پس از COVID-19 جدید, انگلستان یک فرصت برای آوردن شغل و پایداری به جوامع روستایی

ایالات متحده همچنان به مبارزه شامل COVID-19 شیوع با بیش از 100,000 موارد تشخیص داده شده در انگلستان به تنهایی.

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

ایالات متحده همچنان به مبارزه شامل COVID-19 شیوع با بیش از 100,000 موارد تشخیص داده شده در انگلستان به تنهایی.

در همین حال اقتصاد ما شده است و برخورد یک ضربه کشنده به عنوان کسب و کار مجبور شده اند به شاتر در سراسر کشور.

اقتصادی خرید اینترنتی است که احساس از مناطق عمده شهری به جوامع روستایی. نیاز به مهاجم ویروس مهار اقدامات کاهش کلی فعالیت های اقتصادی و افزایش منطقه ما کاهش نرخ بیکاری در ترک بسیاری از خانواده ها در مواجهه با آینده نامشخص.

اما در هفته های اخیر مقامات منتخب در سراسر کشور شروع به تغییر تمرکز از اولیه واکنش های اضطراری برای تعیین چگونگی و زمانی که بخش از اقتصاد می تواند با خیال راحت بازگشایی شده است.

برای مثال در ایالت ورمونت است که اجازه می دهد بیشتر ساخت و ساز و توزیع کارکنان برای بازگشت به کار و هر دو نیوهمپشایر و کانکتیکات به دنبال بازگشایی برخی از کسب و کار خرده فروشی قبل از پایان ماه.

و فقط به عنوان برخی از بخش هایی از این منطقه بوده است که عمیقا تحت تاثیر COVID-19 از دیگران بازگشایی اقتصاد خواهد شد نگاه بسیار متفاوت از جامعه به جامعه است.

یک تجزیه و تحلیل کنندگان از پیو تراست خیریه اشاره می کند که در خروج قابل توجهی از سایر اخیر رکود اقتصادی — ممکن است مناطق روستایی است که در بهترین جایگاه قرار دارند به سرعت بازیابی از COVID-19 shutdown.

پیو استدلال می کند که با توجه به تعدادی از عوامل: برای مثال در مناطق روستایی تمایل به کمتر وابسته به صنایع شده است که سخت ترین ضربه کمتر به بازارهای جهانی و کمتر منجر به انتقال ویروس.

این نشان می دهد که جوامع روستایی در سراسر انگلستان دارای پتانسیل برای تجدید حیات, اما تنها اگر دولت و سیاستگذاران آنها را یک اولویت است. که نیاز به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تولید و از بین بردن غیر ضروری و مقررات و نوار قرمز و حمایت از کارآفرینی است.

بهترین از همه این سرمایه گذاری را می توان طراحی شده در راه است که نه تنها ایجاد شغل اما پیشرفت های دیگر سیاست های عمومی اهداف در همان زمان. شاید بهترین مثال این است که حمایت از رشد پایدار و شیوه های کسب و کار به عنوان دایره اقتصاد است.

یک دایره اقتصاد به نظر می رسد به تغییر به دور از سنتی خطی فرایند تولید است که در آن کالا تولید می شوند استفاده می شود و دور انداخته و به سوی یک مدل متمرکز تعمیر و بازیافت و repurposing مواد برای استفاده در آینده ساخت. مدل کاهش ضایعات و آلودگی خطوط جریان بهره وری و تولید شغل و فرصت های اقتصادی. برخی برآوردها نشان می دهد پتانسیل برای 18 میلیون شغل جدید در ده سال آینده.

جوامع روستایی به خوبی می چرخاند به رهبران در دایره اقتصاد با فضای موجود یا ساخت و یا repurpose امکانات صنعتی و اغلب مورد استفاده قرارگرفته نیروی کار است.

و فرصت های شغلی خواهد بود قابل دسترس برای افراد با طیف گسترده ای از مهارت ها و سوابق تحصيلی: شغل در تولید و بازیافت محصولات بلکه در توزیع و فروش و بازاریابی.

ساختمان مدور اقتصاد نباید محدود به فرد متحده اما گسترش به استراتژی منطقه ای. خوشبختانه COVID-19 باعث شده است تا حس تازه ای از منطقه.

در حال حاضر فرمانداران از هفت متحده — از جمله کانکتیکات, رود آیلند و ماساچوست — تشکیل یک نیروی کار مشترک برای همکاری در خیال بازگشایی منطقه و تدوین یک بهبود اقتصادی طرح. حمایت پایدار کسب و کار, دایره تولید کنندگان و بازیافت زیرساخت باید نقش مهمی را در تلاش هایشان.

در سال های اخیر سیاستگذاران در سراسر انگلستان باید متمرکز بر محیط زیست در دستور کار است که محدودیت مصرف کننده انتخاب می افزاید: هزینه های برای هر دو کسب و کارهای کوچک و خانواده ها و چاله پایداری و رشد کار در برابر هر یک از دیگر.

که رویکرد شکست خورده است را به آدرس بومی چالش های پیش روی جوامع روستایی و تبدیل شده و بسیاری از اعضای این جوامع در برابر ایده بسیار پایداری است.

زمان آن رسیده است که برای یک رویکرد بهتر.

رشد چرخه اقتصادی در مناطق روستایی انگلستان نه تنها آدرس کوتاه مدت اهداف اقتصادی آن را مبارزه دراز مدت چالش های زیست محیطی و بدون کاهش رشد کار.

به عنوان ما شروع به ترمیم آسیب از COVID-19 اجازه ساخت یک مدل جدید است که ارزش هر دو توسعه پایدار و فرصت های اقتصادی.

کوین سنت جیمز یک اکستر N. H. آتش نشان, یک, Rockingham County کمیسر و Selectman از کینگستون, N. H. او یک جمهوریخواه سابق دولت نماینده.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن