استخر پیش ساخته سوییم پلاس Swim Plus

از طرف دیگر باید خاطر نشان کرد که فقط آجرها می توانند در ساخت دیواره استخرها مورد استفاده قرار گیرند و به هیچ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از طرف دیگر باید خاطر نشان کرد که فقط آجرها می توانند در ساخت دیواره استخرها مورد استفاده قرار گیرند و به هیچ عنوان نمیتوان در کفسازی استخر از آجر استفاده نمود . ویژگی آنتی باکتریال این استخرها این امکان را به تصفیه خانه میدهد که تا ۵ سال فقط با یک سیستم کلرزن و تصفیه ساده نیازی به تعویض آب نباشد. استفاده از مواد آب بندی بتن در ساخت تایل های بتنی یکی از مطمئن ترین روشهای آب بندی استخر بتنی پیش ساخته است . با توجه به این مزایا، یکی از بهترین گزینه ها برای استخر در باغ است. برای نصب استخر پیش ساخته توکار، نیاز به گودبرداری است. روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. همچنین ضدآب بوده و نیاز به استفاده از مواد آب بندی ندارد. هنگامی که بتن به طور کامل خشک شد، سازندگان استخر را از قالب و از بسته بندی آن خارج می کنند. در واقع بر خلاف استخرهای بتنی و آماده، استخرهای پیش ساخته ساختاری پرتابل دارند که مزیت مهم این دسته از محصولات هم به شمار میرود.

در این قسمت به معرفی انواع استخرهای فایبرگلاس که گروه تجهیزستان به مشتریان عزیز ارائه میدهد اشاره خواهیم کرد. همان طور که از نام این استخر پیش ساخته پیداست، برای ساخت بدنه آن از فایبرگلاس استفاده می شود. همان طور که از نام این استخر ها پیداست، آن ها با استفاده از فایبرگلاس و رزین تولید شدهاند. جنس این استخر از پایه کامپوزیت فایبر گلاس است که در آن سه لایه الیاف و ۴ لایه رزین یک لایه ژل کوت و یک لایه رزین سطح به کار بردهایم تا مقاومت آن را افزایش یابد و کیفیت رنگ آن در طول زمانهای مختلف از دست نرود. این ژل کت خود رنگ بوده و در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است به همین سبب رنگ استخر همیشه ثابت میماند و تغییر رنگ نمیدهد. این استخر در برابر نور خورشید و اشعه UV مقاوم است به همین دلیل در برابر پوسیدگی مقاوم هستند. استخر سرپوشیده، برای مکان هایی که دمای هوا کم است و امکان ساخت استخر در فضای باز وجود ندارد انتخاب بسیار مناسبی می باشد. این مکان دژ مهمی بود که در دوران اسلامی و پیش از آن اغلب به عنوان محل خزانهداری حاکمان عمل میکرد.

ساخته می شوند. فایبرگلاس در برابر ضربه و همین طور برخورد اجسام تیز و برنده مقاوم است. استخرپیش ساخته فلزی در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاوم است. به همین دلیل حدود 6 تا 8 ساعت در روز روشن بودن فیلتر تصفیه استخر کافی است. نصب استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد، منطقه و شرایط پروژه حدود ۳ تا ۱۰ روز طول می کشد. زمین باید مسطح باشد تا از فشار وارد کردن آب به دیواره یک سمت جلوگیری به عمل آید. توجه به چگونگی شیب بندی کف استخر در هنگام کفسازی و تسطیح بسیار ضروری است چرا که جهت تخلیه آب استخر از کف کش های استخر نیاز به شیب بندی مناسب میباشد . یکی از ویژگیهای استخر پیش ساخته نسبت به استخرهای بتنی و سنتی این است که نصب و راه اندازی آنها نیاز به زمان بسیار زیادی نداشته و در کمتر از 3 ساعت میتوان یک استخر پیش ساخته با تمام تجهیزات را راهاندازی کرده و از آن استفاده کرد.

جنس بیرونی این استخر از جنس استیل کرکره ای است. این لایه دارای خصوصیات آنتی باکتریال و ضد جلبک است که از ایجاد هرگونه جلبک در استخر جلوگیری میکند. استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس با قابلیت متحرک بودن از جنس برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده اند و جنس پایه های آن از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و دوام بالایی دارد ، از استخر پیش ساخته اینتکس کم هزینه و به صرفه در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن به غیر از فصل تابستان برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این مدل ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به آن نمیزند . به دلیل آنتی باکتریال و ضد جلبک بودن آن، هزینه تعمیر و نگهداری استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس پایین است. به نظر میرسد که در اوایل دوره ساسانیان، یا شاید کمی پیش از آن، جنبش شمایلشکنی زرتشتیان باعث شده بود که تصویر آیینی آناهیتا با آتش مقدس جایگزین شود. This was g᠎en᠎er᠎ated ​wi th the help of GSA Co nt en t ᠎Genera tor DEMO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن