AP منبع: شانس MLB نمی خواهد بازی را افزایش می دهد در مبارزه با پول

توسط رونالد BLUMنیویورک (AP) — لیگ اصلی بیس بال ممکن است بازی در همه این سال پس از شکست در مذاکرات میان تیم ها

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1399

توسط رونالد BLUM

نیویورک (AP) — لیگ اصلی بیس بال ممکن است بازی در همه این سال پس از شکست در مذاکرات میان تیم ها و بازیکنان در انجمن در مورد نحوه تقسیم پول در یک فصل تاخیر coronavirus بیماری همه گیر.

دو روز پس از اتحادیه سر تونی کلارک اعلام اضافی مذاکرات بیهوده کمیساریای دفتر اطلاع بازیکنان' انجمن در روز دوشنبه که آن را نمی خواهد ادامه با یک برنامه مگر اینکه تهدید به اقدام قانونی توسط اتحادیه حل و فصل می شود.

این فقط آخرین افزایش می بارند توسط دو طرف در حال حاضر فکر کردن در مورد چانه زنی به جای نیروی کار قرارداد که در دسامبر منقضی می شود. 1, 2021.

"این فقط یک فاجعه برای ما بازی کاملا بدون هیچ تردیدی در مورد آن" بیس بال کمیسر راب مانفرد گفت: در طول یک ظاهر on ESPN که شامل سران دیگر عمده ایالات متحده در لیگ های حرفه ای. "این نباید اتفاق می افتد و این مهم است که ما پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن آن گذشته و بازی برگشت در زمین به نفع طرفداران ما."

کلارک بود با صدور بیانیه ای خبر داد و گفت: MLB: "از آن زمان به بازگشت به کار. به ما بگویید هنگامی که و که در آن." اتحادیه و سپس گفت: آن را تنظیم شکایت به دنبال اضافی اقتصادی اسناد و مدارک و پول خسارت است که می تواند در مجموع 1 میلیارد دلار یا بیشتر.

MLB خودداری کردند در حرکت های آینده اطلاع رسانی اتحادیه آن را اعلام خواهد کرد یک برنامه و یک تاریخ برای از سرگیری بهار آموزش اگر اتحادیه موافق به صرف ادعا می کند که MLB نقض مارس 26 توافق بین دو طرف و یا اگر اتحادیه توافق برای تسریع شکایت روش. MLB گفت وجود ندارد, یک راه حل اختلافات باقی خواهد ماند یک مانع برای شروع بازی.

MLB عمل شرح داده شد به آسوشیتد پرس توسط یک فرد آشنا با جزئیات صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اطلاعیه مجاز بود.

"بازیکنان منزجر که پس از غارت مانفرد صراحت گفت: بازیکنان و طرفداران است که وجود دارد خواهد '100%' یک سال 2020 فصل او تصمیم گرفته است برای رفتن به عقب در خود کلمه است و در حال حاضر تهدید به انصراف از کل فصل.," کلارک گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

"این آخرین تهدید است فقط یک نشانه است که لیگ اصلی بیس بال است مذاکره در ایمان بد از آغاز" کلارک اضافه شده است. "این همیشه در مورد استخراج اضافی کاهش پرداخت از بازیکنان است و این فقط یک روز دیگر و یکی دیگر از ایمان بد تاکتیک در جریان مبارزات انتخاباتی."

مانفرد گفت: پیش از هفته گذشته تازه کار, پیش نویس است که شانس یک فصل بود "100%."

"من می توانم به شما بگویم صراحت ما در حال رفتن به بازی لیگ اصلی بیس بال در این سال او گفت:" در ESPN پیش نویس پخش.

او معکوس و موقعیت خود را دوشنبه.

"من مطمئن هستم. من فکر می کنم وجود دارد خطر واقعی; و تا زمانی که وجود دارد هیچ گفت و گو است که خطر واقعی این است که رفتن به ادامه" مانفرد گفت: ESPN. "صاحبان 100% متعهد به گرفتن بیس بال عقب در این زمینه است. متاسفانه من نمی توانم به شما بگویم که من 100% مطمئن است که این اتفاق خواهد افتاد."

MLB ساخته شده است سه اقتصادی ارائه می دهد آخرین روز جمعه ارائه تضمین بازیکنان 70 درصد از حقوق خود را به عنوان بخشی 72-برنامه بازی آغاز ژوئیه 14 و افزایش مجموع به 80% اگر postseason به اتمام است.

بازیکنان قبلا ارائه دو پیشنهاد برگزاری موقعیت خود را که هیچ اضافی کاهش پرداخت شد قابل قبول فراتر از سرشکن حقوق برای سال 2020 است که آنها تا به حال به توافق در مارس 26. که توافق به نام برای بازیکنان برای به دست آوردن $170 میلیون در حقوق و دستمزد پیشرفت و تضمین خدمات اعتباری زمان اگر بازی ها در این سال است.

مانفرد تهدید کرده بود کوتاه تر برنامه شاید در حدود 50 بازی. این اتحادیه می تواند پاسخ با تشکیل پرونده شکایت که شنیده می شود توسط داور علامت Irvings استدلال بازیکنان باید پرداخت شود برای فصل 119 بازی آنها در ابتدا پیشنهاد شده است. اتحادیه اول طرح امر در حقوق نزدیک به 3 میلیارد دلار.

بازیکنان عصبانی هستند زیر پنج سال از تخت حقوق از دست رفته شکایت ادعا توله شیکاگو دستکاری زمان سرویس از ستاره سوم baseman کریس برایانت در نقض قرارداد کار و اتهامات چند تیم را به درستی نمی با استفاده از درآمد های حاصل که این اتحادیه به نام "تانک."

بازیکنان امید به دیدن اسناد جزئیات منطقه ای ورزشی شبکه' توافق با تیم مالی منافع MLB صاحبان RSNs و سرمایه گذاری املاک و مستغلات در مجاورت ballparks به علاوه MLB شرکت های وابسته مانند MLB Network, MLB پیشرفته رسانه ای و بم تکنولوژی. در طول یک شکایت آنها بپرسید Irvings به منظور تولید سند.

در مارس توافق دو طرف متعهد به "کار در ایمان خوب به عنوان به زودی به عنوان عملی شروع بازی و کامل کمال 2020 قهرمانی فصل و پس از فصل است که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر سازگار با" یک سری از مقررات.

غایب مانفرد رضایت این توافق گفت: فصل خواهد آغاز نشده مگر در مواردی که وجود دارد هیچ محدودیت های مسافرتی در آمریکا و کانادا تأثیر بازی بدون محدودیت در تجمع جرم در تمام 30 به طور منظم فصل ballparks و هیچ سلامتی یا خطرات ایمنی در بازی در مقابل هواداران در به طور منظم استادیوم. اما آن را نیز به شرطی که طرف "مورد بحث در ایمان خوب اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها در غیاب تماشاگران و یا در مناسب جایگزین خنثی سایت."

MLB گفت: این اتحادیه آن را از دست دادن اضافی $640,000 برای هر فصل به طور منظم بازی با هیچ دروازه درآمد و نمی خواهید به گسترش به طور منظم فصل گذشته هفت. 27 دلیل آن ترس از موج دوم coronavirus می تواند به خطر اندازد postseason زمانی که $787 میلیون از پخش درآمد به دست آورده است.

دو طرف همچنین باید باز مسائل بهداشتی و درمانی راهنمای عملیات آنها مورد بحث برای این فصل و آنها توافق کرده اند که به تغییرات به بازی فهرست و معاملات قوانین.

AP ورزشی نویسنده جو Reedy کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن