اجازه دادن به افراد دیگر و تمرکز انرژی خود را بر روی خودتان. این بار علت همه ما به ترس و اضطراب. به یاد داشته باشید برای همیشه زمان را برای مهم ترین چیز در زندگی شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن