تجزیه و تحلیل: NFL بازی خواهد کرد پس از بازی پشتیبانی/فشار اعمال شده

بری WilnerAP طرفدار فوتبال نویسنده اسمش را پشتیبانی می کند. تماس با آن فشار. با این حال شما آن را توصیف NFL در

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

بری Wilner

AP طرفدار فوتبال نویسنده

اسمش را پشتیبانی می کند. تماس با آن فشار. با این حال شما آن را توصیف NFL در حال رفتن به آن را دریافت کنید در مورد بازی کردن بازی ها در برنامه.

و محرومیت یک شکست در بازگشایی آمریکا در طول coronavirus همه گیر نشان می دهد بر روی بروید.

عاقلانه NFL گرفته گام های کودک نسبت به برخی از مرتب کردن بر اساس ظاهر ، آن را نقل مکان کرد به آرامی اجازه می دهد تعداد کمی از پرسنل تیم برای بازگشت به باشگاه امکانات. این اصل دارای منع سفر با تیم و لیگ پرسنل در حالی که قادر به از راه دور انجام کسب و کار ورزشی: رایگان آژانس پیش نویس صاحبان جلسات.

انجام offseason برنامه های تمرین عملا چندان ایده آل نیست ولی ارزشمند است.

NFL پزشکی کارکنان در رابطه با مقامات بهداشتی در سراسر کشور گرفته است ایمنی-روش اول که تا کنون در خدمت این لیگ هست.

"من فکر می کنم اساس آن پزشکی است و آنچه در جامعه پزشکی است که به ما می گوید:" تروی وینسنت لیگ معاون اجرایی رئیس جمهور از فوتبال ، "ما باید به این حق. و ما در حال بیرون آمدن از فاز یک و رفتن به فاز دو و ما باید برای نشان دادن عموم مردم و بازیکنان است که ما پروتکل ها و روش های ما, ما می توانیم حالا ما نمی تواند شکست.

"ما واقعا در نظر گرفتن یک رویکرد مسئول روزانه; آن است که تغییر روزانه. من می خواهم بگویم که مسیر چرا مکث چون ما هنوز در حال یادگیری و ما باید حق آن را دریافت."

اما پرسش بزرگ در حال آمدن است. از پخش شرکای. از شهرداری دولت ها و حتی بالاتر است. از حامیان مالی. از بازیکنان. از طرفداران.

و بله از داخل به خصوص از برخی از صاحبان که آن را دوست دارم یا نه از پایین به بچه ها خط.

به عنوان احتمالی برنامه های ساخته شده برای بازی در خالی استادیوم یا عقب هل دادن برنامه و سوپر باول شاید حتی فراتر از مارس — و یا حتی برای بازی در خنثی سایت, مطمئن, NFL هیچ برنامه ای برای بازی نیست.

لیگ اصلی بیس بال فصل و در مرحله پلی آف جام استنلی نامشخص باقی می ماند تلاش فرو رفته در هر دو پولی نارضایتی و یا لجستیکی morasses. حداقل NFL تا به حال هم در کنار آن تا کنون, اما یک سپتامبر. 10 راه اندازی به صورت فصل به طور منظم نیست که دور.

این شبکه های تلویزیونی نمی تواند بیشتر سرمایه گذاری در فوتبال حرفه ای خود را بر روی امواج رادیو و تلویزیون. زنده ورزشی, برنامه نویسی در حال حاضر نگاه تقریبا به عنوان ضروری به جای به سادگی به عنوان سرگرمی. که در آن NFL پادشاه است و هیچ چیز دیگری در ورزش می آید نزدیک.

همان چیزی که در سطوح محلی که در آن تیم های رادیویی تخفیف ویژه سودآور و تبلیغ رسیدن به یک سگمنتال مخاطبان آنها طمع به چیزی داشتن.

با بسیاری از ملت بازگشایی کسب و کار است که بهره مندی از NFL بازی در خود جوامع وجود خواهد داشت افزایش اضطراب در آن شهرداری است که کسانی که در بازی رخ می دهد.

حتی اگر طرفداران منع یا محدود در استادیوم های ورزشی, کافه ها و رستوران ها است که تهیه کردن به طرفداران می تواند باز امیدوارم اطاعت اجتماعی فاصله پروتکل های.

کسانی که از طرفداران و به خصوص آنهایی که درگیر شدن در فوتبال فانتزی یا شرط به طور مستقیم در بازی رقم به حمایت از همه به NFL چوب به برنامه های خود را تا آنجا که ممکن است منطقی.

در حالی که بازیکنان باید اصرار بر سالمترین محیط برای بازگشت به تمرین و در نهایت به بازی کردن آن را دشوار است به این باور اکثریت قریب به اتفاق آنها حتی در نظر گرفتن احتمال هیچ 2020 فصل است. NFL مشاغل کمتر از هر تیم دیگر و صرف اساسا 20 ماه دور از میدان عمل برای بسیاری از می تواند ویرانگر باشد.

نه به ذکر است کیفیت فوتبال ما می شود تماشای پس از یک وقفه.

به طور طبیعی هیچ کس نمی گفت NFL باید در blinders و ادامه یکسره در برنامه کاری وینسنت و رئیس کمیسیون راجر Goodell را روشن ساخته اتفاق نمی افتد.

دوباره لیگ به نفع تقویم — و محبوبیت این لیگ است که اجازه می دهد آن را به کشش بازی به بهار آینده بدون از دست دادن قابل توجهی از مخاطبان و یا توجه است.

اشتباه نکنید ، آن تماس پشتیبانی تماس بگیرید و یا آن را فشار آن را در آینده برای امریکا شماره 1 ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب