Anubhavati را 'سبد طلایی' رسیدن به نیازمندان

فارغ التحصیلان گروه از سنت جوزف مدرسه ارائه مواد غذایی به صورت روزانه شرط و بهداشتی کارگران میسور/Mysuru: در ح

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

فارغ التحصیلان گروه از سنت جوزف مدرسه ارائه مواد غذایی به صورت روزانه شرط و بهداشتی کارگران

میسور/Mysuru: در حالی که 21 روز مستند شامل جامعه گسترش Coronavirus اعلام شد, آن را تا به حال برخی از پیامدهای. پزشکان مشغول این حرفه ای رو به کار از خانه (WFH) در میان کودکان بی قرار به عنوان یک نتیجه از مدارس تعطیل کارآفرینان مصرف شد یک ضربه به کسب و کار کاهش بود و همچنین دستمزد روزانه و کارگران مهاجر بودند که در از دست دادن در این ناگهانی به نوبه خود از وقایع. در حالی که برخی از آنها گرفتن سود با دولت برنامه های چند نفر دیگر که هیچ آگاهی در مورد طرح یا نمی شد به منظور تلاش شد برای مواد غذایی است.

در میان همه این سنت جوزف مدرسه, Jayalakshmipuram, Mysuru دسته ای از سال 2000 تا به حال مجازی مراسم در WhatsApp. با تشکر از قدرت اینترنت تقریبا 200 نفر از دانشجویان که دسته رو وصل در طول مستند دوره است. پس از هیجان اولیه از جلسه با دوستان طولانی از دست داده ابتلا در خانواده و کار به روز رسانی بحث های دسته ای متوجه شدم که آنها بسیار متنوع skillset اعم از آن, بازاریابی, حقوقی, پلیس, پزشکان, CAs, معلمان, خانه سازان به کارآفرینان است.

بحث به زودی منحرف به آنچه که آنها می توانند انجام دهند این گروه تولیدی و در نتیجه 'Anubhavati' تشکیل شد. اعمال نفوذ هر قدرت و skillset در گروه ظرف دو روز یک تیم هسته ای تشکیل شد ابتکار به ارائه مواد غذایی برای دستمزد روزانه کارگران و بهداشتی کارگران تصور می شد پول هم مخلوط و در این پروژه اجرا شده است.

این گروه همراه با برخی از خانواده خود و دوستان نزدیک' کمک های کنار هم قرار دادن مواد غذایی کیت به نام 'سبد طلایی' حاوی برنج Ragi, پخت و پز, روغن, گندم, آرد, in tights دال و نمک.

این گروه رو به کار به سرعت. برخی بودند که در حال حاضر درگیر در چندین طرح های اجتماعی کمک به شناسایی مناطق که در آن مواد غذایی عرضه شد بیشتر مورد نیاز است.

برخی از کار لازم برای عبور و مصوبات برخی از مرتب کردن لوازم و تحویل برخی ارائه شده برای ایمنی دنده و برخی رفت به این مناطق برای انجام تحویل واقعی به مردم است.

در همه 225 خانواده های نیازمند و حمایت می شدند از طریق این علت است. آن را در زمان 48 ساعت برای گرفتن ایده از مفهوم به واقعیت و ابتکار عمل موفق است.

این اثبات شده است که هنگامی که مردم گرد هم می آیند آنها می تواند تاثیر بسیار زیادی را به جامعه است. تنوع این گروه بزرگترین قدرت – آن را در زمان های گوناگون مجموعه ای از ایده های, قابلیت های, مهارت های حرفه ای تماس با ما و مردم به اجرا در هیچ زمان. و تنها اتصال به کل این گروه این بود که آنها تا به حال تمام کردن همان مدرسه 20 سال پیش!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب