آلبوکرک اعتراض خشونت آمیز, عکس, اخراج, آتش سوزی, مجموعه

توسط راسل CONTRERASALBUQUERQUE, N. M. (AP) — اعتراض در امتداد مسیر تاریخی 66 به مرکز شهر آلبوکرک خشونت تبدیل ش

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

توسط راسل CONTRERAS

ALBUQUERQUE, N. M. (AP) — اعتراض در امتداد مسیر تاریخی 66 به مرکز شهر آلبوکرک خشونت تبدیل شد اوایل روز دوشنبه پلیس پس از گزارش تظاهرکنندگان تنظیم کوچک آتش سوزی و افسران می گویند که آنها بر اخراج شدند.

آلبوکرک سخنگوی پلیس گیلبرت Gallegos گفت: ماموران گزارش آتشباری در آنها را در مقابل تاریخی Kimo تئاتر در اوایل روز دوشنبه عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات را منحل کرد. Gallego گفت: وجود آسیب به چند خواص در منطقه از جمله پنجره های شکسته و برخی از غارت.

"(آلبوکرک پلیس) اعزام تیم های واکنش اضطراری به بخش بزرگی از مرکز شهر برای جلوگیری از افرادی که در حال خرابکاری در اموال و باعث خشونت علیه پلیس" Gallego گفت. "آتشباری پلیس در (مسیر 66)."

بدون آسیب گزارش شده است.

قبل از هرج و مرج صدها نفر از مردم در روز یکشنبه راهپیمایی پایین تاریخی مسیر 66, اعتراض به مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن و حتی پس از او متوقف شد و شفاعت برای هوا.

معترضان در نیومکزیکو بزرگترین شهرستان برگزار شد نشانه عینک ماسک و شعار می دادند "می گویند نام خود را: جورج فلوید" و "دست ها بالا نمی شلیک کنید."

فعال آرتور بل, 35, گفت تظاهرکنندگان راهپیمایی صلح آمیز بود اما او "خسته از بودن صلح آمیز است."

بل گفت: پوست سیاه و سفید باعث می شود او را به یک هدف برای پلیس و او است که بانک مرکزی با این وضعیت.

بل گفته معترضان وجود خواهد داشت یکی دیگر از تظاهرات دوشنبه شب در مقابل آلبوکرک اداره پلیس مقر اما این تجمع خواهد بود "متفاوت است."

زمانی که آسوشیتد پرس خواسته بل آنچه که او به معنای "متفاوت" او گفت: "به طور کلی می دهد و هرگز از تاکتیک های خود را."

زمانی که جمعیت وارد در لبه غربی مرکز شهر آلبوکرک اواخر یکشنبه, آنها متوقف برگزار شد و یک لحظه سکوت برای فلوید که شد به سلامتی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب