امن خود را با چک سپرده

این هفته من دریافت بسیار زیادی سپرده چک کنید مربوط به یک مشتری فروش ملک گران. دفتر ما خواهد بود که عامل سپردن

توسط ATSHNEWS در 11 خرداد 1399

این هفته من دریافت بسیار زیادی سپرده چک کنید مربوط به یک مشتری فروش ملک گران. دفتر ما خواهد بود که عامل سپردن برگزاری واریز تا بسته شدن این تابستان. ما نیز به نمایندگی از فروشنده در فروش.

خریدار باید واقعا اعتماد وکلا به دلیل چک نوشته شده بود به من. (به عنوان مخالف به دفتر من). من با فروتنی خود اعتماد و به طور جدی این مسئولیت از دست زدن به پول خود را. اما جهان پر از شر ظالمان. وکلای دیگر ممکن است به عنوان قابل اعتماد است. علاوه بر این کسی که می ره این بررسی و متقلبانه تبدیل آن را برای خود یک وظیفه سخت تر با یک چک قابل پرداخت به یک کسب و کار است.

در علاوه بر این به بررسی شل نام دریافت کننده وجه آن فرستاده شده توسط کلاس اول, ایمیل, با, بدون ردیابی و یا نامه. حتی پاکت بود و شل و ول و عملا "مشاهده از طریق."

به عنوان بهار و تابستان بازار رول در, من می خواهم به یاد خوانندگان من به سخت کوش تر با دست زدن به خود را چک سپرده. استفاده از نام شرکت خود را به عنوان دریافت کننده وجه. کامل این یادداشت بخش با توجه به هدف خود را بررسی کنید. اضافه کردن پوشش نامه itemizing یک پاکت مطالب و ارسال مقادیر زیادی تحویل با استفاده از ردیابی مانند اولویت یا گواهی پست الکترونیکی.

وکیل جیمز Haroutunian شیوه های برنامه ریزی و مستغلات و املاک و مستغلات قانون در بیلریکا در 790 بوستون جاده ها است. تماس با او را در www.hlawoffice.com, www.prioritylaw.com, 978-671-0711 یا ایمیل james@hlawoffice.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن