AP های منحصر به فرد: دالایی لاما به انتشار 1st آلبوم در ماه جولای

توسط MESFIN FEKADUنیویورک (اوپک) تاکید کرد در حالی که کار در یک بانک در نیوزیلند Junelle Kunin شروع به جستجو ب

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

توسط MESFIN FEKADU

نیویورک (اوپک) تاکید کرد در حالی که کار در یک بانک در نیوزیلند Junelle Kunin شروع به جستجو برای موسیقی زوج با آموزه از دالایی لاما برای آرام کردن خودش پایین و اجازه می دهد خودش را به تمرکز.

اما او نمی تواند آن را پیدا کنید آنلاین.

این زمانی است که نوازنده و تمرین بودایی پیشنهاد یک ایده برای دفتر عالیجناب دالایی لاما: بیایید یک آلبوم ترکیب موسیقی با مانتراها و شعارهای از رهبر معنوی تبت.

او مودبانه رد کرده.

اما در سفر به هند — که در آن Kunin می گوید او به طور معمول می شود یک فرصت برای دیدار با دالایی لاما — او پرسید: این بار نوشتن یک نامه و توزیع آن را به یکی از دستیاران خود را.

پنج سال بعد "دنیای درونی" متولد شده است. این آلبوم شامل تعالیم و مانتراها با دالایی لاما تنظیم موسیقی منتشر خواهد شد در جولای 6, او 85 تولد.

"من هرگز شنیده ام به او صحبت می کنند و مانند این. او واقعا خیلی هیجان زده بود ... او در واقع اقدام به توضیح به من چه مهم موسیقی است" Kunin گفت. "او خم به جلو و چشمان درخشان و انگشتان خود بودند مالش با هم و او (صحبت) در مورد چگونه موسیقی می تواند کمک به مردم در راه است که او نمی تواند; این می تواند فراتر از تفاوت و بازگشت ما به ماهیت واقعی و خوب ما دلی."

11-پیگیری پروژه منتشر خواهد شد در رابطه با همراه جزوه.

در سفر خود به هند در سال 2015 Kunin نوشت یک لیست از موضوعات و مانتراها او فکر خواهد بود برای این آلبوم و ضبط مکالمات با دالایی لاما برای "دنیای درونی." رهبر مذهبی بخواند مانتراها هفت بودا در این آلبوم بحث در مورد موضوعاتی مانند حکمت و شجاعت شفا و کودکان است. آهنگ "محبت" یکی از معروف ترین بودایی نماز بود که سه شنبه منتشر شد.

زمانی که Kunin به خانه بازگشت همسرش, ابراهیم, که همچنین یک نوازنده و تهیه کننده به او کمک کرد ایجاد موسیقی و برای تلفن های موبایل به منظور افزایش دالایی لاما پیام و قدرتمند کلمات.

Kunin گفت که اگر چه آنها کار کرده ام در این آلبوم برای پنج سال گذشته آن را احساس می کند بسیار مرتبط با انتشار آن را در حال حاضر.

"کل هدف از این پروژه این است که سعی کنید برای کمک به مردم. این یک بودایی پروژه آن را برای کمک به مردم هر روز مثل خودم حتی اگر من بودایی هستم," او گفت:. "پیام نمی تواند بیشتر تند و تلخ برای ما زمان اجتماعی, آب و هوا و نیاز به بشریت است."

خالص درآمد حاصل از فروش این آلبوم را به نفع ذهن و زندگی, موسسه و همچنین اجتماعی و عاطفی و اخلاقی یادگیری (یادگیری) بین المللی آموزش و پرورش برنامه توسعه یافته توسط دانشگاه اموری و دالایی لاما.

جایزه گرمی نامزد دریافت سه تار بازیکن آنوشکا شانکار باعث می شود ظاهر مهمان در این آلبوم بازی در "Ama لا" یک مسیر تجلیل از مادران است. شانکار گفت: دعوت به انجام این آلبوم بود "یک افتخار است."

او برای اولین بار ملاقات دالایی لاما به عنوان یک کودک با پدرش افسانه ای نوازنده Ravi Shankar.

برای آلبوم جدید او گفت: "آنچه که من داده بود یک قالب زیبا از (دالایی لاما) صدای صحبت کردن ... خیلی خاطره انگیز با او صحبت کردن. آن چنان روشن است که چه خلق و خوی است در مورد ... که این نوع از جریان کاملا به سادگی فقط به بازی بیش از آن کنید و سعی کنید به اضافه کردن یک موسیقی افزایش به کلمات او صحبت کردن."

ده ها تن از دیگر هنرمندان دعوت شده بودند به کمک در این پروژه در حالی که Kunin شوهر تا به حال نقش های متعدد از نواختن گیتار و سازهای کوبه ای درام و مصنوعی برنامه نویسی. Kunin شرکت-تولید آلبوم و افزود خواننده سه آهنگ از جمله "تصفیه."

او نوشت: پیانو بخشی از این مسیر با او در بیمارستان بستری مادر در ذهن در حال رشد بیشتر عصبی به عنوان coronavirus به سرعت در حال گسترش است.

"من واقعا فکر ما بودند رفتن به از دست دادن او را. و بنابراین من نوشت: آنچه که من می خواهم او را به احساس و شنیدن در زمان او در حال مرگ" Kunin گفت.

مادر او جان سالم به در برد اما هفته بعد Kunin برادرزاده درگذشت. و چون از COVID-19 محدودیت های او و خانواده اش نمی تواند انجام سنت از خواب در اطراف بدن خود را که به طور معمول دروغ در marae برای سه روز. در بالا از آن شوهر او در بازگشت به خانه در پایان این آلبوم به آن مهلت.

"(شوهر من) بود و گریه در این نقطه است که زمانی که الهام آمد برای تکمیل آهنگ 'تصفیه'" Kunin گفت:, و اضافه کرد که آنها اختصاص داده شده مسیر خود را به برادرزاده Izyah میکا Toli.

"و او به پایان رسید است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن