برونز' Tuukka Rask: "من فکر نمی در مورد بازنشستگی در همه'

Tuukka Rask است 33 ساله که فصل گذشته قرارداد خود را در 2020-21 و او به تازگی mused که او می تواند امکان پذیر ب

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

Tuukka Rask است 33 ساله که فصل گذشته قرارداد خود را در 2020-21 و او به تازگی mused که او می تواند امکان پذیر بازنشسته در پایان آن معامله است.

اما در حالی که برونز' دروازه بان بود به دور از قطعی خود را در مورد بازی آینده طی یک زوم تماس با خبرنگاران در دوشنبه Rask قطعا صدا مانند او تکیه داده بود به سمت بازی فراتر از این زمان معامله است.

برای زمان حال تمرکز شده است در حال رشد خانواده او و همسرش استقبال سوم دختر, Livia به جهان از چند هفته پیش.

"من فکر کردم در مورد بازنشستگی در همه," گفت: Rask.

"این بوده است که از جمله عجیب و غریب بار در حال حاضر که من قرار داده ایم کامل تمرکز بر روی خانواده من در این زمان و فقط سعی کردم به لذت بردن از آن است. اما در تابستان گذشته بسیار کوتاه بود و دو فصل گذشته را با هم اجرا مرتب کردن بر اساس. بنابراین من فقط با استفاده از این زمان به ذهن من خاموش هاکی و تمرکز بر خانواده به دلیل سفر ما زیادی به آن می شود مالیات گاهی اوقات که به دور از خانواده خود را, بنابراین من فقط در تلاش برای تمرکز انرژی من به خانواده است.

"من می دانم که در این تابستان من می توانید شروع به صحبت کردن به برونز در مورد امکان گسترش و هنگامی که آن روز می آید و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. اما من قطعا قرار نیست هر فکر به سمت بازنشستگی و یا چیزی مانند آن را به خوبی ببینید که چگونه در این فصل بازی می کند و سپس خواهیم دید که اگر تمدید مذاکرات اتفاق می افتد."

Rask اذعان کرد که خاموش شدن — دو ماه در روز سه شنبه — ساخته شده است که او را درک و حتی بیشتر چقدر با او رفاقت از هم تیمی های خود. و وقتی پرسید که آیا او تا به حال یک سن در ذهن او می خواهم به بازنشستگی او حتی پیشنهاد کرد که او خیلی بیشتر در مخزن.

"من فکر می کنم بسیاری از آن است که با چه مقدار شما می خواهید به نگه داشتن بازی" گفت: Rask. "این است بدن خود را سالم و آیا شما باید شور و شوق برای بازی هنوز ؟ کسانی که به سوالات شما (شما باید برای پاسخ به). این واقعا 40 یا 36 یا هر چیز دیگری. شما بازی به عنوان طولانی به عنوان شما می توانید و بدن خود را احساس می کند و سالم می خواهید به نگه داشتن آن را انجام می دهند. اما هر زمان که درایو را کند می کند, شما را مجبور به تجدید نظر در آن و دوباره آن را و بگو: سلام آیا این واقعا چیزی است که من می خواهم به انجام?'

"تا کنون من هنوز هم که شور و شوق برای برنده شدن و بازی و که به من انگیزه میدهد. من قرار نیست یک شماره به آن چه که سن ممکن است, اما ما به شما را ببینید. شاید 36, 37. شاید آن 42 هرگز به شما می دانم. (Zdeno کاراکتر است) هنوز هم در حال پخش و او مسن تر است. شاید من دروازه بان که پخش تا 45."

در چند سال گذشته Rask بازگشت به بالا رده بندی لیگ goaltenders پس از چند فصل است که در آن بازی خود را غوطه ور تا حدودی به دلیل فقدان یک نسخه پشتیبان قابل اعتماد است که می تواند او را کافی استراحت. که شروع به تغییر با آنتون Khudobin از 2016-18. سپس هنگامی که Jaroslav Halak وارد قبل از 2018-19 فصل آن ایجاد یک 1A-1B پشت سر هم آورده است که بهترین Rask. او 46 بازی در 2018-19 فصل به طور منظم و 41 در این فصل با ب داشتن 70 بازی در زمان coronavirus shutdown. او .929 صرفه جویی در صد در زمان مکث بهترین بود پس از او نوشته شده .930 علامت در 2013-14 سال او برنده Vezina جایزه.

با امضای مجدد از Halak به یک سال تمدید دو هفته پیش جفت خواهد شد که فرصت دیگری به خانه آوردن یک جام استنلی.

"ما تا به حال این برنامه در محل برای چند سال در حال حاضر که در آن ما نمی خواهیم من بازی 60 و 70 و بازی. من فکر می کنم اگر شما در زندگی حرفه ای من من در من که شده است وجود دارد 1A-1B وضعیت و هر دو goalies بدست زمان بازی و شما تازه رفتن به پلی آف" گفت: Rask. "آن را به خوبی کار می کرد برای من شخصا و از یک تیم چشم انداز آن بوده است بسیار مفید و خوشحالم که جارو امضا برای یک سال دیگر و ما می توانیم نگه داشتن توپ نورد است که راه... با (GM همین Sweeney) ما مجموعه ای از این طرح تا ما گیر کرده ایم با این و آن کار شده است. Jaro پیامک من هفته گذشته گفت که او امضا, بنابراین من نمی تواند شادتر. این سرگرم کننده را به بود با او یک سال دیگر. ما هست."

Rask البته به سهم خود از مخالفان. و تا زمانی که او به ارمغان می آورد یک فنجان کسانی هستند که ادامه خواهد داد به خودداری احترام کامل برای موفقیت است. او می داند که, و هرگز به نظر می رسید به زحمت با آن است.

"آن را با خاک می آید در یک شهر مانند این که در آن مردم عشق خود را ورزش آن مهم نیست اگر آن را بازی بسکتبال, هاکی یا فوتبال. وجود دارد همیشه طرفداران خارج وجود دارد که می خواهید برای دیدن شما موفق شوند اما آنها باید از حق خود برای انتقاد از شما و من قبول واقع کار من است آنچه در آن است. گاهی اوقات مردم شما را ستایش گاهی اوقات آنها نمی" گفت: Rask.

"من قرار نیست بیش از حد فکر به این که در حالی که بازی. این چیزی بود که من گفته ام که با خاک می آید و من سعی می کنم به انجام کار من به عنوان خوب به عنوان من می توانم هر شب و به ما یک شانس برای برنده شدن. و آنچه می آید که با آن می آید. شاید در آینده بعد از من بازنشسته شود و به عقب نگاه شما نوع قدردانی خود را بیشتر و دیدن آنچه که شما انجام داد. این شهر شناخته شده است را به نفع خود قهرمانی و موفقیت خود را اندازه گيري شد. من و بعد فورا رفت واز به فینال با این تیم دو بار به عنوان یک بازی دروازه بان. من احساس می کنم آن را یک دستاورد بزرگ برای رسیدن به آن نقطه است. بدیهی است که این امر شده اند به خوبی شناخته شده به عنوان یک قهرمان در آن سال اما این اتفاق رخ نداد و من فقط باید با آن زندگی کنیم. من فکر می کنم من یک حرفه ای خوب تا کنون و امیدوارم برخی از سال بیشتر از چپ شاید حتی برخی از مسابقات و من می تواند به بهبود من به عنوان به خوبی."

آیا او می شود یک فرصت برای بالا بردن یک جام در سال 2020 هر قالب لیگ می تواند التماس کردن باقی مانده است دیده می شود. همانطور که انتظار می رود AHL اعلام کرد لغو مانده از آن فصل در روز دوشنبه. NHL است که هنوز هم بسیار امیدوار به نوعی جایزه جام با آن همیشه در حال تکامل طرح در حال حاضر با تمرکز بر مسابقات 24 تیم. امکانات عمل می تواند باز کردن در پایان ماه.

در حالی که Rask معتقد است بازیکنان باید کافی اجرا تا زمان به شکل او سوالات خود را.

"من فکر می کنم بزرگترین سوال برای بسیاری از افراد این است که اگر ما برای از سرگیری بازی چگونه ما را همه امن است ؟ و این سوالی است که بیش از حد در سر من. و سپس در دیگر توجه داشته باشید آن را احساس نمی کند به نگه داشتن بچه ها به دور از خانواده های خود برای بسیاری از ماه در یک زمان. من حتی نمی فکر می کنم که یک گزینه در حال حاضر" گفت: Rask.

"اما مهمتر از آن ایمنی از بازیکنان. چه اتفاقی می افتد اگر کسی آلوده و یا به این بیماری چیست ؟ چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ من مطمئن هستم که کسانی که به سوالات آنها بوده است تلاش برای پیدا کردن پاسخ. قبل از آن اتفاق می افتد, من فکر نمی کنم که هیچ هاکی و یا هر ورزش است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن