کتاب آینده خود را با کارآموزی در کتابخانه

جستجو برای یک فضای امن به قطع پس از یک مدت طولانی و بی وقفه خسته کننده بعد از کلاس ؟ آنچه در مورد پیدا کردن نک

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

جستجو برای یک فضای امن به قطع پس از یک مدت طولانی و بی وقفه خسته کننده بعد از کلاس ؟ آنچه در مورد پیدا کردن نکات مفید برای افراد مسن همسایه مشتاق به یادگیری هر crochet pattern در وجود دارد ؟ یا شاید شما می خواهید به آن را به کسانی که بچه های کوچک شما بچهداری در هزینه-رایگان ماجراجویی فقط با به نوبه خود از صفحه ؟ نگاه هیچ بیشتر از نزدیکترین کتابخانه و نگه داشتن چشم را برای آن آشنا شیر طلسم. در نیویورک, کتابخانه ها, نمایندگی اساس محله های ما. کتابخانه عمومی نیویورک سیستم (یا NYPL) به اجرا در منهتن استاتن آیلند و برانکس و ارائه می دهد طیف منحصر به فرد از منافع اطلاعات و فعالیت های برای کاربران در تمام سنین است. مشتاق به کارآموز جایی که در آن پشته از کتاب های داستان در زمان و حاوی تعاملات خود را با طy برابر با یک روز کار می کند ؟ درخواست برای یک کتابخانه موقعیت صفحه و به دست آوردن بی بها دانش و تجربه زندگی در حالی که همه لذت بردن از لذت بردن از کتاب های رایگان و آزاد از Wi-Fi (بله لطفا!).

اتمام CM راهنمای کتابخانه کارآموزی در اینجا.

چه آن را در واقع می خواهم

woman standing in library stacks putting books away
giphy.com

عکس برخورد با کتاب بیشتر از شما حتی می توانید تصور کنید, متخصص ماموگرافی آنها را به خود قفسه کتاب, سپس چهار برابر این مبلغ است. در حال حاضر شما کشف یک ایده خوب از چه کتابخانه صفحات هر روز انجام دهید. کتابخانه صفحات مسئول سازماندهی قفسه بندی و طبقه بندی تمام بازگشت و یا جدید کتابخانه کتاب ها و دستگاه های صوتی به طور منظم. "کار ما این است که نه تنها محدود به انجام وظایف مانند قفسه کتاب به عنوان برخی از مردم در ابتدا فکر می کنم. ما کمک به هر کسی که پیاده روی را از طریق درب از کتابخانه که آیا آن است برای پیدا کردن اطلاعات و یا کتاب آنها در جستجوی آن هستند و یا اگر آن را در مورد برنامه آنها ممکن است علاقه مند در گفت:" سوفیا Kobzarenko کتابخانه صفحه و دانشجوی سال دوم در کالج. اضافه بر دیگر مهم ادبی وظایف و صفحات ایستادگی کردن به عنوان یک منبع ارزشمند برای نگه داشتن کتابخانه خود را در شکل نوک بالا است.

چیزهای سرد شما را وادار به انجام

sam Puckett saying books are like tvs in your head
giphy.com

بر خلاف باور عمومی, کتابخانه های مدرن رد کلیشه عصبانی کتابداران shushing شما و فرمانده سکوت کامل. به عنوان یک صفحه, شما را وادار به شرکت در برنامه های هیجان انگیز مانند جدید درپ کتابخانه ضد پارگی کیسه آب در استاتن آیلند یا Crafternoon برنامه های در برانکس همراه با کمک در رویدادهای خاص مانند باغ وحش بازدیدکننده داشته است, باشگاه کتاب و کارگاه های آموزشی نقاشی. سخنران مهمان و نویسنده بازديد بالغ هنر و صنایع دستی و موسیقی مهمانان همه در محفظهای قرار دادن سرگرم کننده طرف از چه صفحه زندگی ارائه می دهد. حتی بهتر, صفحه, کارآموزی اجازه می دهد تا شما را به توسعه به یاد ماندنی دوستی با دیگران به خصوص آنهایی که با همکار صفحات و داوطلبان است که در کنار شما. "بعد از مدرسه من نمی خواهم به خانه بروم. من به کتابخانه رفتم به جای" گفت: کتابخانه داوطلب و افزایش دانشجوی سال اول دانشگاه JJ Auckerman. "این یکی دیگر از خانه به من و من بسیاری از خاطرات با کارکنان." درست مثل کتاب و کتابخانه ها ارائه بیش از آنچه با چشم; پس اعمال می شود!

آنچه شما یاد بگیرند

kiera knightly reading a book outside
giphy.com

با به ثمر رساندن یک کتابخانه موقعیت صفحه شما یادگیری فهم و outs از کتابخانه ها مانند چگونه به ترتیب کتاب بر اساس طبقه بندی یا عنوان (به یاد داشته باشید Dewey Decimal سیستم ؟ آره او هنوز هم لگد زدن). خیلی زود شما به خودتان پیدا کنید لبه کتاب ها در خانه خود را به تراز کامل و acing کسانی که در معرض خطر دسته بندی ها در مورد چگونه به طور سیستماتیک طبقه بندی آشپزی و زندگینامه. صفحات و همچنین کمک به پیدا کردن کتاب هایی که کاربران بازگشت و در انتظار قرار داده, در علاوه بر این به کمک به دیگر کارکنان کتابخانه با برنامه های سرگرم کننده و صنایع دستی است. مهمتر از همه صفحات به دست آوردن مادام العمر درک جهان اطراف آنها رابه خصوص از طریق ارتباطات روزانه با مشتریان. "من آموخته زیادی در مورد خودم و جامعه و من واقعا سپاسگزار برای آن زمان من تا به حال در NYPL. من تصمیم گرفتم به مطالعه کتابخانه علوم برای من مدرک کارشناسی ارشد و برای به دست آوردن درک بهتری از چگونگی به بهترین خدمت ادبی نیازهای جامعه گفت:" اشلی Dirzis کتابخانه صفحه و فارغ التحصیل از دانشکده استاتن آیلند. درخواست برای موقعیت صفحه نشان می دهد فقط یک راه برای اطمینان حاصل شود که آینده خود را رزرو شده است (با این لازم است کتابخانه puns).

چگونه به آماده شدن برای برنامه خود

group of friends putting their hands together in teamwork
giphy.com

هنگامی که تقاضا برای یک صفحه کارورزی و ارسال اطلاعات خود را آنلاین در NYPL سایت. اگر شما قصد دارید درخواست خود را به معشوق محله نقطه توقف و خودتان را معرفی کنید به کارکنان با رزومه کاری در دست است. "برای صفحات من به دنبال کسی که جلب به سرعت طول می کشد ابتکار عمل به خوبی کار می کند در سریع ء محیط زیست و آثار به خوبی با دیگران" گفت: استاتن آیلند جدید درپ کتابخانه مدیر کالین Chioffe. "داشتن مهارت برای انجام کار مهم است اما به همان اندازه مهم است که چگونه به خوبی آنها را همراه با دیگر اعضای هیات, و چگونه به خوبی همه آنها با هم کار کنند." همکاری و تیم-ساختمان نشان دهنده دارایی های ضروری برای کتابخانه کارورزان; در حالی که آن را نمی تواند صدمه دیده خود را به یک کارت کتابخانه ،

مهارت های است که آنها را تحت تاثیر قرار

woman saying she has people skills because she is a person
giphy.com

کامپیوتر دانش و مهارت در سازماندهی و مهمتر از همه: مهارت های مردم. بیشتر از نه, کتابخانه صفحات نیاز به بحث کوچک آن را با کمک برخی از غیر قابل انکار کار تیمی توانایی های خود. "فرصت های داوطلب و همکاری در پروژه ساخت زندگی پیوند میان افراد جوان و نوجوانگفت:" جنیفر گأتا یک NYPL جوان, بزرگسالان اطلاعات و دستیار هماهنگ کننده برنامه. کار با کاربران در تمام سنین صفحات به دست آوردن انتگرال مهارت های خدمات مشتری کسانی که کسب جدی نقاط یکجور دوربین عکاسی در رزومه کاری. یکی دیگر از چیزی است ؟ توانایی ارائه توصیه های کتاب به مراجعان نشان میدهد یکی دیگر از مقدار مورد نیاز استفاده هنگام مصاحبه برای کار (حتی اگر شما برنامه را نشان می دهد برای هر کلاس هشتم حامی اهمیت خواندن Twilight saga).

سرد قدرت پردازش

Rachel green saying she's going to get a job
giphy.com

کارآموزی در کتابخانه ناب کار برای کسانی که مشتاق به حرکت به کتابخانه علم, آموزش و پرورش, زبان انگلیسی, تاریخ و یا ارتباطات زمینه. صفحه کارآموزی می تواند باز کردن درب برای آینده چند موقعیت به ویژه کسانی که مربوط به کتاب روابط عمومی و یا حتی در برخورد با کودکان و یا بزرگسالان جوان است. یکی دیگر از خنک کردن? شما می توانید کشف جدید استعداد و قدردانی چیزی است که یک بار فقط یک سرگرمی است. "من عاشق کار کردن با بچه های کوچک [ساختن] آنها را به خنده و لبخند گفت:" مارتا Moffit که کشف تماس خود را به عنوان یک NYPL کودکان در کتابخانه. "بهترین چیز این است که من آنها را در یادگیری کلمات جدید, آهنگ یا رقص که من معرفی آنها به طول موسیقی و حرکت است." کسی چه می داند ؟ شاید کمک به مدرس حامی jumpstarts مسیر شغلی خود را به سمت یک میدان در آموزش متوسطه و یا ogling در نسخه های جدید هر روز الهام بخش حرکت به سمت انتشارات.

این deets

Sabrina carpenter singing holding books
giphy.com

به منظور تبدیل شدن به یک صفحه شما باید متناسب با خود دانش آموز تمام وقت مورد نیاز است. دبیرستان کالج یا مدرسه گراد می شمارد و شما باید یک رونوشت برای اثبات. بعد از مدرسه شما حتی ممکن است انتقال به کتابخانه دستیار با یک زن و شوهر از سال در کار و بارهای از تجربه تا آستین خود را. به اصرار شما در جهت استفاده از اضافه کردن در 14 ساعت در هفته پرداخت-درجه حداقل دستمزد (نیویورک حداقل دستمزد دارای پانزده دلار در ساعت) و افتخار احساس می آید که با کمک به چنین حیاتی جامعه پلت فرم. یک کتابخانه صفحه کارورزی نماد اولین گام در ایجاد یک تاثیر ماندگار بر روی هر دو رزومه کاری خود و در جامعه خود را. "من امیدوارم که بیشتر و بیشتر مردم متوجه اهمیت کتابخانه" Kobzarenko گفت. "هنگامی که آنها بازگشایی, [عمومی] خواهد ارزش آنها را حتی بیشتر." مثل هرمیون گرنجر معروف اعلام کرد "زمانی که در شک به کتابخانه بروید!" برای تلفن های موبایل مانند یک طرح هرمیون.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب