بیلریکا شهر مدیر آزمایش مثبت برای COVID-19

بیلریکا — شهر مدیر جان کوران آزمایش مثبت برای COVID-19.کوران اعلام این خبر پنج شنبه در آزادی مطبوعات. "من انتش

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

بیلریکا — شهر مدیر جان کوران آزمایش مثبت برای COVID-19.

کوران اعلام این خبر پنج شنبه در آزادی مطبوعات.

"من انتشار این بیانیه از آنجا که این منجر به بسته شدن دفتر من بعد 14 روز و برای استفاده از این فرصت برای آموزش مردم به اثرات مثبت آزمون" کوران نوشت: در انتشار.

کوران گرفته بود آزمون در آماده سازی برای یک سفر خانوادگی به مین است. مین است که نیاز به بازدید کنندگان از ماساچوست برای آزمایش برای COVID-19 قبل از بازدید از دولت یا quarantining برای 14 روز پس از ورود در ایالت مین است.

کوران است که بدون علامت گفته او انتظار می رود در این آزمون دوباره منفی.

پس از یادگیری از نتیجه مثبت کوران ساخته شده یک لیست از افرادی که او تماس نزدیک با جمله خانواده و شهر و کارکنان یکی selectman در مجموع 24 نفر.

"تماس نزدیک است در حال حاضر تعریف شده به عنوان هزینه 10 یا بیشتر دقیقه در حضور یک COVID 19 فرد ظرف شش پا که آیا با پوشیدن ماسک یا نه. این تماس نزدیک ملزم به
قرنطینه برای 14 روز می کشند ،

به عنوان یک نتیجه از 16 شهر و کارکنان قرنطینه می شوند. اتاق عملیات ادامه خواهد داد تا از راه دور و کوران گفت که او انتظار ندارد که از راه دور کار را به ایجاد هر گونه وقفه.

تلفن های دفتر شده اند فرستاده شده به تلفن های همراه, جلسات آنلاین انجام می شود و کوران گفت: امضا نیز می تواند امضا شود آنلاین.

"ما آن را انجام داده" کوران گفت.

به کوران دانش همه کارکنان باید آزمایش منفی برای این ویروس اما یکی از اعضای خانواده خود را آزمایش مثبت است.

کوران در حال صرف ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته را با همسر و بچه ها از دیدن خانواده در دریاچه Winnipesaukee. با توجه به کوران من تنها عضو خانواده به تست مثبت برای ویروس.

کوران مطمئن نیستید که در آن او به ویروس و گفت که نشان دهنده این است که این ویروس هنوز در حال گسترش از طریق جامعه گسترش معنی آن را نمی توان به یک منبع واحد.

"این فقط به ما یادآوری می کند که ما همچنان به دنبال این پروتکل و در ادامه به توجه گفت:" Curran.

وی افزود: جامعه نیاز به هوشیار باشند در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مانند پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله.

"این تصمیم ما را در حال حاضر و هوشیاری ما حفظ خواهد شد و تاثیر, آیا مدارس می تواند باز در پاییز" کوران گفت. "اگر ما نمی هوشیار و موارد رفتن تا ما قادر نخواهد بود به مدرسه در جلسه. به همین دلیل ما نیاز به قادر به ادامه مراقب باشند."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن