آسیا بازارهای بورس آمریکا پس از تجمع با وجود افزایش ویروس ترس

توسط یوری KAGEYAMAتوکیو (AP) — سهام آسیا بودند بالاتر در روز چهارشنبه با یکی دیگر از خلق و خوی افزایش از وال ا

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

توسط یوری KAGEYAMA

توکیو (AP) — سهام آسیا بودند بالاتر در روز چهارشنبه با یکی دیگر از خلق و خوی افزایش از وال استریت اما ترس باقی بماند و بیش از این افزایش coronavirus موارد در بخش هایی از جهان است.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن لبه 0.1% بالاتر به 22,576.63. استرالیا S&P/ASX 200 هم برداشت 0.1% به 5,958.40. کره جنوبی Kospi اضافه شده 1.5% به 2,162.46. هانگ سنگ در هنگ کنگ تضعیف 0.1% به 24,854.72 در حالی که شانگهای کامپوزیت اضافه 0.2% به 2,976.39.

تحلیلگران هشدار می دهند که با وجود بازار های اخیر تظاهرات کمی وجود دارد اطمینان عفونت نگه نمی, پخش كردن, با توجه به تعداد رو به رشد در برخی از نقاط ایالات متحده و برزیل و آسیا است.

"نکات دقیق وظریف است هر چند که بهبود می افتد کوتاه از بودن در سنگر" گفت: Hayaki ناریتا از بانک Mizuho اضافه کردن تجارت انقباضات برای کشورهای مختلف در این سال انتظار می رود به بدترین تا کنون.

Prakash Sapal ارشد اقتصاددان برای ING گفت: تمرکز است که به آرامی تغییر به COVID-19 همه گیر از خوش بینی در مورد یک تک به تک از شل شدن مستند محدودیت.

"اخیر شتاب در عفونت کرده شعلهور نگرانی است که دولت ها خواهد بود مجبور به تعطیل کردن اقتصاد خود را یک بار دیگر هدر دادن فرصت بسیار امیدوار-اقتصادی گزاف گویی او گفت:" در یک گزارش.

در وال استریت شاخص S&P 500 0.4% افزایش داشته است و در سرعت خود را برای سومین ماه متوالی به دست آورید. شاخص Nasdaq composite است که به شدت وزن با تکنولوژی سهام و صعود به بالا تمام وقت برای دومین روز در یک ردیف. بازده اوراق قرضه افزایش یافت, یکی دیگر از نشانه های افزایش اعتماد به نفس در اقتصاد است.

مراقبت های بهداشتی و سهام شرکت هایی که تکیه بر هزینه های مصرف کننده نیز در میان برندگان در حالی که امن-بخش بازی مانند املاک و مستغلات و آب و برق سهام سقوط کرد.

سرمایه گذاران شده اند با تمرکز بر چشم انداز بهبود اقتصادی به عنوان کسب و کار بیشتر بازگشایی پس از تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. تشویق های اقتصادی از جمله خرده فروشی و استخدام کمک کرده اند استوک سیتی خوش بینی که رکود اقتصادی خواهد بود نسبتا کوتاه زندگی می کردند.

وال استریت رشد اعتماد به نفس است که فدرال رزرو و کنگره در حال آماده به ادامه به ارائه تاریخی میزان حمایت از بازار و اقتصاد گفت: سام Stovall رئیس استراتژیست سرمایه گذاری در CFRA.

"همه اخبار منفی است و اساسا ساخته شده به سهم قیمت" Stovall گفت. "اگر ما به تلو تلو خوردن و سپس فدرال رزرو و کنگره به احتمال زیاد به مرحله برای قرار دادن پولی و مالی طبقه زیر اقتصاد و بازار. و در حال حاضر با این احتمال که اقتصاد را نمی توان خاموش کردن کامپیوتر باید ما را تا پایان با یک موج دوم بازار است که اساسا گفت: 'بعد و به سمت بالا.'"

S&P 500 رز 13.43 امتیاز به 3,131.29. شاخص Dow Jones Industrial Average 131.14 امتیاز یا 0.5% به 26,156.10. این شاخص نزدک 74.89 امتیاز یا 0.7% به 10,131.37. این شاخص تنها کاهش یافته است دو بار تا کنون در ماه ژوئن. این شاخص راسل 2000 از سهام شرکت برداشت شبکه 5.81 امتیاز یا 0.4% به 1,439.34.

بازار همچنان به صعود به رغم حملات نوسانات حتی به عنوان یک افزایش در coronvairus موارد در ایالات متحده و دیگر کشورهای ابر چشم انداز بهبود اقتصادی.

سازمان بهداشت جهانی گفت: بیش از آخر هفته که همه گیر است که هنوز هم در آن تعالی. این ایالات متحده است که دیدن سریع افزایش موارد در سراسر جنوب و غرب دارای بیشترین عفونت و مرگ و میر تا کنون در رابطه با 2.3 میلیون نفر و بیش از 120 ، 000 تایید ویروس های مربوط به مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

جهانی آن حساب قرار می دهد که تعداد کل موارد در سراسر جهان در بیش از 9.2 میلیون دلار با بیش از 476,000 مرگ و میر.

روز سه شنبه مقامات بهداشت فدرال کنگره گفت به بریس برای موج دوم coronavirus عفونت در پاییز و زمستان این سال است.

در حالی که این ویروس همچنان یک نگرانی به عنوان کسب و کار بازگشایی, موارد جدید نیست و در عین حال که در مورد گفت: Jason Draho سر از آمریکا تخصیص دارایی در UBS Global مدیریت ثروت.

"در حال حاضر این چیزی است که برای نظارت بر, اما زمانی که شما نگاه کنید در زمینه ای اطلاعات این همه هنوز هم در سطح هستند که بیش از حد در مورد به عنوان مخالف به جایی که ما در ماه مارس و آوریل," او گفت:.

سرمایه گذاران شده اند قرار دادن وزن بیشتر در داده های اقتصادی منتشر شده است که نشان می دهد اقتصاد است که بازگشایی در حال ساخت گام به ظهور از یک رکود عمیق است. به روز رسانی بیشتر در اقتصاد ایالات متحده انتظار می رود در اواخر این هفته زمانی که دولت موضوع را داده و در هزینه های مصرف کننده هفتگی بیکاری کمک برنامه ها و سفارشات کالاهای بادوام.

انرژی تجارت معیار آمریکا نفت خام تضعیف 31 سنت افزایش به $40.06 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. آن کاهش یافت و 9 سنت افزایش به $40.37 هر بشکه شنبه. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد از دست داد 22 سنت افزایش به $42.51.

دلار افزایش به 106.54 ین ژاپن از 106.53 ین در روز سه شنبه. یورو دلار هزینه 1.1316 از $1.1307.

___

AP کسب و کار نویسندگان الکس Veiga و دامیان J. Troise کمک کرده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن