آنچه همه درباره چادر مسافرتی می گویند اشتباه است و چرا

به یک فروشگاه کوهنوردی و ماجراجویی بروید و بخواهید که برایتان چادر را نصب کنند تا یاد بگیرید، چگونه در یک مکا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به یک فروشگاه کوهنوردی و ماجراجویی بروید و بخواهید که برایتان چادر را نصب کنند تا یاد بگیرید، چگونه در یک مکان باز این کار را انجام دهید. یکی از مدل ها، به شیوه اتوماتیک است و تنها کافی ست با توجه به فریم ها و پایه ها، چادر را به راحتی باز و نصب کنید. اما هر کدام از جنس ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که لازم است پیش از خرید، در این باره بیشتر تحقیق کنید. ابعاد و وزن چادر های مسافرتی هم دارای تنوع است. پنجرهها باید دارای محافظ باشند تا از ورود حشرات جلوگیری کنند. چادرهای سه فصلی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند اصولا این چادرها در بهار و تابستان و پاییز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی آن ها به شکلی هست که از پنجره های توری برای رد و بدل کردن هوا و جلوگیری از ورود حشرات استفاده شده است. با در نظر گرفتن تعداد همسفر ها می توانید چادر خود را انتخاب کنید. این نوع چادر از نظر سرهم بندی و برپایی بسیار آسان می باشد. البته توجه داشته باشید که این ظرفیت ها در حالت درازکش و نشسته تفاوت دارند. Th is da​ta was g enerated wi᠎th G SA  Co nten​t  Generator DEMO.

البته اکثر چادر های مسافرتی ساک دارند و یا به صورت کوله پشتی هستند که حمل آن ها را راحت تر می کند. برخی نازک تر و برخی ضخیم تر هستند. در طی سالیان اخیر برخی از تولیدکنندگان انواع مختلفی از چادر تونلی را تولید کردهاند . شاید برای برخی خرید چادر مسافرتی ارزان در اولویت باشد و برای برخی دیگر کیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. گیره و میلههایی که از فایبرگلاس تولید شدهاند در چادرهای با قیمت پایین نصب میشوند که نسبت به دو نوع دیگر قیمت کمتر، وزن بیشتر و دوام کمتری دارند. ضخامت پارچه این چادرها بیشتر شده اما تهویه کمتری نسبت به چادرهای سه فصلی دارند. وجود پنجره روی چادر موجب میشود تا نور کافی به داخل چادر بتابد و همچنین باعث تهویه هوا میگردد. اگر قصد کوهنوردی یا طبیعتگردی دارید، چادر مسافرتی از مهم ترین تجهیزات سفر شما است. چادر مسافرتی یکی از ملزومات سفر است که انواع گوناگون و ویژگی های متفاوتی دارد. فروش چادر کوهنوردی , قیمت چادر کوهنوردی ارزان , چادر کوهنوردی ایرانی , چادر عصاییفروش چادر کوهنوردی، قیمت چادر کوهنوردی ارزان - چادر کوهنوردی ایرانی - چادر عصایی طراحی، دوخت و فروش انواع چادر مسافرتی، کوهنوردی و عصایی در سایزهای مختلف طبق سفارش مشتری پذیرفته می شود.

Th is post has been creat ed wi th t he he lp  of G SA C​onte nt Generator Dem ov​er si on .

باید گفت اغلب، چادر های اتوماتیک فروش بیشتری در مقایسه با نوع دیگر چادر دارند چون سریع و به راحتی نصب می شوند و تنها چند دقیقه برای برپایی آن زمان لازم است. ↑ «تجاری کردن یک گونه منحصر بفرد/ تبلیغات سایت خارجی برای فروش "سمندر"! برای خرید چادر مسافرتی، موارد زیادی را باید مد نظر قرار دهید. جنس چادر مسافرتی، از اصلی ترین نکات کاربردی است که باید در خرید مد نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید چادر مسافرتی باید مد نظر قرار دهید، ظرفیت آن است. جنس میله های چادر مسافرتی انتخابی شما در وزن آن تاثیر بسیار مستقیمی دارد، اصولا چادرهای میله ای از جنس فلز، آلومینیوم، فایبر گلاس و PVC ساخته می شوند. چادرهای مسافرتی عصایی، ظرفیتهای مختلفی دارند. چادر های مسافرتی توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. ظرفیت چادر ها متفاوتند و ۴ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ نفر و حتی نوعی هم با ظرفیت ۲۰ نفره موجود است.

میله های فلزی و آلومینیومی در برابر فشار باد بسیار مقاوم بوده اما این نکته بسیار مهم است که ضد زنگ باشند تا از زنگ زدن میله ها در برابر محیط های مرطوب جلوگیری نمایند. برای چادر زدن در جنگل، چند نکته را در نظر داشته باشید؛ اول این که درختها در شب دی اکسید کربن تولید میکنند، بنابراین احتمال دارد با چادر زدن زیر آن مسموم شوید پس سعی کنید در محیط بازتر و دور تر از درختا، چادر را برپا کنید. این را هم در نظر داشته باشید که معمولا چادر های اتومات سبک تر هستند. ناصرالدینشاه هم که از وزرای مستقلالرای دیوانی هراس داشت، بیتمایل نبود کسی از عمله خلوت شاهی را در این مقام والا ببیند. این مورد از انواع چادر مسافرتی به نام چادر ژئودسیک که یک اصطلاح ریاضی است، می باشد. یکی از معیارهای مهم در انتخاب چادر مسافرتی جنس آن می باشد که در کیفیت و هزینه آن نیز بسیار تاثیر گزار است پس به بررسی جنس پارچه و جنس میله به صورت جداگانه می پردازیم. اصولا در تولید چادرهای مسافرتی از جنس برزنت، نایلون، پلی استر، PVCو پلی یورتان با روکش UPV استفاده می شود که پارچه های پلی استری تنفس پذیری بالایی دارند اما پارچه های برزنتی فاقد تنفس پذیری هستند. ᠎C᠎onte nt was g en᠎erated ​with t᠎he ᠎help of G​SA C onte nt G enerat᠎or DEMO.

آخرین مطالب