7 Indie در آهنگ های خود را تکمیل تابستان سال 2020 خلق و خوی

اجازه می دهد تا واقعی – تابستان 2020 را راجع به بازی کاملا متفاوت از آنچه شما پیش بینی کرده بود. برنامه سفر لغ

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

اجازه می دهد تا واقعی – تابستان 2020 را راجع به بازی کاملا متفاوت از آنچه شما پیش بینی کرده بود. برنامه سفر لغو پناهگاه در محل سفارشات با اکراه پذیرفته شده است. در حالی که سال 2020 ممکن است زندگی می کنند تا رویاهای بزرگ شما تا به حال برای آن ارائه فرصت مناسب به کشتی سوار در یک نوع متفاوت از ماجراجویی. بله Spotify در-فعال ماجراجویی مشخص شده توسط موسیقی کشف و خاموش کردن کلید آواز خواندن-پابه برای یک حزب ، پس بیرون هدفون خود را – و یا اجازه دهید صادقانه فقط سوئیچ زبانه – و به این Indie آهنگ گوش دادن. شما پیدا کردن حداقل یکی که واقعا به شما صحبت می کند.

در ادامه برای 7 indie آهنگ که کاملا تکمیل تابستان خود را در خلق و خوی برای این سال است.

1. "من دیوانه" توسط Orla Gartland... برای زمانی که شما در انتظار در یک متن بازگشت

شما می دانید احساس. خیره شیشه چشم در صفحه نمایش گوشی خود را به عنوان شما تازه کردن آن را برای بیست میلیون بار امید که یک اطلاع رسانی ظاهر عمیق در درون شما نگران آن نیست. خوب Orla Gartland طول می کشد که احساس و آن را به عبارت بهتر از هر کسی از ما همیشه می تواند. این alt-پاپ سوسیس قطعا شما می خواهید به رقص در اطراف اتاق خود را به اگزوز مقداری از آن انرژی عصبی. "سه قلب دارد. دو واژه است. یکی شاید/ چیزی بگو قبل از من دیوانه در حال حاضر" او croons اصرار شما به خنده در مطلق relatability از این شایع قرن 21 مبارزه. دفعه بعد شما خودتان را در انتظار در انتظار برای پاسخ از فرد مورد علاقه خود را به مخاطره متن شما فرستاده می شود شب گذشته فقط در تنظیم تلفن خود را و آواز خواندن را با Orla.

2. "سرد/ظروف سرباز یا مسافر" توسط Prateek Kuhad... برای زمانی که شما در حال رفتن را از طریق فروپاشی قرنطینه

آیا قرنطینه را زشت طرف پسر شما است می خواهم با گذشته دو سال ؟ آیا شما ریخته با دختر شما فکر می کنید شما می خواهم ازدواج ؟ به خوبی صرف نظر از اینکه شما در شناسایی به عنوان دامپر و یا dumpee, Prateek Kuhad تسکین دهنده صدای قطعا تسکین قلب های شکسته خود را. "این آهنگ به زیبایی روایت داستان از دو تا از افرادی که در دام این آسیب وسواسی نوع از عشق است. Prateek Kuhad یکی از منحصر به فرد ترین صداها در indie در صحنه و اشعار او هستند به شدت صادق است. بزرگترین دلیل برای گوش دادن به آهنگ هر چند فقط ممکن است خود را music video – که ویژگی های بسیاری از صحنه های زیبا در زیر آب و یک سفر را از طریق قلب بمبئی است." UCLA junior Preet مودی گفت. بهترین بخش ؟ او نمی سعی کنید به دروغ قرار دادن یک چرخش مثبت در این وضعیت اما در عوض شما را تشویق میکند تا واقعا "احساس feelz" در تمامیت خود. شما می دانید بنابراین شما می توانید خوب گریه برای اولین بار به اجازه دهید آن را تمام و سپس به سمت راست به حرکت می کند بدون هیچ گونه احساسی چمدان به وزن شما را پایین.

3. "هنوز هم احساس می کنم." نصف زنده ... برای زمانی که شما نیاز به یک یادآوری است که شما رو این

گاهی اوقات شما نیاز به یک (موسیقی) یادآوری است که شما باید همه چیز تحت کنترل و پسر نیم زنده تحویل! "گمشده در این میان اما آن را نمی تواند نگه داشتن من در خواب برای مدت طولانی" می خواند مانند شعر اما برای تلفن های موبایل مانند یک قدرت سرود زمانی که زوج با آلات ضرب و شتم. این آهنگ ناخن ترکیبی از ضرب و شتم و آرامش با یک گروه کر است که شما را تکان همراه هر چقدر پایین در افسردگی شما ممکن است احساس. عفونی انرژی مثبت به شما قدرت که جهش بزرگ شما بوده ام overthinking, در حالی که همچنین با موفقیت شما را مادام العمر از طرفداران این درخشان indie-گروه فانک. دو برد در یک.

4. "باب مارلی" توسط Grizfolk ... برای زمانی که شما در حال لگد زدن به آن را در یک روز تنبل در

شما می دانید کسانی که تصادفی چهارشنبه که احساس می کنم مثل روزهای شنبه از آنجا که شما به پایان رسید تمام کار خود را جلوتر از زمان برای یک بار و احساس بسیار خوبی در مورد خودتان ؟ خوب این سوئدی-آمریکایی indie rock band می افزاید: گیلاس در بالا برای کسانی که در روز یک آهنگ شما می خواهید به فریاد در بالای ریه های خود را در حمام و در خارج از آن بیش از حد. احضار درونی خود را rock-star به عنوان شما تعجب می کنم با صدای بلند "من می توانید انتخاب کنید به احساس این راه را برای بقیه روز من?". نه تنها این آهنگ ادای احترام به مطلق, رگی, افسانه, اما آن را نیز به ارمغان می آورد بهترین در شما.

5. "لس آنجلس" در نیمه شب... برای زمانی که شما Feelin' دلتنگ

غرق در نوستالژی تفکر از روی علاقه از همه کسانی که سرگرم کننده قبل از Covid19 بار ؟ من بیش از حد, من بیش از حد. اگر چه این ویروس هنوز هم ممکن است یک درمان ممکن است ما در بر داشت یکی که متعصبانه اصرار به بازگشت به گذشته است. این آهنگ شما را پر می کند با حس صلح آمیز قناعت از اولین آهنگ خوش سپاسگزار از "شن و ماسه در پوست ما و خورشید در چشم ما" و کمی خلاصه چیزهایی که ما شروع به گرفتن برای مسلم. آن را آنلاک خود را از بهترین خاطراتی بدون گرفتن نالان در مورد این که صادقانه به مقدار یک هنر را در خود دارد. "من عاشق لس آنجلس توسط نیمه شب. آهنگ با نرم آهنگ و ابزار الکترونیکی پرداخت ادای احترام به 1980s واقعا بازدید صفحه اصلی که شما احساس دلتنگ. گوش دادن به آن را فورا به من پخش بار خوب من تا به حال با دوستان من از مدرسه به دبیرستان و من مطمئن هستم که آن را می خواهیم شما را به نوبه خود به پایین که جاده از خاطرات شاد و ساده تر نیز هست. این بخشی از مصنوعی-موج نوع که ایجاد شده بود برای از نو خلق یک دهه 1980 موضوع تا موسیقی خود را طول می کشد شما را بیش از حد." نقطه جنوبی دبیرستان ارشد Satrajit Ghosh گفت. و این کار نیاز به مراجعه به لا به پرنیان به این آهنگ از آنجا که شعر فراتر از فراتر از تنظیمات فیزیکی به درخواست جمعی وضعیت روانی – که بسیاری از ما در حال تجربه مورد حق در حال حاضر.

6. "غم (Clap Your Hands)" توسط جوان رو به افزایش فرزندان... برای زمانی که شما غمگین هستید اما احساس داشتن غم و اندوه خود را

احساس کاملا پیش فرض در مورد خودتان اما کاملا مطمئن نیست چرا ؟ ما تمام شده وجود دارد. اما این بار به جای رسیدن به خود تیلور سویفت, لیست پخش و پرتاب خود را حیف-حزب چگونه در مورد هدایت همه است که اضطراب انرژی به رقص به همراه اتصالات bop? آماده کردن خودتان برای یک کلاسیک مبارک صدایی lyrically لایه شاهکار است که قرار می دهد و تاب و سرگرم کننده در دوران کودکی گیره و ارتقاء آن خود را برای مطابقت با زمان وجودی دولت: "اگر شما غمگین هستید و شما آن را می دانم و شما نمی خواهید به آن را نشان می دهد/ کف زدن دست خود را." بازی آن را در یک حلقه تا زمانی که شما احساس می کنید بهتر است.

7. "نگه دارید من دختر" توسط George Ezra... برای وقتی که: شما ولع مصرف انسانی تماس با ما

گزارش این آگهی

آنچه در آن احساس می کند مانند به دیدن دوستان خود را در فرد بدون یک صفحه نمایش جدا شما ؟ خوب George Ezra همدردی با شما. اجازه دهید خود را زیبا chocolatey صدای خوش آمد می گوید شما مثل یک آغوش گرم تا شما را به انجام همان را به شما عزیزان. "نگه دارید من دختر طولانی پیشانی بوسه در خصوص روز خشن – غیر قابل انکار dulcet و غم انگیز زیبا. این باعث می شود شما متوجه جوهر واقعی از گرما تنها عشق و لمس را ارائه می کنند. بی انتها اثیری و حتی بیشتر مربوطه در قرنطینه, 'من دختر شما رو چیزی برای از دست دادن.'" دهلی نو مدرسه Vasant Kunj ارشد Anchita Thakur گفت. در حالی که شما شمارش پایین روز تا زمانی که شما می توانید قطع با تیم ملی دوباره و یا در غیر زوم تاریخ خود را با بو این آهنگ را حفظ خواهد کرد شما شرکت و کمک به شما احساس می کنید فقط یک کمی کمتر و ناقص است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب