آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آری، چه کسی میتواند در دنیای امروز انگلیسی بلد نباشد و به نقص‌ نخورد؟ بایستی انگلیسی دانست! گویش انگلیسی

توسط مدیر سایت در 26 خرداد 1402

آری، چه کسی میتواند در دنیای امروز انگلیسی بلد نباشد و به نقص‌ نخورد؟ بایستی انگلیسی دانست!
گویش انگلیسی چیست؟

انگلیسی یک زبان بسیار بی آلایش و شیرین میباشد و اکثری از مشقت های گویش های دیگر مثل فرانسوی، عربی، فارسی و یا این که چینی را ندارد. به عنوان مثال، در انگلیسی، با داشتن 12 فرصت (Tenses)، چیزی به اسم صرف فعل عدم وجود (یکی از دو گزینه جزئی داراست) و این عمل را بسیار بی آلایش می نماید. این در حالیست که برای هر فرد در هر مجال، از جمله زبان فارسی می بایست به طوری متعدد اظهار‌کرد گردد: میروم، می روی، می رود، ... رفتم، رفتی، رفت، ... . کلمات زبان انگلیسی بی آلایش میباشد و برای تلفظشان ضوابط مشقت نیست. به عنوان مثال در فارسی، در‌صورتی‌که فرد فارسی زبان نباشد، برای تشخیص فتحه، کسره و ضمه مشقت بار میباشد. یا این که در گویش فرانسه، الفبای ترکیبی اصوات خاصی دارا‌هستند و با ترکیبات نو تلفظ ها مختلف و طاقت فرسا خیس می‌شود.

گویش انگلیسی متشکل از لغاتیست که با آرایشی خاص (گرامر انگلیسی) در کنار یکدیگر قرار گرفته و جابجایی داده ها را میسر می نماید. در هیبت های گفتاری و شنیداری، تلفظ انگلیسی نیز اضافه می گردد. همگی ما نیاز به یادگرفتن زبان انگلیسی داریم.
چطور می بایست گویش انگلیسی مان را تقویت کنیم؟

به طبع برای تقویت زبان انگلیسی تان، می بایست منطقه های متفاوت و مهارت ها را بهتر بشناسید و به طور مقطعی با دقت به سطح تان استارت به حافظه گیری نمایید. بهتر میباشد که اجزای گویش را به صورت جدا نیز آیتم پژوهش قرار دهید. مثلا، با یادگرفتن گرامر انگلیسی می‌توانید جان نو ای به ساختارها و مفاهیمی که از روی آنها ایجاد میگردند بدهید.

با کمپانی در انتخاب سطح گویش، میتوانید در عصر مطلوب تان کمپانی فرمایید و به ترتیب سطح های مبدی، میانگین و توسعه یافته را بگذرانید. یادگرفتن لغت ها انگلیسی را صحیح مثل دستورزبان مدام به طرز صحیح پیش بگیرید. سوای لغت ها به طور تقریب شغل به جایی نمی برید.

از‌آن‌جا‌که این گویش در اقصی نقاط جهان کلام می‌شود، با زبان های مختلفی تلفظ سده که هرمورد خصوصیت های منحصربفرد خودشان را دارا‌هستند. زبان نیو انگلیسی با گویش بریتانیایی، اسکاتلندی، ایرلندی، امریکایی، استرالیایی و نیوزلندی هرمورد تفاوت های ریز و درشتی دارااست. یک زبان آموز تحت عنوان یک مستمع، می بایست مجموع این زبان ها را فهم نماید. البته تحت عنوان یک گوینده، خوب میباشد به یک زبان و آن هم با رعایت استانداردهایش حرف نماید. فراگیری تلفظ انگلیسی را ملاحظه کنید.

سطح ها زبان انگلیسی

طبق CEFR، یا این که چهارچوب مشترک مرجع آموزشی زبان های اروپایی، شش سطح از تازه کار تا توسعه یافته وجود دارااست. در هر سطح، موضوعات متداولی وجود داراست که هر تالیف کننده با پژوهش ها خویش این لیست را در یک مرجع (از جمله کتاب آموزشی لغت ها) ارایه می نماید. این شش سطح عبارتند از:

سطح A1 یا این که استارت کننده

سطح A2 یا این که تازه کار

سطح B1 یا این که پیش میانگین

سطح B2 یا این که فوق میانگین

سطح C1 یا این که توسعه یافته

سطح C2 یا این که حرفه‌ای
برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا آغاز کنیم؟

برای اخذ مشورت کردن، نرم افزار و ارشادوراهنمایی، می‌توانید با آکادمی گویش اکسیر در تماس باشید:

آخرین مطالب