بیلریکا شورای شهر تصویب آینده جدید برای هاو مدرسه

بیلریکا — پس از سالها نشستن خالی زندگی جدید در حال آمدن است به هاو ساختمان مدرسه.در ژوئن 6, مقامات شهر و شورای

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

بیلریکا — پس از سالها نشستن خالی زندگی جدید در حال آمدن است به هاو ساختمان مدرسه.

در ژوئن 6, مقامات شهر و شورای شهر, اعضای, با حضور در بیلریکا یادبود دبیرستان به صورت سالانه شهر نشست. برای کاهش تجمع اندازه و جای اجتماعی فاصله, حوزه و مقامات نشسته در اتاق های جداگانه متصل از طریق صوتی و تصویری تکنولوژی.

در تلاش برای انجام سالانه شهر جلسه در یک روز حکم شد مقایسه کردن به ضروری و حساس به زمان ، یکی از مقاله های موجود در این حکم شد ماده 22 که به دنبال مناسب $7.5 میلیون دلار برای بازسازی و ساخت علاوه بر هاو مدرسه.

این شهر قصد دارد برای سرمایه گذاری در این پروژه با استفاده از پول از جامعه حفاظت کمیته (CPC) با صدور اوراق قرضه و استفاده از اعطای کمک های مالی و کمک های مالی از اجاره ساختمان. در حال حاضر بیلریکا دسترسی به تلویزیون (BATV) است که مستأجر در نظر گرفته شده. شهر قادر به استفاده از CPC بودجه برای این بخش از پروژه در نظر گرفته حفظ تاریخی.

"این یک فرصت برای استفاده از CPC بودجه به این ساختمان و دوباره در حال اجرا. من می دانم که در آن سعی شده است چندین بار قبل و ناموفق" کوران گفت. "من واقعا فکر می کنم این پنجره فرصت است که این شهر نباید منتقل شود."

این طرح در حال حاضر است که برای قرار دادن این پروژه به پیشنهاد در ژانویه 2021 شروع به ساخت و ساز در ماه مارس و ساختمان باز در ژانویه سال 2022.

چند شهر, جلسه, اعضای, و اعضای هیئت مدیره حمایت برای این پروژه از جمله انتخاب رئیس هیئت مدیره مایک رزا و Selectman کیم کانوی.

"من در شورای شهر برای مدت زمان طولانی ما را به این موزه و به دلایل مختلف آن را هرگز به" رزا گفت. "این یک فرصت برای دریافت این ساختمان و عملکرد و حفظ یک قطعه از بیلریکا تاریخ است."

و اشاره کرد که او و رزا به طور منظم مخالف در مقالات و شهر مسائل کانوی با اشاره به تراز با رزا در هاو مدرسه به عنوان شواهدی از پروژه شایستگی.

"من از 1000% هم تراز با Selectman رزا کانوی گفت:.

هر چند چندین سخنرانان خواست حمایت از این پروژه برخی از شهر جلسه اعضای نگران آن بود غیر عاقلانه به صندوق پروژه در میان همه گیر و مالی حاصل عدم قطعیت است.

یک عضو شورای شهر از حوزه 5 به نام پیش بینی شده برنامه تهاجمی و خواسته تان صبر کنید برای رای دادن.

ک عضو Marlies هندرسون که منجر به تلاش برای آوردن جامعه حفظ قانون (CPA) به شهر نیز گفت در مقابل حمایت از این مقاله است. او با اشاره به Howe شده ک گل سرسبد پروژه اما گفت: صدور اوراق قرضه در حال حاضر زود خواهد بود.

"من حمایت هاو اما من رای بدون در 22 هیچ زودرس در پیوند" هندرسون گفت.

شورای شهر تصویب پروژه با 151 رای موافق و 28 رای مخالف.

شورای شهر نیز به تصویب نزدیک به 175 میلیون دلار برای شهر و مدرسه بودجه آب سرمایه گذاری صندوق و فاضلاب سرمایه گذاری صندوق.

رای گیری در بودجه آمده بعد از دولت تشکر. مارک لمباردو خطاب به شورای شهر در مورد بودجه دولت عدم قطعیت ناشی از این بیماری همه گیر.

"فرایند بودجه دولت است که معمولا در شروع آخرین هفته از ماه آوریل بوده است را در خود نگه دارد توسط رئیس راه و معنی" Lombardo گفت. "پیش بینی برای سال مالی آینده در مورد به عنوان روشن به عنوان گل."

لمباردو اشاره کرد که برخی از برآورد پروژه درآمد پایین 4 میلیارد دلار در سال جاری و گفت که او انتظار برای دیدن یک کاهش در کمک های دولت است.

"دقیق مقیاس حدس می زنم کسی است, این سال," او گفت:.

هنگامی که بحث در مورد شهر های مالی 2021 بودجه کوران مطمئن باشید کسانی که در حال حاضر که شهر آماده شده است.

"درآمد قطعی در این زمان ما باید آماده برای این کار ما بودجه محافظه کارانه ما صرفه جویی در یک روز بارانی و در حال حاضر آن را ریختن" او گفت:.

شهر, جلسه, اعضای, نیز رای به توقیف پس از یک فرصت نادر — به مناسب 800.000 دلار در ک وجوه و اجازه انتخاب هیئت مدیره برای به دست آوردن توماس تالبوت Masonic Lodge واقع در مرکز شهر.

رزا به نام پتانسیل خرید یک بار در طول عمر فرصت است که می تواند کمک به شهر آدرس آن فضای زیادی نیاز دارد.

بازتاب رزا Selectman دن سوختگی گفت: این ساختمان اجازه می دهد که شهر برای حفاظت از این شهر مرکز کنترل سایت.

"اجازه گرفتن این قطعه از اموال دلیل آن را هرگز دوباره اتفاق می افتد در طول عمر ما" می سوزد گفت.

وقتی پرسیده شد که در مورد وضعیت ساختمان کوران گفت: یک مهندس سازه است و در حال حاضر نگاه در ساختمان برای شهر است. با توجه به کوران این ساختمان دارای برخی از آزبست اما نه به شدت به عنوان Vining مدرسه. مطالعه نیست نگاهی به پتانسیل رنگ سرب در ساختمان است.

مقاله گذشت با 164 رای موافق و چهار رای مخالف.

در اینجا نگاهی به برخی از مقالات دیگر شورای شهر به تصویب رسید در آن بنر هفت ساعت جلسه:

ماده 24 به مناسب 5 میلیون دلار برای تخریب قدیمی Ditson و Vining مدارس — گذشت. 136 بله 38 ندارد.

ماده 27 اجازه می دهد تا این شهر به اجاره هاو مدرسه — تصویب به اتفاق آرا.

ماده 28 به مناسب 30.000 دلار به صندوق سرمایه کمیته برنامه ریزی مطالعه — گذشت. 161 بله 12 ندارد.

ماده 30 به مناسب $925,000 برای CPC بودجه — تصویب رسید. 155 بله 18, no.

ماده 34 به تغییر نام هیئت Selectmen به انتخاب هیئت مدیره به تصویب رسید. 136 بله 32 ندارد.

آخرین مطالب