هپی چیر ایده ها

جنس به کار رفته در بدنه مبلمان های هپی چیر و بین بگ از انواع چرم های رنگی و پارچه های طرح دار و ساده تک رنگ م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جنس به کار رفته در بدنه مبلمان های هپی چیر و بین بگ از انواع چرم های رنگی و پارچه های طرح دار و ساده تک رنگ میباشد که با بهترین دستگاه های روز دنیا به صورت حرفه ای در کارگاه اینتکس شو ساخته میشئوند . تولید کننده مبل شنی اینتکس لند، پوسته و هم محتویات داخل مبلها از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند به حدی که 150 تا 400 کیلوگرم تحمل وزن دارند ولی فقط اسم آنها متفاوت است که در حالت های نشسته، مبل لش، لشینگ و شکل لمی قابل استفاده هستند. قیمت مبل بین بگ بزرگ پارچه مازراتی نسبت به انواع مبلهای چوبی و فومی بسیار ارزانتر و مقرون به صرفهتر میباشد و همین امر نیز باعث محبوبیت هرچه بیشتر این دسته از محصولات شده است. مبل شنی یا هپی چیر گونهای از انواع مبل راحتی است که در دکوراسیون داخلی سبک مدرن از جایگاه ویژهای برخوردار است، این مدل مبلمان امروزه طرفدران بیشماری دارد و انواع هپی چیر از نظر کاربرد، جنس و سایز برای دکوراسیون منازل در سبکهای مدرن طراحی و تولید شده اند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشند که انواع مبل هپی چیر در کارگاه تولیدی هپی چیر اینتکس شو نسبت به سلیقه شما در اندازه های بزرگ و کوچک و با پارچه های دلخواه تولید میشوند و در کمترین زمان تحویل خواهد شد . خرید مبل هپی چیر در سه سایز بزرگ و متوسط و کوچک تولید میشود شما میتوانید نسبت به نیاز شخصی و نسبت به مکان های مختلف ابعاد مورد نظر را به شرکت اینتکس و قسمت تولیدی مبل هپی چیر سفارش دهید و در کمترین زمان با گارانتی یک ساله تحویل بگیرید . مبلهای کلاسیک و سنتی اگرچه هنوز هم جایگاه خود را در دکوراسیون داخلی حفظ کردهاند اما استفاده از بین بگها در فضای مدرن یک انتخاب بسیار کاربردی و مناسب است، به ویژه در محیطهای کاری می تواند یک انتخاب جسورانه و البته زیبا باشد، به ویژه در مورد دفتر کار یا لابی هتل ها به نظر میرسد که یک انتخاب منحصر به فرد است. البته باید بگوییم که میتوانید اندازه مبلمان را با توجه به کاربردی که دارد و سلیقه خود تغییر داده و به شکل سفارشی در اندازههای دلخواه تهیه کنید.

Po᠎st w as c​reat ed by GSA Con᠎tent G​en​er at᠎or Demoversion .

اگه براتون جالبه درباره مبلمان فضای باز اطلاعاتی داشته باشین باید بگم بهترین انتخاب برای تراس و حیاط مبل ترکیبیه مثل فلز و هپی چیر. باید بگم توش پلی استایرنه و به این خاطر بهش میگن شنی چون به خاطر فرمش نرم و قالب پذیره و فرم بدنتونو به خودش میگیره و منعطفه! این نوع چرم به صورت خشک نمی باشد و اصلاحا انعطاف پذیری خوبی را دارد تا به هنگام استفاده راحتی ایده آلی را برای شما فراهم آورد . همچنین می توانید از حجم یونولیت ها کاسته و یا آن را افزایش دهید تا به فرم و شکل دلخواه شما تبدیل شود . تنها نیاز است بعد از دریافت محصول آن را در یک محیط صاف و خالی از اجسام نوک تیز قرار داده تا در اثر نشستن بر روی بدنه آن و واردشدن فشار و وزن بدن، فرم استاندارد این مبل به دو بخش نشیمنگاه و تکیه گاه متناسب با حالت بدن مصرف کننده تنظیم شود. البته امروزه امکان قرار دادن هپی چیرها در هر قسمتی از خانه وجود دارد. وجود هپی چیر ایبلو در هر قسمتی از خانه باعث میشود تا حس خوب و آرامش مهمان دائمی خانهتان باشد.

 This post w as generat᠎ed  by G᠎SA​ Content G en erator᠎ D em᠎ov ersi on.

مواد تشکیل شده در داخل این مبل تک نفره از دانه خرد شده یونولیت و یا گرانول فومی به شکل ساچمه است که به وسیله آن شکل ظاهری مبل نمایان میشود و راحتی فوق العاده ای را به این مبل میدهد . بدون شک هپی چیر گرد استاندارد بهترین و مناسبترین هدیه برای دوستان و آشنایان شما بوده که با خرج کمترین هزینه یک هدیه زیبا و ماندگار به کسانی که دوستشان دارید تقدیم میکنید. هپی چیر ها بهترین گزینه برای گیمرهاس! در چند مدل ازین مبل های بادی هپی چیر چند لایه باد شونده وجود دارد که استحکام محصول را برای وزن های بیشتر بالا می برد . ساختار درونی بین بگ ها از یونولیت است و علاوه بر آن از ابر های نرم هم در آن استفاده شده است که این ابرها از فشار وارد بر یونولیت ها کاسته و از آسیب بین بگ می کاهد. مبل شنی یا هپی چیر با ساختار داخلی یونولیت مخصوص و انعطاف پذیر با جنس چرم،برزنت و مازاراتی تولید و در مدلهای زیبا و سفارشی با قیمت مناسب و ارزان بفروش میرسد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن