یک روز یادبود به افتخار تلفات نامرئی دشمن

مانند هر جنبه ای از زندگی ما در این زمان coronavirus محیط زیست, روز یادبود گرفته در تغییر اهمیت است.در یک معنا

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

مانند هر جنبه ای از زندگی ما در این زمان coronavirus محیط زیست, روز یادبود گرفته در تغییر اهمیت است.

در یک معنا با توجه به فقدان تفریح و خرید گزینه های سطحی واقعیت این آخر هفته تبدیل شده بود — این جمعه harkens به این روز قصد اصلی یکی از انعکاس و درون گرایی.

این یک تعطیلات است که قبل از آن مترادف با شروع فصل تابستان در خدمت به افتخار کسانی که جان خود را در خدمت به ملت ما.

آن روز برای ادای احترام به مردان و زنانی که فوت کرده اند مبارزه برای به دست آوردن و حفظ این کشور آزادی است.

بله روز یادبود فراهم می کند زمان برای آن است که برای کل کشور به اندیشیدن برای یک لحظه و متوجه چه مقدار از آنها مدیون به مردم از راه ما از زندگی است.

این کاهش در تمام جنگ ما است که ما افتخار امروز. از Minutemen که رفت و به نبرد با انگلیسی ها به طور منظم و پس از درگذشت مستعمرات آمریکا می تواند تبدیل به ایالات متحده به مردان جوان از جنوب و شمال که در مبارزه است که تهدید به تقسیم این کشور به دو.

این doughboy که مبارزه در زمینه فلاندر و GIs که به زندگی خود را در جنگ جهانی دوم کره و ویتنام و جنگ و کسانی که پرداخت نهایی قربانی در عراق و افغانستان است.

این هیبت از این روز گرفته شده دلخراش به نوبه خود با توجه به غیر قابل تصور تلفات این COVID-19 انجام گرفته در آن مردان و زنانی که جان سالم به در آن درگیری مرگبار تنها به زده غیب ویروسی دشمن.

در این حالت و دیگران coronavirus' مخربی بر تسهیلات مراقبت دراز مدت به رشد خود ادامه.

از جمعه ماساچوست ثبت شده بود بیش از 90,000 COVID-19 مورد و بیش از 6,100 مرگ و میر.

فوق العاده 60 درصد از این مرگ و میر رخ داده در مراکز شارژ با حفظ سلامت و رفاه سالمندان در مراقبت از خود یکی از بالاترین علنا گزارش نرخ در کشور است.

ترسناک است که آمار نشان می دهد متوسط سن کسانی که میرم تسلیم به این ویروس – 82 – و متوسط سن بيماران بستری با COVID-19 — 68.

ما دیده ایم ما را محلی نمونه از این یورش در سالمندان ما در خانه های پرستاری در Littleton, Wilmington, Chelmsford و لوول و همچنین توکسبری بیمارستان.

و ویروسی rampages از طریق چلسی و هولیوک سربازان به خانه هایشان نامطلوب یادآوری این گریم واقعیت است.

و رمان coronavirus را مخربی بر خانه های پرستاری در ماساچوست همچنان به رشد. ما به اشتراک گذاری این گریم تمایز با دیگر کشورها.

رود آیلند, Delaware, پنسیلوانیا, اورگان, غرب ویرجینیا و مین نیز گزارش داد بیش از نیمی از تمام COVID-19 مرگ و میر ناشی از بیماران در دراز مدت مراقبت از امکانات با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط قیصر بنیاد خانواده.

رود آیلند به نظر می رسد به بالاترین نرخ در کشور در حدود 71 درصد به دنبال ماساچوست است. دقیق عفونت و مرگ و میر تعداد در داخل کشور خانه های پرستاری دست نیافتنی باقی می ماند. با توجه به قیصر بنیاد تنها 30 متحده به عموم گزارش شده است که داده ها که ماسک تاثیر کامل از ویروس' تلفات در این جمعیت.

در واقع این روز یادبود است که شبیه هیچ دیگر است.

و بنابراین ما به یاد داشته باشید زندگی یک نسل است که در حال حاضر ستودنی انجام وظیفه خود را.

و مانند آن که در تمام ملت ما جنگ ما اعتماد خود را قربانی نخواهد بود بیهوده.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن