ماراتن بوستون لغو for 1st time در 124 سال سابقه

توسط جیمی GolenAP ورزشی نویسنده بوستون — ماراتن بوستون لغو شده است برای اولین بار در آن 124 سال سابقه. سازمان

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

توسط جیمی Golen

AP ورزشی نویسنده

بوستون — ماراتن بوستون لغو شده است برای اولین بار در آن 124 سال سابقه.

سازمان روز پنجشنبه گفت که آنها به جای آن را یک "رویداد مجازی" است که در آن شرکت کنندگان که به بررسی کنید که آنها زد 26.2 مایل خود را دریافت خواهد کرد خود را دان را مدال. این مسابقه تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 20 قبل از اینکه به تعویق افتاد برای پنج ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"در حالی که ما می توانیم جهان را به بوستون در ماه سپتامبر ما طرح را به بوستون به جهان تاریخی 124 ماراتن بوستون گفت:" تام Grilk مدیر عامل شرکت بوستون ورزشی انجمن.

اگر چه عنوان ماراتن بوستون قهرمان رقابت چند ده نخبگان ورزشکاران این رشته شامل بیش از 30000 تفریحی و خیریه runners با به عنوان بسیاری به عنوان 1 میلیون نفر در صف در طول دوره بازحمت حرکت کردن از Hopkinton به بوستون بازگشت بای. ارائه شده است که سازمان اجتماعی فاصله مشکل که حل نمی شود ،

لغو اولین بار است که تا کنون برای این مسابقه آغاز شد که در سال 1897 زمانی 15 مردان به خود جلب کرد یک خط شروع در خاک در اشلند و رهبری برای این شهرستان به مناسبت مدرن برای اولین بار بازی های المپیک سال قبل است. در سال 1918 قالب اصلاح شد به یک رله با توجه به جنگ جهانی اول; 2013 مسابقه متوقف شد زمانی که دو بمب منفجر شد و در خط پایان چند ساعت پس از برندگان به پایان رسید اما در حالی که بسیاری تفریحی دونده بودند و هنوز هم در این دوره است.

برای هر یک از آن سال مسابقه برگزار شد در مارس در دولت تعطیلات به مناسبت نبردهای لکسینگتون و کنکورد که مشخص شده شروع جنگ انقلابی. به طور سنتی, Red Sox باید برنامه ریزی خود را اولین گام برای صبح تا طرفداران بیس بال می تواند سرگردان به کنمور مربع پس از بازی برای دیدن دونده عبور با یک مایل به رفتن.

زمانی که مسابقه به تعویق افتاد در ماه مارس تا سپتامبر. 14 شهردار مارتی والش اشاره میل به نجات حدود 211 میلیون پمپ به اقتصاد این شهر در هر سال. بوستون ورزشی انجمن و دونده ماراتن همچنین افزایش حدود 40 میلیون دلار برای خیریه.

والش گفت: در آن زمان که هیچ فکر به استثنای ده ها هزار نفر از دوندگان که در نظر بگیرید در حال اجرا بوستون یک سطل لیست achievement. توکیو ماراتن رفت و به عنوان برنامه ریزی شده در ماه مارس با بیش از 200 دوندگان نخبه اما نه 38,000 تفریحی دونده که امضا کرده بود; تماشاگران در لس آنجلس ماراتن شد توصیه به عمل اجتماعی فاصله.

"که نه ماراتن بوستون. ما در حال فراگیر ماراتن" شهردار گفت. "ماراتن بوستون برای همه است."

این 2021 ماراتن بوستون است که برای برنامه ریزی مارس 19 و 125 anniversary edition قرار است در آوریل 18, 2022.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب