نگاهی به منطق پشت ساسکاچوان بازگشایی طرح

محتوای مقاله در ادامه"ما با تکیه بر سایر وزارتخانه ها برای زمینه و اطلاعات; ما با تکیه بر آنچه که ما در حال شن

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ما با تکیه بر سایر وزارتخانه ها برای زمینه و اطلاعات; ما با تکیه بر آنچه که ما در حال شنیدن از کسب و کار و مردم" گفت: اسمیت.

شورای اجرایی اساسا کابینه و نخست وزیر ، اسمیت نمی به طور مستقیم پاسخ به یک سوال در مورد اینکه آیا سیاسی کارشناسی ارشد و مقامات بهداشتی باید همیشه می خواستم برای رفتن در جهات مختلف و اگر چنین است چه کسی غالب شد.

او به جای تاکید کرد که این طرح "به شدت تحت تاثیر خود قرار داده و اطلاع عمومی و سلامت" و از مشاوره ارشد پزشکی سلامت افسر دکتر ثاقب شهاب.

"شما در حال تلاش برای پیدا کردن که تعادل به آرامی و با متد بلند کردن آن محدودیت در راه است که از ديدگاه بهداشت عمومی می تواند در کاهش و کاهش آن خطر," او گفت:.

اسمیت گفت: این استان در حال حاضر در تلاش برای یادگیری از دیگر حوزه های قضایی که باز کرده اند اقتصاد خود را در سرعت های مختلف. آلبرتا در حال حاضر اجازه میله برای باز کردن در برخی از مناطق به عنوان مثال در حالی که Manitoba بازگشایی خرده فروشی هفته قبل از ساسکاچوان.

"این است که واقعا در مورد گوش دادن و یادگیری از دیگران و دیگر حوزه های قضایی, شاید در مناطق که در آن آنها چیزی زودتر در فاز," او گفت:. "ما می توانیم که ما می توانیم از آنها یاد بگیرند."

awhite-crummey@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب