بوئینگ کاهش 12,000 شغل رزومه تولید مبتنی جت

توسط دیوید KOENIGهواپیمای بوئینگ برش بیش از 12000 مشاغل آمریکا از طریق اخراج و buyouts به عنوان بیماری همه گیر

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

توسط دیوید KOENIG

هواپیمای بوئینگ برش بیش از 12000 مشاغل آمریکا از طریق اخراج و buyouts به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس توقیف این سفر میباشد. و هواپیما ساز می گوید بیشتر کاهش می آیند.

مدت کوتاهی پس از افشای این کار کاهش بوئینگ چهارشنبه اعلام کرد که آن را از سر گرفته است و تولید مبتنی 737 Max jetliner. دو تصادفات مرگبار از حداکثر جت تحت فشار قرار دادند بوئینگ به یک بحران مالی سال قبل از coronavirus فشرده جهانی سفر هوایی به شدت.

بوئینگ یکی از این کشور بزرگترین تولید کنندگان گفت: آن را غیر روحانی کردن 6,770 آمریکا کارکنان این هفته و یکی دیگر از 5,520 کارگران در حال مصرف خریداری ارائه می دهد به ترک داوطلبانه در هفته های آینده.

شرکت کرده بود گفت: این امر کاهش 10 درصد از نیروی کار که شماره مورد 160,000. یک سخنگوی بوئینگ گفت: این اقدامات نشان دهنده بیشترین تعداد کاهش شغل اما چند هزار شغل های اضافی حذف خواهد شد در چند ماه آینده.

نزدیک به 10 ، 000 از اخراج و buyouts متمرکز در منطقه سیاتل به بوئینگ تجاری-هواپیما کسب و کار. این شرکت قبلا اعلام کرد بیش از 600 شغل کاهش در کانادا و استرالیا.

شیکاگو بوئینگ به کاهش میزان تولید در چندین هواپیما مدل در پاسخ به کاهش تقاضا است. این شرکت دفاع و بخش فضای نسبتا پایدار باقی مانده است, کمک به جبران کاهش مسافرت هوایی و تقاضا برای جت مسافری.

مسافرت هوایی در ایالات متحده سقوط 96% توسط اواسط ماه آوریل به کمتر از 100000 نفر در برخی از روز. آن را اندکی بهبود پیدا کرد. اداره امنیت حمل و نقل گفت: این نمایش 264,843 مردم در فرودگاه ها در روز سه شنبه یک قطره از 89 درصد در مقایسه با همین جمعه یک سال پیش.

"این COVID-19 همه گیر است تاثیر مخربی بر صنعت هواپیمایی به معنی یک برش عمیق در تعداد جت تجاری و خدمات به مشتریان ما نیاز بیش از چند سال آینده که به نوبه خود به معنی شغل کمتر در خطوط ما و در دفاتر ما" مدیر عامل دیوید کالهون گفت: در یک یادداشت به کارکنان.

کالهون گفت: این شرکت با چالش های امن نگه داشتن کارکنان و همکاری با تامین کنندگان و شرکت های هواپیمایی "برای اطمینان از این سفر که آن را می توانید پرواز ایمن از عفونت است."

Calhoun هشدار داد که بوئینگ را برای تنظیم برنامه های کسب و کار به طور مداوم به دلیل همه گیر باعث می شود آن را سخت برای پیش بینی تاثیر بر روی کسب و کار شرکت.

نمایندگان اتحادیه ها گفت: آنها هنوز هم به دنبال جزئیات اخراج. در مورد 1300 اعضای جامعه مهندسی حرفه ای کارکنان در هوافضا که نشان دهنده بوئینگ مهندسین تصویب شده برای قطع بسته از جمله یک هفته از پرداخت برای هر سال از اشتغال تا 26 با توجه به این اتحادیه است.

"این بسیار سختی برای هر کسی که مشغول به کار در هوافضا و قطعا در بوئینگ" گفت: لایحه Dugovich یک سخنگوی اتحادیه. این اتحادیه شده است در حال اجرا آموزشی به توضیح بوئینگ قطع برنامه و نحوه درخواست برای بیکاری, او گفت:.

بوئینگ بحران آغاز شد و با سقوط آن 737 Max که به کشته شدن 346 مردم و رهبری تنظیم کننده در سراسر جهان به زمین jetliner در مارس 2019. شرکت مهندسین کار کرده اند برای بیش از یک سال و نیم به تعمیر پرواز-کنترل نرم افزاری است که نقش مهمی در تصادفات, هل دادن هواپیما' بینی پایین بارها و بارها.

تنظیم کننده فدرال هنوز تایید بوئینگ رفع, اما روز چهارشنبه این شرکت گفت: کارگران در یک کارخانه در رنتون واشنگتن آغاز شده و مونتاژ حداکثر جت "در یک نرخ پایین" تحت روش های طراحی شده برای جلوگیری از گسترش coronavirus. بوئینگ مدیران انتظار به سر تحویل این هواپیما قبل از اکتبر که به شرکت برخی از مقدار مورد نیاز پول نقد.

این شرکت مشکلات عمیقتر با کروناویروس که برش جهانی ترافیک هوایی تا 90% و باعث شد شرکت های هواپیمایی برای به تعویق انداختن یا لغو سفارشات و تحویل برای هواپیماهای جدید.

بوئینگ پیشرو در ایالات متحده صادر کننده که اهمیت به اقتصاد ایالات متحده را برجسته شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. برای سال های بسیاری بوئینگ بزرگترین خصوصی کارفرما در ایالت واشنگتن — حتی پس از دفتر مرکزی شرکت منتقل شده از سیاتل به شیکاگو در سال 2001 و آن را همچنان به outsized تاثیر بر اقتصاد دولتی است.

واشنگتن یکی از اولین COVID-19 نقاط داغ در ایالات متحده و اتحاد رنج می برد بیش از 1 ، 000 مرگ و میر ناشی از این بیماری با توجه به اعداد از دانشگاه جانز هاپکینز. بوئینگ به طور موقت توقیف جت-مجمع گیاهان در ماه مارس پس از ده ها تن از کارگران قراردادی ویروس.

Boeing Co. تامین کنندگان مانند Spirit AeroSystems در حال حاضر به قطع هزاران شغل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن