9 پلیس در کالیفرنیا در اعتراض به جورج فلوید مرگ

FONTANA, کالیفرنیا. (AP) — نه نفر دستگیر شدند و پس از صخره پرتاب شد و در کسب و کار وسایل نقلیه و افسران در جنو

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

FONTANA, کالیفرنیا. (AP) — نه نفر دستگیر شدند و پس از صخره پرتاب شد و در کسب و کار وسایل نقلیه و افسران در جنوب کالیفرنیا در اعتراض ناشی از مرگ یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس بازداشت پلیس, مقامات گفت. کوچک تظاهرات رخ داده در جای دیگر در منطقه است.

خشونت فوران پنج شنبه شب در شهرستان فنتنا حدود 50 مایل (80 کیلومتر) در شرق لس آنجلس به عنوان حدود 100 نفر نقل مکان کرد به بالا و پایین محلی شاهراه یک پلیس در بیانیه ای گفت:.

غیر قانونی مجمع اعلام شد حدود 9 p. m. و جمعیت دستور داده شد برای متفرق کردن اما برخی ادامه داد: برای جلوگیری از ترافیک و پرتاب سنگ در افسران پلیس گفت:. آن را در زمان حدود یک ساعت برای متفرق کردن تظاهر کنندگان.

آسیب شامل پنجره شکسته در تالار شهر.

در جای دیگر تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل ساختمان مقر پلیس در مرکز شهر لس آنجلس وجود دارد اما تکرار یکشنبه شب اکشن است که در آن معترضان مسدود شده و ترافیک در آزادراه و حمله دو California Highway Patrol موبایل فوق العاده ویندوز.

گروه دیگری راهپیمایی از مقر پلیس در حومه سانتا مونیکا به یک ایستگاه پلیس لس آنجلس در مجاور ونیز.

در مینه سوتا تظاهرکنندگان به آتش کشیدند یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس در اعتراض به مرگ جورج فلوید بود که در فیلم ضبط شفاعت هوا به عنوان یک افسر kneeled در گردن او.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب