سالانه کارسون جاده نژاد لغو شد با توجه به COVID-19

Coronavirus ادعا کرده است یکی دیگر از رویداد ورزشی.جان کارسون جاده مسابقه یک چهارم جولای اصلی در شهر برگزار خو

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

Coronavirus ادعا کرده است یکی دیگر از رویداد ورزشی.

جان کارسون جاده مسابقه یک چهارم جولای اصلی در شهر برگزار خواهد شد در این سال با توجه به همه گیر نژاد مدیر باب سالیوان تایید یکشنبه.

مسابقه آغاز شد و در اواخر دهه 1960 و بوده است به نام John Carson مسابقه جاده از سال 2008. در این مسابقه است که پس از جان کارسون یک ستاره چلمزفورد بالا دونده که کشته شد در یک غم انگیز تصادف قطار در طول آموزش اجرا با هم تیمی های خود در سال 2007. مسابقه در صدر 1,000 مانكن در سال 1997 و پس از تکامل به یکی از منطقه بزرگترین مسابقات جاده.

ثبت نام برای محبوب نژاد افزایش یافت, بالاتر از 2000 بسیاری از بار. در سال 2013 بزرگترین میدان برای کارسون نژاد در زمان به Parkhurst جاده که 2,231 دونده پایان رسید 2 مسیر مسابقه. مسابقه نیست منحصر به فرد فقط به دلیل آن را به اجرا در تعطیلات و ویژگی های هزاران نفر از دوندگان در تمام سنین و اندازه های مختلف.

چلمزفورد چهارم ژوئیه رژه شرح زیر در این مسابقه و هزاران نفر از تماشاگران خط شمال جاده به تشویق دوندگان ساخت اجتماعی فاصله غیر ممکن است.

"ما در حال رفتن به کیسه آن را تا سال آینده" سالیوان گفت. "این یک کمی بد شانسی. آن نامطلوبمان. کل محیط زیست فقط بیش از حد (در این دوران). وجود دارد 50,000 افرادی که برای رژه. این فقط حس را ندارد. سال بعد از آن خواهد بود که بسیار بهتر است. آن را به ما می دهد یک سال دیگر به قطار است."

به طور معمول برنامه های کاربردی برای مسابقه منتشر شد در اوایل ماه مارس. سالیوان برگزار شد در این سال به عقب پس از گزارش تایید شد که coronavirus رسیده بود ایالات متحده پس بدون بازپرداخت خواهد شد که صادر می شود.

اگر چه کارسون نژاد به آمریکا در این بخش به عنوان آتش بازی و رفتن به ساحل سالیوان گفت: "مردم درک" تصمیم به لغو این مسابقه این سال است.

لوئیس Serafini از برایتون بود که مردان برنده در سال 2016 2017 و 2018. دانیل کورتیس از Ellsworth مین برنده بود در تابستان گذشته در زمان 8 دقیقه و 54 ثانیه است. مردان رکورد 8:50 تنظیم شده است توسط سه دونده. سابق لوول بالا ستاره دونده برایان گاگنون (2011) و جف Veiga (2013 و 2014) را برنده این مسابقه در حالی که سابق UMass Lowell standout روبن Sanca اسیر 2009 و 2012 حوادث.

کاترینا کوگان کمبریج مجموعه ای از زنان خوانده شده را علامت 9:54 در سال 2018 است.

یک جایزه نقدی 1000 دلار تعلق می گیرد به مردان و زنانی که شکستن سوابق مربوطه. مسابقه معمولا برگزار شد سوزان شرایط با وجود 9:30 صبح شروع می شود. دوندگان می توانید تعداد در حال squirted با آب از برخی از دوستانه تماشاگران در جاده شمال. و آب متوقف شده است سرنشین دار چندین بار توسط لوول را Micky Ward, سابق بوکس جهان قهرمان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن