بولتون کتاب افکن تهمت جهل و تکبر

سئول — زمان جان بولتون بگویید همه "اتاق که در آن اتفاق افتاده است" مثبت شیطانی. می تواند از آن تصادف صرف است ک

توسط ATSHNEWS در 9 تیر 1399

سئول — زمان جان بولتون بگویید همه "اتاق که در آن اتفاق افتاده است" مثبت شیطانی. می تواند از آن تصادف صرف است که این آمار کتابفروشی ها در یک ماه قابل توجهی سالگرد?

چند آمریکایی ها می دانند که یا مراقبت, اما این کتاب به فروش رفت و دو روز قبل از سالگرد 70 از حمله به کره جنوبی توسط کره شمالی سربازان در 25 ژوئن سال 1950. که تاریخ بسیار مهم در کره ای مدرن تاریخ است که به عنوان کمی به خاطر در ایالات متحده به عنوان روز جنگ کره آتش بس امضا شد و در 27 ژوئیه 1953.

را فراموش کرده اید "جنگ" با این حال ممکن است کاملا به عنوان فراموش شده توسط آمریکایی ها در حال حاضر به عنوان آن را برای چند دهه پس از آن به پایان رسید. چرا که کره شمالی سلاح های هسته ای و موشک های یاد جهان یک تهدید است که نمی دور.

در حالی که تاریخ برای زمانی که جنگ شروع شد و به پایان رسید ممکن است بی معنی برای بسیاری از خوانندگان خود بولتون به ما امکان می دانم که چقدر نا امید کننده بودند کسانی که در سه نشست که در آن رئیس جمهور تهمت التماس کرد با کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد, لطفا تا خود را به سلاح های هسته.

آن را سخت به این باور آن را دو سال پیش در 12 ژوئن 2018 که این دو نشست برای اولین بار از کسانی که در جلسات فوق العاده ای فروغ از تبلیغات برای یک nonevent که من تا کنون دیده ام. هیچ Bolton احتمالا زمان این کتاب که برای سالگرد, اما او فراهم می کند مقدار زیادی از یادآوری چه بد ما گمراه همه اعتیاد به مواد مخدره.

در سنگاپور به نوشتن در مورد کل نشان می دهد خوب به یاد دارم که چگونه نا امید کننده آن بود که مدتها در انتظار مغلوب ساختن پیشی جستن-کیم بیانیه مشترک امیدوار کننده چیزی فراتر از یک کلمه مبهم یا دو مورد "denuclearization" از شبه جزیره کره.

بزرگترین شوخی در مورد تهمت درک از کره است که او تا به حال هیچ ایده آنچه در جنگ کره بود و همه چیز در مورد در وهله اول, و این هیچ شوخی است. فوق العاده به عنوان بولتون را مغلوب ساختن پیشی جستن را نمی دانند جنگ آغاز شده در سفارش از کیم ایل سونگ پدربزرگ کیم جونگ سازمان ملل متحد با او استادانی افتاده اند "در عشق" از لحظه ای که آنها را در آغوش گرفت.

به عنوان بولتون ما می دانید تهمت "را درک نمی کنند که چرا ما تا به حال مبارزه در جنگ کره و چرا ما هنوز هم تا به حال بسیاری از نیروهای نظامی در شبه جزیره نه به ذکر است کسانی که جنگ بازی" بولتون می نویسد. او جهل نیست او را متوقف کرد اما از چانه زنی برای کره جنوبی به پرداخت یک عجیب و غریب مجموع سرگرم کننده برای نیروهای ایالات متحده و پایگاه های.

و نه خطر دوم جنگ کره مهار او را از خود تند و شدید تصمیم درست پس از اجلاس به توقف در مقیاس بزرگ مشترک آمریکا-کره جنوبی بازی جنگ بدون آزار به مشورت جیم Mattis سابق دریایی به طور کلی بود که در دفاع از خود ،

مغلوب ساختن پیشی جستن عدم آگاهی از تاریخچه نبود چرا رهبران کره موضوع را با بسیاری از آنچه که او می نویسد در مناقشه با کره شمالی.

جالب چانگ Eui-یونگ, رئیس جمهور, ماه Jae-in رئیس امنیت ملی لعنتی این کتاب در همان زبان به عنوان مقامات در کاخ سفید است.

او بیشتر ناراحت "تحریف" ادعا می کنند که او گفته بود بولتون و دیگران در واشنگتن که کیم قطعا به از دست دادن خود را در افغانستان در روح CVID "کامل قابل اثبات غیر قابل برگشت denuclearization." بولتون نه تنها حاضر نیست "دقیق حقایق" گفت: Chung او همچنین نقض اطمینان.

در واقع بولتون ممکن است انحراف حقایق نقل قول خارج از متن و شرکت در مبالغه در میان سایر جرائم اما مغلوب ساختن پیشی جستن bumbling عدم آگاهی از حساسیت های کره ای به عنوان اساسی تاریخ مسلم است. علاوه بر داشتن نشان داده شده است که چگونه او می داند که او را در معرض خطر ایالات متحده آمریکا-کره جنوبی روابط ایالات متحده و امنیت در آسیا است.

"بیایید از" بولتون به نقل از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان گفت: اگر کره جنوبی همچنان ادامه دارد در امتناع از پرداخت 5 میلیارد دلار در این سال برای امتیاز میزبانی 28,500 نیروهای ایالات متحده. در روح "هنر معامله" مغلوب ساختن پیشی جستن پایگاه که تقاضا در کره جنوبی مازاد تجاری با ایالات متحده به علاوه اعتماد به نفس خود را در چانه زنی مهارت.

ایده خود را از این راه به جنوب به نظر می آیند به عنوان بولتون می گوید آن است که "تهدید به خروج تمام نیروهای ایالات متحده."

آن را سخت به دانستن آنچه که بیشتر نگران کننده در مورد این آیات استکبار از مرد یا جهل. که یک ترکیب کشنده در زمانی که تنش ها در شبه جزیره کره دوباره در حال گرفتن ترسناک است.

مغلوب ساختن پیشی جستن او پس از شکست در دومین نشست با کیم در هانوی در فوریه 2019 هنوز هم اعتقاد خود را در مذاکرات مانع از یک جنگ که در آن میلیون ها نفر می میرند. در واقع به عنوان بولتون باعث روشن مغلوب ساختن پیشی جستن دیپلماسی تنها بدتر.

دونالد کرک نویسنده 10 کتاب در کره جنوبی اوکیناوا فیلیپین و ویتنام جنگ. او نوشت: این برای InsideSources.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن