در مورد بررسی این دو پیشرانه واینکه کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد باید این نکته را اشاره کرد که مقایسه این دو پیشرانه بدون در نظر گرفتن نوع اتاق خودرو کار تقریبا اشتباهی است، هر کدام از این موتورها مزایا و معایبی دارند پیشرانه TU5 به پر شتاب بودن و EF7 به با دوام بودن معروف هستند در مجموع مشخصات فنی EF7، برتری اندکی نسبت به TU5 داشته ولی نکته اصلی هماهنگ نبودن این پیشرانه ها با خودروهای مختلف است که در بعضی از انها پیشرانه به خوبی با خودرو هماهنگ شده و تجربه رانندگی خوبی را برای راننده فراهم می کند و در برخی دیگر با توجه به ابعاد و وزن خودرو پیشرانه از خود ضعف نشان داده و باعث نارضایتی افراد از خودرو می شود. اگر با دقت بیشتری به نمای جانبی این خودرو نگاه کنیم، راهنماهای نارنجی رنگ زیبای روی گلگیر و درب باک فلزی و نقره ای رنگ (کروم) که به درب باک RC معروف است را مشاهده میکنیم که در عین زیبایی از ظرافت طراحی این بچه شیر فرانسوی خبر میدهد. پیشرانه TU5 در سال 1383 و با قرار گرفتن بر روی خودروهای پژو 206 تیپ 5 و 6 معرفی شد و تا امروز جزو یکی از اصلی ترین پیشرانه های شرکت ایران خودرو در کنار موتور EF7 به حساب می اید.
مقالات مشابه
- منطقه وزیر بازرسی وحش تصویب زن فیل 'Chamundi'
- When is mask-wearing a crime these days?
- آخرین: مغلوب ساختن پیشی جستن در دیدار خانواده های افراد کشته شده توسط پلیس
- لیفتینگ شقیقه یک عمل مستقل است
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Vanstone: اولین تمرین سافتبال فصل است چیزی را مزه مزه کنیم
- Bucket List: 100 Things To Do When You’re Bored in Quarantine
- RHSAA افتخارات دریافت کنندگان جایزه
- افکار تصادفی در حالی که نه 'اعتراض'