به عنوان قیمت نفت غوطه انرژی زیان کار افزایش می یابد

جوک آغاز شده و به سرعت در رسانه های اجتماعی در مورد افرادی که به دنبال خرید یک بشکه یا دو تا از نفت پس قیمت خی

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

جوک آغاز شده و به سرعت در رسانه های اجتماعی در مورد افرادی که به دنبال خرید یک بشکه یا دو تا از نفت پس قیمت خیلی ارزان.

اما بی مهابا افت قیمت ها است هیچ خنده ماده برای افرادی که کار در بخش انرژی است. برای اولین بار در آمریکا قیمت نفت خام کاهش یافته است به قلمرو منفی و فروشندگان پرداخت شد خریداران به عرضه بیش از حد کردن دست خود را.

برخی از شرکت های نفتی باید اجاره تانکر برای ذخیره مازاد نفت و کارشناسان تخمین زده است که مخازن ذخیره سازی نفت را در رسیدن به ظرفیت حدود سه هفته.

"از سمت نفت این است که ویرانگر" گفت: Dan ویور, رئيس جمهور و مدیر اجرایی پنسیلوانیا مستقل نفت و گاز در ارتباط است. "این یک طوفان کامل. با تشکر از COVID-19 ما موفق به تغییر حدود 50 متغیرهای احتمالا تعداد زیادی بیشتر."

بسیاری از اعضای انجمن در حال کوچکتر خانواده-اجرا تولید کننده نفت. بافنده گفت: او را به صحبت کاربرانی که تا به حال به اخراج اعضای خانواده.

که "طوفان کامل" است که هرگز قبل دیده می شود جهانی shutdown با بیش از 3.6 میلیارد نفر در سراسر جهان مبارزه با کروناویروس با ماندن در خانه.

ترکیب که با جنبه های فنی از بازار معاملات آتی قیمت جنگ بین عربستان سعودی و روسیه و ناگهانی افت شدید تقاضا در میان عوامل دیگر — و نفت و گاز در بازار عمده صورت گرفت ضربه.

"جهان بوده است وارونه" گفت: جوانه Weinstein یک اقتصاددان و مدیر دانشیار متدیست جنوبی دانشگاه مگوایر انرژی موسسه.

رئیس جمهور تهمت توییتی که او "هرگز اجازه بزرگ ایالات متحده در صنعت نفت و گاز پایین" و به دستور وزیر انرژی دن Brouillette و وزیر خزانه داری استیون Mnuchin به ارائه کمک های مالی به این بخش است.

اشباع عرضه نفت خام ساختمان شده است برای برخی از زمان. در ماه فوریه در ایالات متحده تولید شده حدود 13 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است که در حدود 900,000 بشکه در روز در هفته گذشته.

اگر چه تهمت زده مقابله با اوپک و روسیه برای کاهش تولید 10 میلیون بشکه در روز Weinstein گفت که تقریبا به اندازه کافی برای جبران تقاضا.

در مارس 20 مارس آتی قرارداد نفت وست تگزاس اینترمدیت کاهش یافته است بیش از 100 درصد در یک روز, به عنوان خریداران پرداخت می شود و فروشندگان به محصول خود را دست. تولید کنندگان نیز در زمان ضربه به عنوان قیمت نفت نیز با کاهش به سطح دیده نمی شود پس از 1950s.

حدود 10 درصد از نفت جهان را تانکر در حال حاضر استفاده می شود به عنوان سازی برای عرضه بیش از حد. صنعت کارشناسان تخمین می زنند که حدود 40 میلیون گالن از عربستان سعودی نفت خام در حال رفتن به آمریکا است که اضافه خواهد شد به بیش از حد اندوختن.

"این خیلی بد" گفت: استفن مور یکی از بنیانگذاران کمیته به از بند باز کردن رفاه. "در این نقطه وجود دارد تنها یک چیز است که در واقع این صنعت و دوباره در حال اجرا و آن را به اقتصاد جهانی تا و در حال اجرا است."

Coronavirus مستند فرستاده مدعیان بیکاری فزاینده به 22 میلیون. پس از وزارت کار ایالات متحده شروع به ردیابی هفتگی تعداد مدعیان بیکاری در سال 1967 که کشف شده بود هرگز به بالاتر از 700 ، 000.

نفت و گاز طبیعی در ایالات متحده آمریکا نشان دهنده 5.6 درصد از نیروی کار ایالات متحده — که حدود 9.8 میلیون شغل با توجه به موسسه نفت آمریکا یکی از اصلی انجمن تجارت به نمایندگی از تولید کنندگان نفت و گاز پردازنده و توزیع کنندگان. بیش از دو ماه گذشته وجود داشته است ده ها هزار نفر از اخراج در تگزاس بیشتر در اکتشاف سمت کسب و کار Weinstein گفت.

هفته گذشته شرکت در تگزاس از جمله بیکر هیوز و هالی برتون اعلام کرد برنامه ای برای برش مورد 6400 شغل.

در لوئیزیانا که در آن نفت و گاز شامل 2 ٪ از دولت کل نیروی کار و تولید و خدمات شرکت ها در حال خونریزی شغل. اگر قیمت افسرده باقی می ماند برای یک زمان قابل توجهی دوره بسیاری از اپراتور مستقل می تواند در زیر وجود دارد می تواند یک شماره از ورشکستگی Weinstein گفت.

"این واقعی زشت در امریکا نفت پچ," او اضافه شده است.

جسیکا Towhey می نویسد: در آموزش و پرورش و سیاست انرژی برای InsideSources.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب