سالانه Ayer شهر انتخابات برای شنبه

AYER – با کروناویروس باعث تعویق دو ماه پیش در این سال سالانه شهر انتخابات برگزار خواهد شد در روز سه شنبه.این A

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

AYER – با کروناویروس باعث تعویق دو ماه پیش در این سال سالانه شهر انتخابات برگزار خواهد شد در روز سه شنبه.

این Ayer هیئت Selectmen رای دادند در مارس 30 به حرکت می کند گفت: انتخابات از اصل آن تاریخ مارس 27 روز سه شنبه در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. نظر سنجی هنوز هم می شود باز از 7 صبح تا 8 بعد از ظهر در سالن شهر هر چند کسانی که نگران رای گیری در فرد می تواند درخواست غیابی تا دوشنبه در ظهر.

همانطور که برای انتخابات خود را هفت امتیازهای هستند تا برای انتخابات ریاست بلامنازع. آنها عبارتند از هیئت Selectmen معاون صندلی Jannice Livingston, کمیسر وجوه اعتماد Stephen Slarsky بگذار ریچارد Skoczylas برنامه ریزی رئیس هیئت مدیره جفری Tillotson برنامه ریزی عضو هیئت مدیره ناتان شاه تخته بهداشت صندلی پاملا Papineau و Ayer-Shirley منطقه مدرسه منطقه کمیته صندلی میشل گرنجر. همه کسانی که نامزد هستند در حال اجرا به تکرار سه سال مدت است.

شش شهر و بخش را باز اسلات با تازه واردان در انتخابات. آنها عبارتند از: جرالد Amenta و اسکات Copeland که هر دو در حال اجرا برای تبدیل شدن به پارک کمیسیون سوزان کندی و شارون Slarsky به دنبال تبدیل امنا برای Ayer کتابخانه های عمومی, یوسف لئون به دنبال پیوستن به Ayer-شرلی مدرسه منطقه ای کمیته های منطقه ای و جانت Providakes به دنبال پیوستن به سازمان مسکن.

نیز وجود دارد یک سال مدت به عنوان یک پارک کمیسر کاملا باز برای نوشتن در, نامزد, در انتخابات, در حالی که یک باز سه سال مدت به عنوان یک ارزیاب نیز باز برای نوشتن در نامزد در انتخابات. پارک کمیسر و کتابخانه امانت مواضع هر دو به مدت سه سال شرایط منحصر به فرد منطقه مدرسه کمیته حافظه است که برای یک سال مدت و مسکن قدرت و موقعیت است برای یک دوره پنج ساله.

در این سال انتخابات نیز رای گیری سوال پرسیدن ساکنان اجازه برای تاون برای اصلاح جامعه و حفظ قانون برای افزایش مجاز اضافه بر ملک از 1 درصد به 3 درصد است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب