در میان تظاهرات مغلوب ساختن پیشی جستن از جنگ و انتخاب مجدد

توسط جاناتان LEMIRE جیل COLVIN و آلن SUDERMANواشنگتن (AP) — استقبال از زبان رویارویی و جنگ رئیس جمهور دونالد م

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

توسط جاناتان LEMIRE جیل COLVIN و آلن SUDERMAN

واشنگتن (AP) — استقبال از زبان رویارویی و جنگ رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه اعلام کرد خود را به "رئيس جمهور از قانون و نظم" و از نشانه های او خواهد سهام خود را از انتخاب مجدد بر متقاعد کردن رای دهندگان خود را قوی رویکرد از جمله استقرار نیروهای ایالات متحده برای شهرستانها ایالات متحده بود موجه در زمان ملی التهاب و ناآرامی های نژادی.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده خود را در باغ گل رز اعلامیه به صدا از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی پاکسازی مسالمت آمیز معترضان از پارک در مقابل کاخ سفید است. آن را ایجاد یک تقسیم صفحه نمایش برای سنین با منتقدان گفت: رئیس جمهور بود و تعمیق اختلافات در زمانی که رهبری بسیار مهم بود برای کمک به متحد کردن کشور شکسته.

رئیس جمهور پرقدرت تبدیل به یک حزبی استقرار بود یادآور آمریکا-مقابل-آنها شعارهای او اغلب استفاده می شود زمانی که تحت فشار از جمله در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. او در پاسخ به خشونت با یک رشته از پلاریزه توییتهایی یکی کاملا تخمگذاری سیاسی خبر با تأکید بر رویکرد از روز انتخابات.

"نوامبر 3RD," همه چیز را گفت.

تهمت قول به استقرار نظامی ایالات متحده به امریکا خود را در شهرستانها به سبزها افزایش تظاهرات خشونت آمیز از جمله غارت فروشگاه ها و سوختن ماشین پلیس. او ارائه شده کمی شناخت از خشم coursing از طریق این کشور به عنوان او خواستار شدیدتر سرکوب ضرب وشتم که فوران کرده است پس از مرگ جورج فلوید.

فلوید درگذشت و پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس دوخته او را پایین و فشرده گردن خود را با زانو خود را به عنوان مرد التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد. تظاهرات خشونت آمیز را خروشان در ده ها تن از شهرستانها در سراسر کشور, مارک سطح گسترده آشفتگی نهان برای چند دهه.

سیاسی زمین زیر مغلوب ساختن پیشی جستن است تا حد زیادی تغییر در بهار این سال انتخابات. او قرار بود به در حال اجرا در یک اقتصاد قوی اما در حال حاضر او در مواجهه با یک بیماری همه گیر سقوط اقتصادی و ناآرامی های مدنی دیده نمی شود پس از دهه 1960 است.

در واقع برخی از اطراف رئیس جمهور تشبیه لحظه ای به سال 1968 زمانی که ریچارد نیکسون زد به عنوان قانون و نظم نامزد پس از یک تابستان از شورش و اسیر کاخ سفید است. اما مغلوب ساختن پیشی جستن است وقت و با وجود تلاش های خود را برای به تصویر کشیدن خود را به عنوان یک سیاسی خارجی او در خطر بودن مسئول خشونت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن پدید آمده پس از دو روز از نمایش عمومی در کاخ سفید به تهدید برای استقرار "هزاران و هزاران نفر" از نیروهای ایالات متحده. سپس او به یک پیاده روی را از طریق پارک لافایت به واشنگتن خانه از عبادت شناخته شده به عنوان "کلیسای رئیس جمهور" که دچار خسارت آتش سوزی در تظاهرات.

آورده است که سریع محکومیت از اسقفی اسقف Mariann ادگار زمانی مشخص.

"رئیس جمهور فقط با استفاده از یک کتاب مقدس و یکی از کلیساها از اسقف نشین به عنوان یک پس زمینه برای یک پیام تضاد به تعالیم عیسی و همه چیز را که ما کلیسا مخفف" او گفت:. اما او تا به حال مبارزات انتخاباتی خود حاضر است.

در یک کنفرانس ویدئویی صبح روز دوشنبه تهمت بدحجابی فرمانداران.

"بسیاری از شما ضعیف است," او گفت:. "آن را مانند یک جنگ است. و ما به پایان خواهد رسید آن را سریع. تواند دشوار باشد."

"شما باید به تسلط" و "اگر شما نمی تسلط شما در حال اتلاف وقت خود را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: خواستار تظاهرات بود به سرعت خرد شده و حتی به عنوان برخی هشدار داد که چنین تهاجمی اجرای قانون پاسخ می تواند منجر به تشدید خشونت است.

رئیس جمهور گفت فرمانداران به استفاده بیشتر از گارد ملی که او اعتبار برای کمک به آرام کردن اوضاع یکشنبه شب در مینیاپولیس. او خواستار آن شدند که به طور مشابه اقدامات سخت گرفته شود و در شهرستانها نیز با تجربه اسپاسم خشونت از جمله نیویورک و فیلادلفیا و لس آنجلس.

"شما در حال رفتن به دستگیری همه این افراد و شما در حال رفتن به آنها را امتحان کنید. و اگر آنها پنج سال یا 10 سال آنها را به پنج سال یا 10 سال" رئیس جمهور گفت:. "بنابراین من می گویند که, و برندگان تسلط."

مغلوب ساختن پیشی جستن نصایح آمد و پس از یک شب از خشونت با تصاویری از هرج و مرج overshadowing تا حد زیادی به تظاهرات صلح آمیز است. اختلالات رشد بسیار گرم شب جمعه که سرویس مخفی با عجله رئیس جمهور به یک زیر زمین کاخ سفید پناهگاه قبلا مورد استفاده در حملات تروریستی است.

برخی از West Wing مقامات و مشاوران سیاسی باید اذعان کرد که برخی از رئیس جمهور توييتها اند و نه مفید بوده و آنها را تحت فشار بوده اند تهمت به اذعان درد معترضان مسالمت آمیز و بدون اینکه آنها را با آشوبگران او می گوید مسئول خشونت است.

اما یکی دیگر از جناح درون دولت از جمله دیرین قانون نظم و طرفدار دادستان کل ویلیام Barr است تشویق مغلوب ساختن پیشی جستن غرایز به تمرکز بر روی گروه خشونت است. امید است چنین یک وضعیت می تواند کمک به برنده قرعه کشی یک مقایسه با دموکرات ها شده اند که کمتر آوازی در محکومیت ناآرامی.

غرب گرا بوده و عمدتا خالی بیش از آخر هفته. بسیاری از کارکنان گفته شد به ماندن در خانه برای جلوگیری از تظاهرات مخالفان رئیس ستاد علامت مراتع به خارج از شهر بود جشن عروسی دخترش و مشاور ارشد Jared کوشنر بود مارک یک تعطیلات یهودی.

در میان گزینه های مورد بحث در کاخ سفید: جدید عدالت کیفری اصلاحات بسته یک نیروی کار که شامل مسکن و توسعه شهری وزیر بن کارسون و گوش دادن تور آفریقایی جوامع به گفته افراد آشنا با مباحث صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ چیز تا به حال شده نهایی.

دموکرات ها با چکش مغلوب ساختن پیشی جستن او را متهم تکان دهنده از ناآرامی.

"نفرت فقط پنهان. به دور رفتن نیست و هنگامی که شما کسی را در قدرت که تنفس اکسیژن به نفرت از زیر سنگ بیرون می آید از زیر سنگ" گفت: این حزب presumptive نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن در سخنرانی خود در یک کلیسا در ویلمینگتون ،

رهبر اقلیت سنا چاک شومر گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن "در تلاش برای احضار حتی یک اونس بشریت در این زمان از آشفتگی."

"از رئیس جمهور در واکنش به درد و خشم را در این کشور بازی سیاست و تشویق پلیس به سخت تر معترضان با لاف زدن در مورد انتخاب مجدد چشم انداز و امنیت شخصی خود را در داخل کاخ سفید" شومر گفت.

دراز کشیده به نمایش قدرت مغلوب ساختن پیشی جستن و مشاوران بر این باورند که مجادله و حرف و وعده و ارسال نظامی به شهرستانها خواهد اطمینان رای دهندگان از جمله شهروندان ارشد و حومه زنان نگران بی قانونی است.

مشتاق به تغییر روایت از انتخابات فقط پنج ماه دور از یک رفراندوم در دست زدن به او از coronavirus همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن و دستیاران خود را ببینید یک جنگ فرهنگی مسئله ای است که می تواند در بندان خود را پایه.

رالف رید رئیس ایمان و آزادی ائتلاف و متحدان رئیس جمهور گفت: "در راه همان است که او unlikeliest از قهرمانان برای پروتستان های انجیلی و ایمان جامعه او آن را در او را به انجام همان چیزی که برای اقلیت جامعه است."

آنجا که او با همه گیر مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است تا قربانی ملت دموکراتیک فرمانداران و شهرداران زیادی را به خود ترس.

در طول تلفنی فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر با صراحت گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است که "لفاظی که بیرون آمدن از کاخ سفید است که ساخت آن بدتر است."

___

Lemire گزارش از نیویورک است. Suderman گزارش از ریچموند, ویرجینیا. آسوشیتد پرس نویسندگان Zeke Miller, Darlene Superville کوین Freking و مایکل بالسامو کمک گزارش از واشنگتن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب