تفریحی صنعت شیپور برای بقا

به دنبال محرک فوری به بادبان را از COVID-19 تاثیر میسور/Mysuru: هندی انجمن تفریحی پارک ها و صنایع (IAAPI) یک a

توسط ATSHNEWS در 10 اردیبهشت 1399

به دنبال محرک فوری به بادبان را از COVID-19 تاثیر

میسور/Mysuru: هندی انجمن تفریحی پارک ها و صنایع (IAAPI) یک apex بدن به نمایندگی از منافع پارک های تفریحی, پارک, پارک آب و تفریحی در محیط داخلی مرکز در هند به دنبال فوری بسته محرک اقتصادی برای صنعت سرگرمی به بادبان را از COVID-19 تاثیر آن را به عنوان تولید حدود 80000 مستقیم اشتغال و کمک به دولت و خزانه داری به طور قابل توجهی.

صنعت سرگرمی به شکل یک بخش عمده ای از زیرساخت های اجتماعی و نقش حیاتی در ساختن کشور به عنوان آن ارائه می دهد فعال, هوای آزاد, تفریح و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان, جوانان و خانواده ها از متوسط و پایین طبقه متوسط و اقشار جامعه است.

طبق مشورتی صادر شده توسط Heeralal Samariya, IAS, وزیر, وزارت, کار و اشتغال, دولت هند, IAAPI درخواست کرده است تمام اعضای آن به خاتمه کارکنان و به پرداخت دستمزد و حقوق دائم و قراردادی کارگر بدون هیچ گونه کسر برای ماه مارس سال 2020 ادامه خواهد داد به انجام این کار تا مستند دوره است.

آجی سارین, رئیس, هندی, انجمن تفریحی پارک ها و صنایع (IAAPI) گفت: "به عنوان یک مسئول در صنعت ما درک می کنیم احترام و حمایت از این تصمیم دولت و نهادهای محلی در محدود کردن گسترش COVID -19 و تمام پارک های تفریحی بسته شده اند. بنابراین با در نظر گرفتن همان انجام کسب و کار در یک محیط تبدیل به یک نگرانی عمده و صنعت است و در حال حاضر تلاش خود را برای زنده ماندن است."

"صنعت خود را از دست داده بزرگترین قله فصل (فصل تابستان) که تولید حدود 45% به 55% EBITDA و خواهد بود به دنبال طولانی کردن فصل. پس از مستند های تفریحی صنعت خواهد بود بیشتر نهفته از خانواده ها برای جلوگیری از رفتن به محل شلوغ و سفر محدود خواهد شد به عنوان صنعت ما جذب کودکان و نوجوانان, جوانان و خانواده در اعداد بزرگ است. هند صنعت amusement تلاش در 75% بازدید کنندگان از متوسط و پایین طبقه متوسط و اقشار جامعه خواهد شد که تحت تنش های فوق العاده ای پست-مستند" او مشاهده شده است.

با توجه به تعلیق عملیات به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر تفریحی پارک صنعت در حال اجرا است سرمایه در گردش و پیدا کردن آن دشوار است برای دیدار با تعهدات مالی خود را مانند حقوق کارکنان پیشبرد مالیات GST, PF, ESI و دولت دیگر عوارض بهره وام پرداخت قسط است و در آستانه سقوط. از این رو این صنعت به دنبال فوری اضطراری تصمیم به نجات و دریانوردی کل صنعت سرگرمی از غالب آشفته محیط زیست است.

تنها راه این می تواند اتفاق می افتد این است که با کاهش ثابت هزینه های عملیاتی قابل توجهی در این مدت فوری تا مصرف در بخش پرش به عقب و فعالیت های اقتصادی زنده به این صنعت یکی از مهم بازیکنان در صنعت گردشگری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب