بایدن انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن 'خودشیفتگی" در فاز جدید مبارزات انتخاباتی

توسط استیو مردم و خواهد WEISSERTفیلادلفیا (AP) — جو بایدن نصب شده یکی از تهاجمی ترین حملات علیه رئیس جمهور دون

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

توسط استیو مردم و خواهد WEISSERT

فیلادلفیا (AP) — جو بایدن نصب شده یکی از تهاجمی ترین حملات علیه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در شنبه deriding فرمانده کل قوا توجهی از هسته ارزش های قانون اساسی و بی او بودن "بیشتر علاقه مند به قدرت تر از اصل است."

"او فکر می کند بخش کمک می کند تا او را" presumptive دموکراتیک نامزد گفت: در یک سخنرانی در فیلادلفیا شهرستان سالن. "این خودشیفتگی تبدیل شده است مهم تر از ملت را به خوبی بودن."

بایدن در ایران پلیس رانندگی مسالمت آمیز معترضان در نزدیکی کاخ سفید روز دوشنبه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند به طور خلاصه مطرح با یک کتاب مقدس قبل از نزدیکی کلیسای سنت جان.

"اگر او آن را باز کرد به جای brandishing آن او می تواند آموخته اند چیزی" بایدن گفت: او به عنوان chided مقامات برای استفاده از "گاز اشک آور و نارنجک فلش به منظور به مرحله عکس op."

بایدن گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن "ممکن است همچنین می خواهم برای باز کردن قانون اساسی ایالات متحده. اگر او, او می خواهم پیدا کردن متمم اول قانون اساسی. از آن محافظت از حق مردم صلح و دوستی به جمع آوری و به درخواست دولت برای جبران نارضایتی."

بایدن آدرس مشخص شده مرحله جدیدی از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری بود که به طور موثر یخ زده دو-plus ماه توسط گسترش coronavirus. معاون سابق رئیس جمهور است که در حال حاضر در حال ظهور از دلاور خانه برای مقابله با مغلوب ساختن پیشی جستن هر روز و با استفاده از در فرد ظاهر برای ارائه به رقابت مستقیم با رئیس جمهور به جای تکیه بر مجازی حوادث که اغلب موفق به جلب توجه بسیاری از.

این سومین روز متوالی است که بایدن ساخته شده ظاهر عمومی و اولین بار او شده است از دولت پس از ماه مارس است. سخنان خود انجام شد زنده در سه کابل اصلی شبکه های خبری.

بایدن تحویل داده و این اظهارات را به عنوان تحول در پی جورج فلوید مرگ به گسترش در سراسر کشور است. در حالی که بایدن صحبت کرد گارد ملی حفظ حضور قابل مشاهده برای دفاع از ساختمان های عمومی به عنوان فیلادلفیا همچنان به صورت پایدار از تظاهرات خشونت آمیز. چندین ساختمان مجاور به شهر از جمله بانک ها و فروشگاه های راحتی و هتل سوار شد ،

او صحبت از "یدک کش از جنگ بین آمریکا ایده آل است که ما همه برابر خلق شده اند و این واقعیت تلخ است که نژاد پرستی به مدت طولانی پاره از هم جدا."

"صادق حقیقت این است که هر دو عناصر بخشی از آمریکا شخصیت" او گفت:.

از روزهای اول نامزدی خود را بایدن دارای قاب در انتخابات به عنوان یک "نبرد برای روح ملت است." او رفت و به جزئیات بیشتری در روز سه شنبه در مورد آنچه که به معنای پرسش رای دهندگان باید از خودشان بپرسید.

"من از هر آمریکایی به نگاهی که در آن ما در حال حاضر فکر می کنم دوباره: این که ما که هستیم؟" "این است که ما می خواهید ؟ این است آنچه ما تصویب به ما بچه ها و نوههایشان' زندگی می کند ؟ ترس و انگشت اشاره به جای امید و پیگیری از شادی ؟ بی کفایتی و اضطراب ، خود جذب و خودخواهی?"

تن بخشی از بایدن در تلاش برای بازیگران خود را به عنوان یک "رابط قوا" در تضاد کامل با مغلوب ساختن پیشی جستن blunt, سبک مقابله. در حالی که او گفت: خود را در غم و اندوه بر مرگ پسرش کمال بایدن پنج سال پیش از سرطان نیست و همان غم و اندوه احساس می شود توسط کسانی که در اعتراض به خشونت پلیس به او گفت که او را درک ناامیدی است که می تواند با غم و اندوه.

"مانند بسیاری از شما من می دانم آنچه در آن مانند به سرند می شود." "من می دانم آنچه در آن احساس می کند مانند زمانی که شما در حال فکر کردن شما نمی توانید بروید."

او گفت: "بد پلیس باید در برخورد با شدت و سرعت" و ارائه نمونه از چگونه او ممکن است به سهولت تنش های نژادی و حکومت.

او به نام در کنگره به عمل در حال حاضر در قانون که محل فدرال ممنوعیت پلیس با استفاده از چوک نگه می دارد. بایدن همچنین وعده داده شده برای افزایش دسترسی به مراقبت های بهداشتی و بهبود پرداخت از اولین پاسخ دهندگان و دیگر کارگران که مانده اند در مشاغل ضروری در طول همه گیر باید او برنده انتخابات ریاست جمهوری.

اما بایدن سخنرانی بود شاید قابل توجه ترین آن شدت. او را متهم به رئیس جمهور که بیشتر نگران خودش را از ملت در یک زمان هنگامی که آن را "گریه کردن برای رهبری است."

"این رئیس جمهور است که امروز بخشی از مشکل و تسریع آن" بایدن افزود که مغلوب ساختن پیشی جستن است "مصرف خود را با خیره کننده نفس است."

بایدن همچنین ارائه خروج آشکار از مغلوب ساختن پیشی جستن که توییتی قبل از بایدن صحبت کرد که واشنگتن "تا به حال هیچ مشکلی شب گذشته" و ذکر "بسیاری از بازداشت" و همچنین "قریب به اتفاق زور" و "سلطه" که برای او تشکر خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن در آغوش زبان رویارویی و جنگ به دنبال یک "رئیس جمهور از قانون و نظم" و شرط بندی است که رای دهندگان می خواهد یک قوی تر رویکرد در زمان ملی التهاب و ناآرامی های نژادی.

کاترینا Pierson, مشاور ارشد رئیس جمهور انتخاب مجدد کمپین گفت: بایدن سخنرانی "بدیهی است که ساخته شده زمخت سیاسی محاسبه است که ناآرامی در امریکا به نفع نامزدی خود را."

"رئیس جمهور تهمت است و بازگرداندن کشور به ترتیب و واضح است که رهبر ما نیاز به بازگشت این کشور به صلح و رفاه" او در بیانیه ای گفت.

ادامه مطلب مقابله رویکرد بایدن مستقیم بود در مورد محدودیت های توانایی های خود را به تنهایی آشتی دادن ملت تفاوت. او را به دقت توجه داشته باشید که دولت او نمی خواهد بود قادر به حل همه چیز به خصوص نه همه در یک بار.

"من می دانم که در انتخابات ریاست جمهوری که یک کار بسیار بزرگ است." "هیچ کس نمی خواهد آن را به سمت راست در هر زمان و من نمی خواهد یا می شود."

اما او قول داد به "ترافیک در ترس و بدست آورد."

"من نمی خواهد فن شعله های آتش نفرت," او گفت:. "من به دنبال التیام نژادی زخم که دامنگیر کشور ما استفاده از آنها را به صورت سیاسی به دست آورید."

___

Weissert گزارش از واشنگتن است.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن