خلیج دولت بودجه معمای

همانطور که انتظار می رود وزارت خزانه داری دولت در زمان یکی دیگر از آمار ماه گذشته با گروه درآمد گزارش مشترک ال

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

همانطور که انتظار می رود وزارت خزانه داری دولت در زمان یکی دیگر از آمار ماه گذشته با گروه درآمد گزارش مشترک المنافع جمع آوری شده فقط $1.74 میلیارد دلار در مالیات است.

که بیش از 15% کمتر از مقامات برآورد قبلی و 13 درصد خجالتی از 2 میلیارد دلار جمع آوری شده در مارس 2019.

با تشکر از coronavirus همه گیر و محدودیت های اعمال شده در کسب و کار به بنیادی خود را گسترش درآمد مالیاتی در حال حاضر $2.25 میلیارد زیر امور خارجه بینی در این نقطه در سال مالی که نتیجه در پایان ماه ژوئن.

حداقل در این سال مالی خونریزی است که تقریبا بیش از که بخشی از آن ناشی از این تصمیم به گسترش مالیات بر درآمد تشکیل پرونده مهلت ژوئیه 15.

در حال حاضر انتظار می رود که ثروت باد آورده خواهد رخ می دهد در مالی 2021 که افزایش کمک خواهد کرد چه خواهد بود یکی دیگر از راکی درآمد جاده ها است.

و حتی اگر دولت نرخهای پایین به آن rainy-day و تصویب افزایش وام گرفتن برای جبران کمبود آن را هنوز هم به انجام بیشتر با کمتر, که بدان معنی است که تصمیم گیری های دشوار در افق برای بلیط هزینه های مراقبت های بهداشتی محلی و کمک به شهرستانها و شهرهای کوچک.

این همه عدم اطمینان پیچیده مقننه بودجه پیش بینی برای سال مالی آینده فقط هفته دور. نه خانه و نه سنا منتشر کرده است هزینه های طرح.

ماساچوست نمی تواند حتی نزدیک به تصویب به موقع بودجه در زمان خوب; در آن زمان نمایندگان مجلس نزدیک به شش ماه پس از سال مالی 2019 به پایان رسید تا در نهایت پیچد تا چیز چرا که آنها نمی تواند تصمیم می گیرید که چگونه به صرف 1 میلیارد دلار مازاد.

ما فقط می توانیم تصور کشیده کردن روند آینده این بودجه بحث و تبادل نظر خواهد شد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن