Black Lives Matter شبکه برقرار $12M کمک مالی صندوق

توسط AARON موریسوننیویورک (AP) — Black Lives Matter شبکه جهانی پایه ریزی شده به ارزش بیش از 12 میلیون دلار برا

توسط ATSHNEWS در 29 خرداد 1399

توسط AARON موریسون

نیویورک (AP) — Black Lives Matter شبکه جهانی پایه ریزی شده به ارزش بیش از 12 میلیون دلار برای کمک به سازمان مبارزه با نژادپرستی نهادی در پی جورج فلوید تظاهرات.

چهار پایه است که با نفوذ در ظهور گسترده تر و سیاه زندگی مهم جنبش گفت که صرفنظر از 6 میلیون دلار در کمک های مالی برای حمایت از سیاه و سفید-چراغ های مردمی سازماندهی شدند. هفته گذشته از آن رونمایی جداگانه $6.5 میلیون صندوق برای شبکه خود را وابسته به فصل است.

آغاز جولای 1, وابسته به فصل می توانید برای اعمال محدودیت بودجه تا 500 ، 000 دلار در چند سال کمک های مالی بنیاد اعلام کرد. کمک های مالی از هر دو بودجه اجرا خواهد شد از طریق یک حامی مالی گفت: Kailee مقیاس مدیر عامل بنیاد.

"در این لحظه نقطه عطفی برای برق ساختمان ... این مهم است که ما دموکراتیزه دادن به اطمینان حاصل شود همه ما باید دسترسی به منابع ما نیاز به معکوس قرن از اتلاف سرمایه در جوامع و سرمایه گذاری در آینده ای که در آن همه ما می تواند متصل شود, نمایندگی و رایگان" فلس در بیانیه ای گفت به آسوشیتد پرس.

با توجه به شبکه وب سایت این سازمان دارای بیش از یک دوجین فعال فصل از جمله بوستون ، شیکاگو ، واشنگتن دی سی و دیترویت و همچنین در کانادا. آن جدیدترین فصل است که در South Bend, Indiana.

پایه و گفت: AP آن را دریافت کرده است بیش از 1.1 میلیون دلار کمک های مالی فرد در به طور متوسط از $33 هر هدیه پس از مرگ فلوید یک مرد سیاه پوست که فوت مارس 25 شفاعت هوا به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس برگزار زانو به گردن خود برای آنچه دادستان گفته بود که نزدیک به نه ساعت. افزایش حمایت مالی می افزاید: حدود 3.4 میلیون دلار در دارایی های خالص پل شبکه جهانی در دست داشتند در سال گذشته با توجه به 2019 صورتهای مالی از هزار و جریان های مالی حامی که دریافت کمک های مالی در شبکه نمایندگی ها و سپس انتشار پول به این گروه است.

ایجاد بودجه سیگنال رشد در زیرساخت شبکه است که در تقابل با برخی از فصل های محلی سازمان که احساس شبکه رهبران نبودند ارائه به اندازه کافی حمایت مالی برای طرح های مانند پاسخ سریع به خشونت پلیس. اگر چه وجود دارد بسیاری از گروه های که با استفاده از "Black Lives Matter" یا "پل" در نام خود را تنها 16 در نظر گرفته شده وابسته به شبکه جهانی است.

برای سیاه و سفید زندگی می کند ماده لس آنجلس از شبکه اول رسمی فصل این صندوق افزایش خواهد یافت و ظرفیت خود را برای حمایت از خانواده های نیازمند از کمک های حقوقی, مکان عمومی, ارتباطات, استراتژی, و سایر خدمات پس از عزیزان کشته شده توسط پلیس گفت: سازمان Melina عبدالله که یک استاد در پان-آفریقایی مطالعات گروه در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لس آنجلس است.

"ما شده است تلاش برای هفت سال در حال حاضر با منابع محدود" عبدالله گفت: AP. "ما پرداخت نشده است. اما ما نیز باید هزینه های واقعی حتی اگر ما در نظر گرفتن حقوق."

تجدید انرژی در پل جنبش ایجاد کرده است نیاز به منابع بیشتر او اضافه شده است. "این صندوق اجازه خواهد داد که ما را به حرکت به جلو در واقعا قوی راه است."

نژادی و عدالت گروه در سراسر ایالات متحده گزارش داده اند که دریافت ده ها میلیون دلار کمک مالی به ویژه برای جامعه وثیقه بودجه ارسال پیوند برای بازداشت شدگان در تظاهرات. ثروت در حال گسترش در سراسر جوانتر سازمان های مردمی و میراث موسسات مانند NAACP دفاع قانونی و آموزش و پرورش صندوق ملی و شهری لیگ.

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش پدید آمده در سال 2013 در میان خشم بیش از تبرئه جورج زیمرمن فلوریدا مردی که به ضرب گلوله کشته و 17 ساله Trayvon مارتین در سال 2012. شبکه ای از فصل تشکیل شد در سال 2014 پس از آنچه سازمان به نام فرگوسن اکتبر ملی بسیج در پاسخ به تیراندازی پلیس مرگ 18 ساله مایکل براون در فرگوسن میسوری است.

"من واقعا افتخار از کار ما شده است قادر به انجام این کار در هفت سال گذشته" Patrisse Cullors از بنیانگذاران و رئیس Black Lives Matter شبکه جهانی بنیاد در بیانیه ای گفت. "آنچه روشن است این است که سیاه و سفید زندگی می کند ماده سهام یک نام با یک مقدار بزرگتر جنبش و به معنای واقعی کلمه وجود دارد صدها نفر از سازمان هایی که انجام تاثیرگذار نژادی و جنسیتی عدالت کار می کنند که پارچه از این گسترده تر جنبش است."

این بنیاد در حال حاضر به شناسایی چندین جنبش سازمان است که در آن می خواهم برای حمایت از گفت Cullors که کاهش یافته است به نام گروه. این بنیاد می گوید آن را "اولویت بندی کمک های متقابل سازمان های مستقیم خدمات و سازمان ها با تمرکز بر ایجاد پایدار و بهبود شرایط مادی برای همه مردم سیاه و سفید." همچنین به نظر می رسد برای حمایت از سیاه و سفید, گی دو نما-led گروه.

بیش از آن نزدیک به شش سال از وجود پل شبکه جهانی دریافت کرده بود سهم از بالا, مشخصات اهدا کنندگان از جمله یک لیست هنرمندان مانند جی-Z, Beyoncé و شاهزاده کمک به BLM صرف هفته قبل از مرگ او در سال 2016. اما سوالات بی پاسخ از شفافیت و دسترسی به آن هدیه در سمت چپ برخی از سازمان دهندگان در شبکه های وابسته فصل نا امید.

در ژانویه 2018, شهر نیویورک, فصل اعلام کرد تصمیم خود را برای ترک BLM شبکه جهانی با استناد به نیاز به استقلال را بهتر در خدمت جامعه خود را. در دسامبر 2019, گروه های مختلف سازمان در نیویورک دوباره به شبکه ترازو گفت.

در هفته های اخیر پل شبکه جهانی تا به حال به کم ارزش کردن اطلاعات غلط از فعالان محافظه کار که مدعی این گروه کمک مالی می شد هدایت می شوید به حزب دموکرات است.

این شبکه نیز در تقلا از جنگ با کالیفرنیا مستقر در سازمان به نام "Black Lives Matter بنیاد" است که پذیرش کمک های مالی که حمایت از این جنبش است. گروه گزارش مطرح شده میلیون ها دلار در هفته های اخیر از کوچک فردی و هدیه از کارکنان از شرکت های بزرگ مانند اپل و مایکروسافت که به اعتقاد آنها در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم شبکه جهانی پایه و اساس است.

___

موریسون که یک عضو از AP نژاد و قومیت تیم. دنبال موریسون در توییتر در https://twitter.com/aaronlmorrison.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن