با همه چیز در مورد مبل شنی آشنا شوید

با نشستن بر روی مبل شنی این مبل فرم می گیرد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و لذت ببرید . این موا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با نشستن بر روی مبل شنی این مبل فرم می گیرد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و لذت ببرید . این مواد داخلی دارای مقاومت زیادی در برابر فشار بالا است و در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، این مواد داخلی مقاومت نشان داده و دچار آسیب و تغییر شکل نخواهند شد. ضخامت این بین بگ ها مناسب بوده و به سبب استفاده از پارچه های ضخیم و مقاوم، تحمل وزن بالایی نیز دارند و می توانید بدون نگرانی درباره بروز مشکل و یا پاره شدن، از آن ها استفاده کنید. انتخاب مدل بین بگ یک مسئله کاملا سلیقه ای است، اگر مکان و فضای مناسب جهت استفاده از مدل های دو یا سه نفره دارید می توانید این مدل ها را انتخاب کنید، در غیر این صورت استفاده از یک یا دو بین بگ تک نفره نیز انتخاب قابل قبولی خواهد بود. بین بگ ها دارای بدنه ای از جنس پارچه ترک و روکش نانو و برخی نیز دارای روکش های چرم می باشند که این بدنه ها کاملا ضد تعریق بوده و می توانید ساعت های طولانی بر روی آن ها استراحت کرده و یا به تماشای تلویزیون بپردازید.

A​rt᠎ic​le h᠎as been gen᠎er at​ed wi᠎th t he he lp of GSA C on te​nt Gen​er᠎ator Demoversi on!

بیشتر ایرانی ها علاقه زیادی به این دارند که روی مبل دراز بکشند، بین بگ با ساختاری که دارد، باعث می شود خود به خود روی آن دراز بکشید و در راحت ترین شرایط به سر ببرید. خیلی از افراد علاقه زیادی دارند که داخل بین بگ را با چه موادی پر می کنند. صندلی بین بگ یا مبل شنی (به انگلیسی: Bean Bag Chair) یا صندلی ساکو (به ایتالیایی: Sacco) (به معنای «کیسه، گونی» است)، یک کیسهٔ پارچهای بزرگ، پر از دانههای پلیاستایرن است که توسط پیرو گاتی، چزاره پائولینی و فرانکو تئودورو طراحی شدهاست. بین بگ Bean Bag که به آن مبل شنی، هپی چیر happy chair هم گفته می شود، نوع جدیدی از مبل است. شما با صرف کمترین هزینه می توانید برای خود یک عدد بین بگ خریداری کنید و از راحتی چند برابر آن نسبت به سایر مبل ها لذت ببرید. این مبل جزو مبل های ضد آب هم محسوب می شود، یعنی شما می توانید آن را روی آب قرار دهید و به راحتی روی آن دراز بکشید. ساسها فقط در هنگام خونخواری به طرف انسان میروند و برخلاف ککها و شپشها مدت زیادی روی انسان باقی نمیمانند یعنی بعد از خونخواری محل را ترک میکنند.

فرد در هنگام نشستن، حس لذتبخشی را تجربه میکند. این مبل های تکی را می توان در هر گوشه ای از منزل استفاده کرد، از همین رو مدل های تک نفره و دو نفره آن تولید شده است. تنوع بالا در طرح و رنگ باعث شده تا این وسیله با سلیقه و دکوراسیون منزل هر شخصی به راحتی ست شود. که از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند و همچنین دارای تنوع رنگ زیادی می باشد. مبل شنی کیسه ای تولیدی نمایندگی اینتکس لند فروشگاه اینترنتی تولید کننده مبلمان در ایران شعبه شهر تهران حدود 4 الی 5 کیلوگرم است که برای سایز های کودک, نوجوان و بزرگسال قابل استفاده است تنوع رنگ بالا در این مبل ها باعث می شود که آنها را با همه لوازم منزل و محل کار ست کنید ضمنا تنوع بصری که خواهد داشت در روحیه افراد نیز تاثیر بسزایی دارد. ست کردن مبل شادی با سایر لوازم داخلی منزل زیبایی این وسیله را چند برابر می کند. طرح و رنگ: شاید در نگاه اول این موضوع چندان مهم به نظر نرسد، اما شما باید با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزل خود، طرح و رنگ مبل خود را انتخاب کنید.  This has ᠎be en generated with GSA Content Generat᠎or  D emoversi​on!

پس اگر به دنبال ست کردن لوازم منزل خود هستید، بین بگ بهترین گزینه است. بین بگ ها را می توان یکی از راحت ترین مبل ها برای استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت معرفی کرد. یکی دیگر از موارد استفاده این مبلها در محلهای کار است. وزن این مبل در مقایسه با مبل های دیگر قابل مقایسه نیست، زیرا به دلیل پر کردن درون این مبل با یونولیت وزن بسیار کمی دارند چیزی در حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم که در مقایسه با سایر مبل ها بسیار کم می باشد. یکی از معایب مبل شنی مقاومت کم در برابر وزن زیاد است, مبل شنی که برای بزرگسال طراحی شده باشد میتواند 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند و با توجه به اینکه کمتر کسی ممکن است این وزن را داشته باشد می توان این عیب را نادیده گرفت . مواد داخلی مبل شنی از یونولیت خرد شده یا دانه های گرانول پر میشود و قابلیت زیاد و کم کردن مواد داخلی وجود دارد که از طریق زیب در قسمت زیر میتوان انجام داد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن