سهام آسیا افزایش در میان صبر کنید برای چین داده, جهانی, درآمد

توسط یوری KAGEYAMAتوکیو (AP) — سهام آسیا سهشنبه اگر چه سرمایه گذاران آماده برای جدی در نگاه اول چگونه coronavi

توسط ATSHNEWS در 26 فروردین 1399

توسط یوری KAGEYAMA

توکیو (AP) — سهام آسیا سهشنبه اگر چه سرمایه گذاران آماده برای جدی در نگاه اول چگونه coronavirus همه گیر است صدمه دیده و شرکت های بزرگ جهانی درآمد و اقتصاد چین راننده را از رشد اقتصادی این منطقه است.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن اضافه شده 2.2% در معاملات صبح به 19,471.77. استرالیا S&P/ASX 200 به دست آورد 0.6% به 5,421.50 در حالی که کره جنوبی Kospi شروع به پریدن کرد 1.4% به 1,850.83. هانگ سنگ در هنگ کنگ نیز با 0.4% 24,399.68 و شانگهای کامپوزیت اضافه شده 0.5% به 2,797.96.

بازار در حال شدند و در انتظار اطلاعات تجاری چین در ماه مارس. آداب و آژانس در پکن گفت: صادرات کاهش 3.5 درصد در ارز شرایط به 1.3 تریلیون یوان ($183 میلیارد دلار). آن را نمی بلافاصله گزارش آمار و ارقام به دلار ایالات متحده است که در آن همه از چین تجارت انجام شده است و یا به یک سال در سال و مقايسه آن با استاندارد اندازه گیری رشد.

صادرات غرق 17.2 درصد در ماه فوریه در ایالات متحده دلار به عنوان ضد ویروس کنترل بسته در کارخانه ها و مراکز خرید و کسب و کارهای دیگر. آداب و آژانس گفت: تجارت خواهد شد و در صورت فشار بیشتر به دلیل ضعف در اقتصاد جهانی است.

در وال استریت شاخص S&P 500 با کاهش 1% پس از برش اولیه ضرر و زیان بیش از نیمی از سمت پایان روز. معیار و شاخص رسید 12 درصد در هفته گذشته بهترین خود را به دست آورید از سال 1974.

مالی و صنعتی و بهداشتی سهام در زمان برخی از سنگین ترین فروش. آمازون و دیگر خرده فروشان نقاط روشن. معامله گران همچنان به سازمان دیده بان برای نشانه های بیشتری که شیوع کروناویروس ممکن است درست و آنچه که می تواند برای چشم انداز بازگشایی اقتصاد است.

خوشبینی محتاطانه که شیوع شروع به فلات در برخی از بدترین آمار مناطق دیگر از تزریق از حمایت اقتصادی توسط فدرال رزرو کمک خار هفته گذشته رالی بزرگ. در این هفته سهام می تواند در بیشتر نوسانات به عنوان شرکت گزارش نتایج برای سه ماهه اول هر چند تحلیلگران متمرکز خواهد شد در درجه اول در چه تیم مدیریت باید بگویم در مورد آنچه در بقیه سال به نظر می رسد.

جزئیات ممکن است به عنوان بسیاری از شرکت ها را متوقف کرده اند و به درآمد پیش بینی به دلیل عدم اطمینان بیش از زمانی که مقامات دولتی را تعیین خواهد کرد آن را بی خطر به رول اجتماعی فاصله و اقامت در خانه داشتیم که باید همه اما زمین اقتصاد به توقف.

"شرکت نمی دانم چه تقاضا در حال رفتن به بیش از سه ماه آینده و یا در طول شش ماه آینده گفت:" ویلی Delwiche سرمایه گذاری استراتژیست در بیرد.

S&P از دست 28.19 امتیاز به 2,761.63. شاخص Dow Jones Industrial Average با کاهش 1.4% به 23,390.77. Nasdaq رز 0.5% به 8,192.42. این شاخص راسل 2000 از شرکت های کوچکتر و سهام از دست 2.8% به 1,212.04.

بازارهای اروپایی تنظیم شد باز بعد در روز پس از بسته شدن برای تعطیلات.

قیمت اوراق قرضه کاهش یافت. عملکرد 10 ساله خزانه داری افزایش یافت تا 0.77% از 0.72% اواخر دوشنبه.

چندین بانک بزرگ از جمله جی پی مورگان چیس ولز فارگو و بانک آمریکا و شرکت های بزرگ از جمله UnitedHealth Group, Johnson & Johnson و مناسک کمک در عرشه به گزارش نتایج این هفته است.

تحلیلگران پیش بینی است که درآمد برای همه شرکت ها در شاخص S&P 500 را 9 درصد در سه ماهه اول سال جاری با توجه به FactSet. خواهد بود که بزرگترین کاهش سالانه درآمد را برای این شاخص پس از سه ماهه سوم سال 2009 زمانی که درآمد کاهش یافت تقریبا 16 ٪ است.

"به نظر ما آن است, یکی از بزرگ نوشتن سال گفت:" کیث لرنر رئیس استراتژیست بازار در SunTrust خدمات مشاوره. "بازار در حال رفتن به شروع به فکر کردن بیشتر در مورد 2021, 2022. در طرف دیگر از این که چه کسب و کار چگونه است؟"

بسته شدن کسب و کار و حکم برای مردم به ماندن در خانه برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور تعداد بی سابقه ای از آمریکایی ها از کار و افزایش احتمال که بسیاری از کسب و کار می تواند در نهایت ورشکسته. است که بسیاری از سرمایه گذاران پیش بینی آنچه ممکن است بدترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ.

وجود دارد بیش از 1.86 میلیون موارد تایید شده در سراسر جهان به رهبری ایالات متحده با بیش از 557,000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

معامله گران در حال تلاش برای ارزیابی در هنگام خاموش شدن ناگهانی در بسیاری از کشورها ممکن است سهولت. چین را آغاز کرده است با احتیاط به بازگشایی فعالیت در مناطق مانند ووهان و اطراف هوبئی استان که تعطیل شد, در طول بدترین شیوع آن.

قیمت نفت رو مختصری افزایش پس از تصمیم اوپک و دیگر تولید کنندگان نفت بیش از آخر هفته به قطع تولید نزدیک به 10 میلیون بشکه در روز یا یک دهم از عرضه جهانی آغاز آوریل 1.

تحلیلگران گفت: کاهش نمی شد به اندازه کافی برای جبران جای خالی در تقاضا با توجه به کسب و کار و سفر خاموش شدن ناگهانی با توجه به کوروناویروس. اما این معامله حداقل کمک به حل و فصل جنگ قیمت است که در زمان خام ایالات متحده نزدیک به 20 دلار در هر بشکه pummeling ایالات متحده تولید کنندگان نفت و گاز.

انرژی: آمریکا معیار خام افزایش یافت 17 سنت افزایش به $22.58 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. در روز دوشنبه آن را در ابتدا شروع به پریدن کرد بیش از $1 اما پس از آن از دست زمین سقوط 35 سنت افزایش به $22.41 در هر بشکه رسید. برنت, استاندارد بین المللی, افزایش 40 سنت افزایش به $32.14 در هر بشکه رسید.

واحد پول: دلار کاهش یافت و به 107.66 ین ژاپن از 107.76 ین اواخر دوشنبه. یورو در $1.0912 .

___

AP کسب و کار نویسندگان الکس Veiga و دامیان J. Troise کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب