AP های منحصر به فرد: مهاجر کودکان و نوجوانان برگزار شد در ایالات متحده هتل ها و سپس اخراج

توسط NOMAAN تاجرهوستون (AP) — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بازداشت کودکان مهاجر به عنوان جوان به عنوان 1 در هتل

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

توسط NOMAAN تاجر

هوستون (AP) — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بازداشت کودکان مهاجر به عنوان جوان به عنوان 1 در هتل ها گاهی اوقات برای هفته قبل از فرستادن آنها به کشورهای خود تحت سیاست هایی که به طور موثر به تعطیل این کشور پناهندگی سیستم در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

یک پیمانکار خصوصی برای ایالات متحده مهاجرت و گمرک است که کودکان با توجه به سه همپتون مسافرخانه & سوئیت هتل در آریزونا و تگزاس و مکزیک, مرز, جایی که آنها هستند به طور معمول بازداشت و برای چند روز این سوابق نشان می دهد. هتل ها استفاده شده است نزدیک به 200 بار در حالی که بیش از 10 ، 000 تخت برای کودکان نشستن خالی در دولت پناهگاه است.

فدرال ضد قاچاق قوانین و دو-دهه-پیر دادگاه حل و فصل است که بر درمان کودکان مهاجر نیاز است که اکثر بچه ها ارسال می شود به پناهگاه احتمالی برای قرار دادن با خانواده و حامیان مالی. اما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر بلافاصله اخراج افرادی که به دنبال پناهندگی در آمریکا با تکیه بر بهداشت عمومی اعلام به کنار این قوانین است.

وکلا و طرفداران می گویند مسکن بدون همراه کودکان مهاجر در هتل ها در معرض آنها را به خطر تروما به عنوان آنها بازداشت و در مکان های طراحی شده برای نگه داشتن آنها و مراقبت توسط پیمانکاران با نامشخص اعتبار. آنها در حال به چالش کشیدن استفاده از هتل ها به عنوان بازداشت فضاهای تحت فلرس دادگاه حل و فصل.

"آنها به ایجاد یک سایه سیستم است که در آن هیچ پاسخگویی برای اخراج کودکان بسیار جوان" گفت: Leecia ولش, وکیل در سازمان های غیر انتفاعی مرکز ملی جوانان قانون است. "واقعا وجود دارد به اندازه کافی از کلمات برای توصیف آنچه ننگین مثال از قربانی کردن کودکان این است که برای پیشبرد heartless سیاست های مهاجرتی."

ICE تا حد زیادی کاهش یافته و به سوالات پاسخ دهد اما با اشاره به پیمانکاران به عنوان "حمل و نقل متخصصان" که "عدم اجرای قانون و کارکنان آموزش دیده برای کار با افراد زیر سن قانونی و به اطمینان حاصل شود که تمام جنبه های حمل و نقل و یا اقامت سازگار" با دادگاه حل و فصل. آن را نمی خواهد می گویند که آیا آنها مجاز مراقبت از کودکان حرفه ای و یا دریافت کرده اند FBI چک های پس زمینه.

در McAllen, وابسته به تکزاس, مردم در اسکراب اتاق به اتاق رفت و در چهارمین و پنجمین طبقه از همپتون مسافرخانه مراقبت از کودکان با توجه به روبرتو لوپز از غیر انتفاعی تگزاس, حقوق مدنی, پروژه. او راه می رفت از طریق هتل پنج شنبه, لکه بینی یک کودک کوچک نگه داشتن دروازه در یک راهرو به عنوان یک فرد بالغ در طرف دیگر بازی با او. لوپز گفت که او می تواند بشنود گریه می کند از حداقل یک کودک در راهرو.

پارک خارج شد بینام وانت سفید با سایه ها از کودکان و بزرگسالان قابل مشاهده از طریق ویندوز لوپز گفت. او نمی بینم آرم یا نشان برای هر دولتی در وانت یا در هتل.

سوابق به دست آمده توسط آسوشیتدپرس نشان می دهد همپتون مسافرخانه در McAllen شد استفاده می شود اغلب به بازداشت کودکان — 123 بار بیش از دو ماه است. دیگر هتل ها در ققنوس و ال پاسو.

هیلتون که صاحب همپتون مسافرخانه های تجاری در بیانیه ای گفت: سهشنبه که هر سه هتل بودند franchises و آن را اعتقاد بر این اتاق بودند رزرو به طور مستقیم با صاحبان آن. هیلتون نمی گویند که چگونه بسیاری از اتاق استفاده شده بود به بازداشت کودکان و یا چقدر هزینه اتاق.

"ما درک می کنیم این خواص استفاده شده است برای هدف مورد نظر خود را به صورت موقت اسکان برای مهمانان سفر بین محل" در بیانیه ای گفت:.

قلعه مهمان نوازی که عمل McAllen, هتل, گفت: آن را نمی دانید اتاق های آن می توان به بازداشت کودکان تا زمانی که آنها وارد شدند.

"ما در حال ساخت هر گونه اظهارات سیاسی یک راه یا دیگری با در نظر گرفتن در این گروه و ما احساس می کنیم که هر کسی به خصوص کودکان در چنین شرایط دشوار است که به عنوان امن و پاک کردن امکانات رفاهی و این چیزی است که هدف ما برای ارائه" یک شرکت در بیانیه ای گفت:. "در گفتگوهای ما با این گروه تماس با ما مطمئن شده اند که همه دولت فدرال و مقررات به دنبال داشت."

حداقل 2000 کودکان اخراج شده اند از ماه مارس زمانی که برگ برنده دولت اعلام کرد این امر به طور گسترده رد ورود به افرادی که به دنبال حفاظت در ایالات متحده دولت با اشاره به تهدید از coronavirus در گفتن آن را ندارد که منابع اجازه می دهد تا مهاجران به ماندن بگیرید.

آمریکا دارای بیشترین تعداد از تایید COVID-19 موارد و مرگ و میر در جهان است و این ویروس شده است ravaging مقدار از غرب و جنوب از جمله تگزاس' ریو گراند دره که در آن McAllen واقع شده است.

قبل از ماه مارس کودکان آمریکای مرکزی که عبور به ایالات متحده به تنهایی و به طور کلی ارسال به امکانات نظارت توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی. HHS امکانات خوابگاه و تحصیل و کودکان هستند با توجه به دسترسی به وکلا و به طور کلی قرار داده شده با خانواده و حامیان مالی. امکانات نیز مجوز توسط ایالات متحده که در آن آنها واقع شده است. فدرال ضد قاچاق قانون نیاز دولت به سرعت مراجعه اکثر کودکان به HHS.

در حالی که ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها گفت: از آن ساخته شده 1,564 دغدغه از کودکان بی سرپرست در مرز جنوبی در ماه ژوئن HHS می گوید از دریافت 61. CBP نمی گویند که چگونه بسیاری از کودکان در حال اخراج از حق دور که چگونه بسیاری از آنها فرستاده شده به هتل ها و یا چگونه مرز عوامل تصمیم گیری بین این گزینه ها و یا ارجاع به HHS. آژانس مراجعه کننده سوال در مورد هتل ها به یخ.

یخ گفت: آن را با استفاده از پیمانکار MVM, Inc. "به حمل و نقل تک افراد زیر سن قانونی به هتل ها و برای اطمینان از هر جزئی باقی می ماند امن و امن در حالی که در این مسکن موقتی است." MVM تا به حال قرارداد با یخ برای "خدمات حمل و نقل" تمدید 49 میلیون دلار در مارس 31, با توجه به فدرال قرارداد داده است. این شرکت کاهش یافته و به سوالات پاسخ دهد.

با توجه به MVM استخدام سایت آن را به دنبال "سفر دو زبانه جوانان مراقبت از کارگران" مستقر در ققنوس و McAllen به ارائه "فروتن مراقبت و خدمات به کودکان بی سرپرست و نوجوانان است." ارسال نمی کند و نیاز به مراقبت از کودک پس زمینه اما می گوید انتخاب متقاضیان داده خواهد شد و یک "دولت در زمینه بررسی است."

مرز سازمان و MVM انتقاد شده است و برای درمان آنها از کودکان مهاجر در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از جمله در مقیاس گسترده ای خانواده جداسازی در سال 2018 و بازداشت کودکان در کثیف ایستگاه های مرزی در تگزاس سال گذشته است.

دولت ارائه پرونده در بازداشت کودکان و نوجوانان اخراج در ماه های آوریل و ژوئن به یک تیم از وکلای مدافع منافع کودکان مهاجر تحت فلرس توافق رسید و در سال 1997. سوابق ممکن نیست در دسترس است.

از همتون کاروانهایی در McAllen, El Paso و فینیکس استفاده شد 186 بار. دیگر هتل ها به نظر می رسد در پرونده که نشان می دهد که 169 کودکان بازداشت شدند در هتل با چند باقی می ماند.

حداقل دو 1-ساله برگزار شد برای سه روز. اما برخی از کودکان از جمله 3 تا 5 ساله بازداشت شدند و به مدت دو هفته یا بیشتر طول بکشد. یکی 5 ساله بازداشت شده بود به مدت 19 روز در McAllen هتل.

سوابق نشان می دهد که کودکان نمی شد به همراه پدر و مادر اما نمی گویند بیشتر در مورد شرایط خود را به عبور از مرز. در گذشته برخی از کودکان بسیار جوان شده اند, مسن, خواهر و برادر یا دیگر بستگان. دیگران فرستاده شده توسط پدر و مادر در انتظار دادگاه خود خرما در اردوگاه های پناهندگان در مرز ایالات متحده و مکزیک با امید آنها قرار داده خواهد شد با بستگان.

Karla وارگاس, تگزاس, حقوق مدنی, پروژه, وکیل به نمایندگی از 13 سال که بازداشت شد در یک هتل و بعد از اخراج به ال سالوادور. وارگاس گفت: مرز عوامل را نمی گوید این ایالات متحده است که آنها را دستگیر کرده و دختر خود را. کسی که عبور از مرز با دختر بچه به نام مادر.

"فرزندان ما با آنها صحبت کردم می گویند وجود دارد که کودکان دیگر در هتل" وارگاس گفت. "ما می دانیم که وجود توده های کودکان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن