بعد از 99 روز از موفقیت ویروس بازگشت به امد و شد زیاد ویتنام

توسط HAU دینههانوی ویتنام (AP) — 99 روز ویتنام به نظر می رسید که شکست coronavirus. وجود ندارد تنها یک مورد گزا

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

توسط HAU دینه

هانوی ویتنام (AP) — 99 روز ویتنام به نظر می رسید که شکست coronavirus. وجود ندارد تنها یک مورد گزارش شده از جامعه انتقال است. نه تنها مرگ است. یک تعداد انگشت شماری از موارد گرفتار شده بودند و جدا شده در مرز اما در غیر این صورت مردم از بازگشت به زندگی عادی خود. این کشور از 96 میلیون نفر در سطح جهان مورد ستایش قرار داد به عنوان یک standout موفقیت است.

اما پس از آن یک هفته پیش از شیوع آغاز شد که در حال حاضر به 43 نفر در شش بخش هایی از کشور از جمله سه تن از بزرگترین شهرستانها و مجبور مقامات به reimpose محدودیت های بسیاری فکر می کردند که قرار داده شده بود ، و کارشناسان نگران شیوع این بیماری می تواند بسیار بزرگتر از در حال حاضر شناخته شده است.

شیوع این بیماری آغاز شد و پنج شنبه گذشته در منظره ساحلی شهر دانانگ که در آن هزاران نفر از گردشگران بودند در نظر گرفتن تعطیلات تابستان خود را در سواحل طلایی. یک زن 57 ساله در بیمارستان بستری شد با تب و آزمایش مثبت است. وضعیت او بدتر شده و به زودی او را در یک ونتیلاتور.

مقامات بهداشتی چرخش به عمل است. اما مرد مورد گیج کننده بود. او تا به حال سمت چپ زادگاه خود را برای بیش از یک ماه و آزمون در خانواده و 100 دیگر امکان تماس همه منفی است.

سپس بهورزان در بر داشت سه عفونت های دیگر در دانانگ بیش از آخر هفته. و سپس در دوشنبه 11 یکی دیگر از. تمام کسانی که بودند و دیگر بیماران یا کارکنان بهداشتی در دانانگ بیمارستان که در آن مرد همچنان در وضعیت بحرانی است.

روز دوشنبه مقامات تشویق 80,000 گردشگران به ترک شهر با ارائه اضافی پرواز. هتل ها خالی کردن و هزاران نفر لغو برنامه های خود را برای بازدید است.

سپس در روز سه شنبه این شهرستان قرار گرفت به مستند. بسته بندی شده, سواحل, بسته شد, پرسه می زدند تنها توسط گشت های امنیتی سپاه پاسداران است. اما ترتیب وقایع در سمت چپ برخی از خاراندن سر خود را. مطمئنا فرار گردشگران تا به حال بالقوه به گسترش این ویروس بیشتر ؟

در واقع پنج شنبه, مقامات پیدا کرده بود 43 نفر از جمله دو نفر در پایتخت, Hanoi. همه این موارد به نظر می رسید به لینک به دانانگ و بازگشت مسافران است.

این موارد شامل یک آمریکایی که تا به حال شده است یک بیمار در هفته گذشته در دانانگ بیمارستان قبل از حرکت به یکی دیگر از بیمارستان در شهر هو چی مین در جنوب. همراه او همچنین آزمایش مثبت است.

مقامات در حال حاضر reimposing گسترده تر محدودیت. آنها در حال بسته شدن غیر ضروری سرویس ها و ممنوعیت های بزرگ اجتماعات در دانانگ و دیگر شهرهای نزدیک و بسته شدن کافه ها و باشگاه ها در هانوی. آنها همچنین برنامه ریزی برای آزمون 21,000 مردم در پایتخت که به تازگی از دانانگ.

Pham Hien صاحب یک رستوران ماکارونی در هانوی گفت که او دیگر نمی خواهد باید نشسته مهمانان و به جای ارائه تنها سرویس takeout و یا تحویل. او گفت: او صدمه زدن به کسب و کار است اما او هم در دولت توصیه.

"آنچه در حال حاضر مهم این است که همه شهروندان دست در دست هم با دولت در این مبارزه" او گفت:.

فقط چگونه این ویروس رخنه کرد پشت یک راز باقی مانده است. مقامات می گویند که آنها فکر می کنم منبع از خارج ویتنام به دلیل این زمان ویروس های مختلف فشار است.

"یک تفاوت بزرگ من متوجه شده ام میان این موج و یکی از قبلی است که در این موارد ما باید در حال حاضر بسیاری از آنها شدید" گفت: Marc Choisy یک هانوی مبتنی بر زیستی-ریاضیدان با دانشگاه آکسفورد در تحقیقات بالینی واحد.

او گفت: چنین نسبت بالایی از موارد شدید می تواند نشان می دهد که صدها نفر بیشتر موارد بدون علامت باقی می ماند کشف نشده در جامعه است.

"این به احتمال بسیار زیاد این بیماری انتقال در سکوت در حال حاضر," او گفت:.

دولت در ضمن به سرکوب مردم در حال قاچاق به کشور برای جلوگیری از قرنطینه ساخت یک رشته از دستگیری در موارد قاچاق اتباع چینی. اما مقامات هنوز به ایجاد هر گونه لینک مستقیم میان مردم قاچاق و شیوع جدید.

ویتنام مبارزه برای مهار این ویروس حتی پس از آن موفقیت اولیه شده است منعکس شده در مکان های دیگر در سراسر جهان است. استرالیا را به تک رقمی روزانه را افزایش می دهد که شیوع انفجار در شهر ملبورن در این ماه. روز پنجشنبه مقامات گزارش داد بیش از 700 موارد جدید در داخل و اطراف ملبورن یک رکورد است. مکان های دیگر از هنگ کنگ به اسپانیا در حال مبارزه با شیوع بیماری های جدید پس از به ظاهر داشتن ویروس تحت کنترل است.

ویتنام اقدامات سریع در این صورت از آن آخرین شیوع منعکس کننده سرعت است که با دولت در واکنش به اولیه ویروس تهدید است که کارشناسان می گویند کمک توقف گسترش آن.

در اواسط فوریه برای مثال ویتنام قرار دادن تمام 10,000 ساکنان این شهر از پسر Loi نزدیکی هانوی تحت سه هفته مستند حتی اگر وجود دارد تنها 16 مورد تأیید در کل کشور در آن زمان.

دولت کمونیست نیز با استفاده از متون و رسانه های اجتماعی به ارائه مختصر دستورالعمل به شهروندان است. آن را حتی اضافه پیام کوتاه به هر تماس تلفنی.

در مارس 22, ویتنام تا به حال اساسا بسته خود را به جهان خارج, توقف پروازهای بین المللی بیشتر و بستن 900 مایل (1,440 کیلومتر) مرز مشترک آن با کشور چین است.

هر زمان که مقامات دیدم حتی یک مورد منفرد از جامعه انتقال آنها شروع به پریدن کرد و در آن با تماس با ردیابی مستندات و گسترده تست. این کشور نیز به خود جلب کرد در گذشته خود تجربه شکست شیوع سارس در سال 2003.

اما Choisy های زیستی-ریاضیدان و نگرانی مقامات این coronavirus موج بعدا در چرخه خود را نسبت به موج اول.

"هنگامی که شما شنیده در مورد ویروس جدید موارد در حالی که شما شروع به فراموش کردن بسیار به سرعت و به شما بازگشت به زندگی عادی" Choisy گفت. "شما به آن استفاده می شود."

___

آسوشیتد پرس علم نویسنده ویکتوریا Milko در جاکارتا اندونزی و خبرنگار نیک پری در ولینگتون, نیوزیلند کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن